ایران با خویشتن‌داری تحرکات رژیم صهیونیستی را زیر نظر بگیرد

یک کارشناس مسائل منطقه گفت: رژیم صهیونیستی سعی دارد با تشکیل اجماع جهانی علیه ایران در شورای امنیت سازمان ملل، شرایط را برای انزوای تهران مهیا کند اما جمهوری اسلامی باید با خویشتن داری، تحرکات رژیم صهیونیستی را زیر نظر بگیرد.

حسن هانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران اظهار کرد: اسرائیل طی سال‌های اخیر با شکست‌های متعددی روبه‌رو شده و در چهار دوره برگزاری انتخابات زودهنگام در اراضی اشغالی، هیچ یک از احزاب قدرتمند این رژیم نتوانستند اکثریت کرسی‌های پارلمان را به دست آوردند.

وی افزود: با پیروزی نفتالی بنت، کابینه به ریاست وی تشکیل شده و بنیامین نتانیاهو از قدرت حذف شد؛ اکنون بنت سعی می‌کند شکست‌های متعدد اسرائیل به ویژه شکست اخیر این رژیم در جنگ با غزه را به نوعی جبران کند.

این کارشناس مسائل منطقه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی اخیراً دست به ماجراجویی در منطقه زده و طی حملاتی به تأسیسات نظامی سوریه و عراق و دام سازی علیه ایران سعی دارد جمهوری اسلامی را وادار به عکس‌العمل‌های شتابزده کند.

هانی‌زاده یادآور شد: رژیم صهیونیستی سعی دارد با تشکیل اجماع جهانی علیه ایران در شورای امنیت سازمان ملل، شرایط را برای انزوای تهران مهیا کند، اما جمهوری اسلامی باید با خویشتن داری تحرکات رژیم صهیونیستی را زیر نظر بگیرد.

کد خبر 512791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.