تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شهرداری در حال انجام است

مسئول امور ایثارگران شهرداری تبریز، از تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شهرداری مرکز، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، تراب محمدی اظهار کرد: نیروهای شرکتی شهرداری در حال تبدیل وضعیت به قراردادی و رسمی با عنوان قرارداد کارگر ثابت و کار معین هستند که به مرور زمان با توجه به مراحل گزینشی، رسمی قطعی خواهند شد.

وی افزود: تا به حال تمامی فرزندان شهید و جانبازان و فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد به بالا، به قرارداد رسمی تبدیل وضعیت شده اند و سایر ایثارگران نیز در عرض یک ماه آینده تبدیل وضعیت خواهند شد.

مسئول امور ایثارگران شهرداری تبریز تصریح کرد: نزدیک به ۱۳۰۰ نفر از ایثارگران نسبت به تکمیل پرونده ایثارگری خود اقدام کرده‌اند و اگر ایثارگری مشمول قوانین و ابلاغیه اخیر سازمان امور استخدامی می‌شود با مراجعه به کارگزینی مرکز نسبت به تکمیل پرونده ایثارگری خود اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز امنیت و پویایی و قدرت کشورمان مرهون جهاد و جانفشانی شهدا و ایثارگران همچنین صبوری و پایداری خانواده‌های معظم آنها است که بر همین اساس نیز حمایت از جامعه ایثارگری، رسالت تمامی مسئولین است.

محمدی با اشاره به تصویب قوانین حمایتی جامعه ایثارگران یادآور شد: استفساریه بند (و) ماده ۴۴ برنامه ششم توسعه در خصوص تبدیل وضعیت مشمولان قانون جامعه ایثارگری از قراردادی به رسمی قطعی را با توجه به ابلاغیه شهردار محترم تبریز به کارکنان اعلام کردیم که تمامی نیروهای قراردادی کارکنان ایثارگر شاغل در مناطق، سازمان، واحدهای ستادی و شرکت‌های تابعه در حال تبدیل از قراردادی به رسمی هستند.

وی گفت: با توجه به اجرایی شدن بخشنامه سازمان امور ادارای و استخدامی کشور در خصوص اجرای بند (د) ۱- تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشور، تمامی کارکنان ایثارگر شهرداری با حفظ ماهیت شغلی به کارمند ثابت و کارگر رسمی تبدیل خواهند شد.

مسئول امور ایثارگران شهرداری گفت: تمامی ایثارگران شهرداری تبریز با مراجعه به کارگزینی شهرداری و یا امور ایثارگران، نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کنند و تا بعد از طی مراحل گزینش در یک ماه آینده تبدیل وضعیت شوند.

کد خبر 512370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.