افزوده شدن هزار صندلی سینما در شیراز با بهره‌برداری از پردیس سینمایی جوان

شهردار شیراز گفت: مجموعه سینمایی جوان در میدان کوزه‌گری دارای پنج سالن سینما است و در مجموع هزار صندلی سینما در این مجموعه نصب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر اسکندرپور (امروز) در بازدید از پروژه پردیس سینمایی جوان واقع در فلکه کوزه‌گری در جمع اصحاب رسانه گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده ظرف دو هفته آینده دو سالن سینمایی تجهیز شده و به مرحله بهره برداری می‌رسد و بقیه سالن‌ها نیز ظرف یکی دو ماه آینده تکمیل می‌شود.

وی با بیان این که ابعاد و گنجایش پنج سالن سینمای این مجموعه با هم متفاوت است، افزود: به همین علت می‌تواند رده‌های مختلف سنی را با پخش فیلم‌های مختلف پوشش دهد و با توجه به وجود بافت مسکونی در اطراف میدان کوزه‌گری می‌توان از سالن‌های مختلف به منظور پخش فیلم برای کودکان و نوجوانان بهره برد.

شهردار شیراز با تاکید بر این که معتقد بودم نباید مردم احساس کنند که چون این پروژه در منطقه کمتر برخوردار شهر واقع شده، در آن از مصالح و تجهیزات کم کیفیت استفاده می‌شود، تصریح کرد: به تیمی که وظیفه تجهیز این مجموعه سینمایی جوان را برعهده دارند گفتم باید اطمینان پیدا کنم که این مجموعه از نظر تجهیزات و دکوراسیون با دیگر مجموعه‌های سینمایی واقع در غرب شیراز و حتی پردیس‌های سینمایی شمال تهران برابری می‌کند.

اسکندرپور ادامه داد: ما نباید در اجرای پروژه‌های واقع در مناطق کمتر برخوردار اینگونه فکر کنیم که باید کیفیت کار پایین‌تر از دیگر نقاط باشد بلکه ساکنین همه نقاط شیراز برای ما محترم هستند و عزت و شأن مردم همه شهر را یکسان می‌بینیم.

وی اعلام کرد: اطمینان می‌دهم پردیس سینمایی جوان یکی از زیباترین و بهترین مجموعه‌ها از نظر سطح تجهیزات خواهد بود.

شهردار شیراز با بیان این که احداث مجموعه سینمایی جوان اقدامی ارزشمند است، گفت: به دلیل اینکه هم عملکرد محله‌ای و منطقه‌ای دارد و هم در سطح ملی می‌تواند خوش بدرخشد.

اسکندرپور افزود: پردیس سینمایی جوان در کنار پارک جوان واقع شده و یک مجموعه کامل را تشکیل می‌دهند. در قسمت بالایی پردیس سینمایی آمفی تئاتر روباز طراحی شده که در بعد از ظهر و شب می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین پشت بام این مجموعه سبز و به بوستان جوان متصل می‌شود

کد خبر 512338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.