ماوس بی سیم ریلمی به زودی عرضه خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت ریلمی قصد دارد به زودی از ماوس بی سیم خود رونمایی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی که پیش از این فقط در زمینه تولید گوشی هوشمند فعالیت داشته است، هم اکنون محصولات دیگری مانند تلویزیون‌های هوشمند، گجت‌های پوشیدنی و محصولات صوتی را در اختیار کاربران قرار داده است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این شرکت به زودی لپ تاپ، تبلت و ابزار گیمینگ را نیز تولید خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت ریلمی قصد دارد از ماوس بی سیم خود رونمایی کند.

به نظر می‌رسد که ماوس بی سیم شرکت ریلمی با شماره مدل RMW2024 به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، این محصول جدید دارای باتری ۱.۵ ولتی است و کاملاً بی سیم است. شرکت ریلمی پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد ابزار مخصوص گیمینگ را تولید و عرضه کند، ماوس‌های گیمینگ نیز به منظور بهبود عملکرد و افزایش سرعت دارای سیم است؛ البته بعضی از ماوس‌های بی سیم نیز تجربه مشابهی را در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

با فرا رسیدن نیمه دوم سال ۲۰۲۱ میلادی، انتظار می‌رود که شرکت ریلمی محصولات جدید خود را در بازارهای هند، چین و اروپا عرضه کند. این محصولات شامل گوشی هوشمند Realme Flash، تبلت Realmi Pad، لپ تاپ Realme Book و شارژر بی سیم Realme MagDart می‌شود.

کد خبر 511636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.