شرط سنی ورود بـه دانشگاه فرهنگیان افزایش یافت

با تصویب شورای معاونین آموزش و پرورش شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی به ۲۴ سال افزایش یافت.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، ناصر سلیمان‌زاده رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در خصوص نتیجه نشستی در خصوص رسیدگی به وضعیت اعتراض برخی داوطلبان در خصوص درج شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی از ۲۴ سال به ۲۲ سال گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان و به منظور افزایش دایره انتخاب و زمینه سازی برای گزینش اصلح، با تصویب شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش و تأیید وزیر آموزش و پرورش، حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از ۲۲ سال به ۲۴ سال تمام (متولدین ۱۳۷۶/۷/۱ به بعد) افزایش یافت.

با انتشار دفترچه شماره دو دانشگاه سراسری و اعلام شرایط سنی برای انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان بسیاری از داوطلبان به کاهش سن پذیرش در دانشگاه‌های تربیت معلم اعتراض کردند.

کد خبر 512435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • فاطمه IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    6 1
    من‌نسبت‌به‌افزایش‌سن‌ورود‌به‌دانشگاه‌فرهنگیان‌درسال‌۹۹و۱۴۰۰‌اعتراض‌دارم‌چون‌که‌این‌وسط‌حق‌من‌ضایع‌شده‌من‌در‌سال‌۹۷‌به‌خاطر‌یک‌ماه‌اضافه‌سن‌از‌پذیرش‌در‌دانشگاه‌فرهنگیان‌ردشدم‌.حالا‌که‌سن‌ورود‌۲‌سال‌افزایش‌پیدا‌کرده‌‌از‌مسئولین‌آموزش‌وپرورش‌خواهش‌می‌کنم‌بخشنامه‌ای‌برای‌کسانی‌که‌به‌خاطر‌یک‌ماه‌رد‌شدند‌صادر‌کنند‌.بخدا‌حق‌من‌ضایع‌شده‌.من‌تلاش‌کردم‌درس‌خواندم‌مرا‌از‌تحصیل‌در‌دانشگاه‌فرهنگیان‌منع‌نکنید.
    • امین IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      4 0
      بخشید توهین کردم. ولی این حرفی نبود که باید می زدی آخه گناه ما پسرا چیه دوسال برویم خدمت سربازی بعد که برگشتیم بخاط سن یکی دوماه اضافه رد بشیم...... معذرت می خوام توهین کردم.... چون واقعا تمام آرزو وهدفم همین افزایش سن بود که اگه کسی حضوری پیشم این حرف می زد هرکس می خواست باش یه بلایی سرش می آوردم... بازم ببخشید توهین کردم .. . تو اگه درس خون باشی ما هیچ مانعی برات نیستیم....... به هدف خودت فکر کن . کاربران عزیز شما هم ببخشید معذرت می خوام توهین کردم