۵۵ نفر در فراخوان انتخاب شهردار زنجان ثبت‌نام کرده‌اند

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اعضای شورا به هیچ عنوان در انتصابات مدیران شهری دخالتی نکرده و تنها وظیفه نظارتی خواهند داشت.

منصور مرادلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه شورای ششم برای تعیین سرپرست بر اساس قانون، شخصی را که از بدنه شهرداری بود انتخاب کرده است اظهار کرد: اعضای شورا برای انتخاب آقای سلطان محمدی شاخص‌های زیادی را مورد توجه قرار دادند که طی تجربه بیش از یک سالی که از فرد منتخب در شهرداری منطقه چهار داشتیم منضبط بودن، پیگیر امور بودن و در پیشرفت پروژه‌ها موفق بودن در عملکرد وی مشهود بود.

وی با بیان اینکه سلطان محمدی شهردار میدانی بوده و مدام از روند اجرای پروژه‌ها بازدید می‌کند، افزود: او با حضور در کنار کارگران و کارمندان در پیگیری امور کوشا است. در یک سال گذشته پروانه‌های صادر شده در منطقه چهار با شهرداری سلطان محمدی بیش از سایر مناطق بود و حجم کارهایی که در این منطقه به جهت آسفالت و فضای سبز انجام شده قابل قیاس با مناطق دیگر نیست.

مرادلو با بیان اینکه شورای ششم برای تغییر آمده و از وضعیت فعلی عملکرد مدیریت شهری راضی نیستیم.

شورا در انتخاب مدیران شهرداری دخالت نخواهد کرد

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به این سؤال که آیا اعضای شورا در پست‌های مدیریتی و انتخاب معاونان شهرداری دخالتی داشته و تحت تأثیر فشارهای سیاسی قرار خواهند گرفت؟، گفت: شاید به شکل مشورتی وارد شویم ولی به هیچ عنوان در انتصاب مدیران شهرداری ورود نخواهیم کرد و تلاش می‌کنیم که این اتفاق نیفتد و تنها نظارت خواهیم کرد.

مرادلو با بیان اینکه ۵۵ نفر در فراخوان شهرداری زنجان ثبت‌نام کرده‌اند که اعضای شورا از امروز با بررسی رزومه این افراد و شاخص‌های عمومی و اجتماعی آنها به افراد شاخص‌تر خواهند رسید، ادامه داد: این افراد موظف خواهند شد تا در حوزه‌های ترافیک، خدمات، سرمایه گذاری و دیگر ابعاد شهر برنامه‌هایشان را اعلام کنند.

وی با اشاره با اینکه نامزدهای شهرداری به جهت میدانی نیز مورد ارزشیابی قرار خواهند گرفت ادامه داد: اعضای شورا کمتر از یک ماه و تا شهریور ماه شهردار زنجان را انتخاب و معرفی خواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: من به عنوان رئیس شورا دنبال یافتن شخصی مدیر هستم و در یک سال اخیر شاهد بودم که آقای یگانه، شهردار سابق بیشتر از معاون‌هایش کار می‌کند ولی مدیر باید از دیگران کار بکشد و شاخصه مدیر بودن از اولویت‌های اصلی من در انتخاب شهردار است.

کد خبر 512745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.