سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ نظرات شخصی خود را از جلسه با صالحی بیان کرده است

سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که سخنان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی درباره نشست اعضای این کمیسیون با معاون رییس جمهوری، برداشت شخصی است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، جلسه‌ای با دعوت کمیسیون اصل نود قانون اساسی و با حضور علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، رئیس و سه تن از اعضای کمیسیون و نمایندگانی از سازمان پدافند غیر عامل و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در روز دوشنبه یازدهم مرداد ماه برگزار شد و اقدامات فنی سازمان انرژی اتمی ایران و نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه رئیس و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان به سوالات مطرح شده پاسخ دادند و مقرر شد سوالات بیشتر و تفصیلی به منظور پاسخگویی برای سازمان انرژی اتمی ارسال گردد.

اظهارات منتشر شده از سوی سخنگوی کمیسیون اصل نود درباره محتویات جلسه، به‌نظر ناشی از برداشت شخصی ایشان نسبت به مباحث مطروحه در این نشست است.

گفتنی است، روز گذشته «علی خضریان» در توضیح نشست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی درباره ارزیابی نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی و پیشنهاداتی برای تقویت آن توضیحاتی به خبرنگاران ارائه داد و گفت که «سازمان انرژی اتمی طبق برنامه پیش‌بینی شده در قانون اقدام راهبردی عمل نکرده است.»

کد خبر 511866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.