بازار ارز دیجیتال امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل همچنان پا برجاست و بیت کوین پتانسیل دستیابی به سطح ۴۸ هزار دلار را خواهد داشت اما باید توجه کرد که این موج می‌تواند موج اصلاحی باشد و اکنون درگیر سطح بازگشتی ۵۰ درصد شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ یکشنبه ۱۰ مردادماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۴۱ هزار و ۷۰۷ دلار، رشد ۰.۵ درصدی
  • اتریوم دو هزار و ۵۸۹ دلار
  • بایننس کوین ۳۴۲ دلار و ۹۲ سنت
  • کاردانو یک دلار و ۳۶ سنت
  • دوج کوین ۲۱ سنت
  • ریپل ۷۶ سنت
  • پولکادات ۱۸ دلار و ۵۰ سنت
  • یونی سواپ ۲۲ دلار و ۱۸ سنت
  • بیت کوین کش ۵۵۴ دلار و ۵۲ سنت
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین

تحلیل ۳ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین توانست از مقاومت خط روند میانی خود عبور کند، مقاومت بعدی پیش روی این رمز ارز محدوده ۳۵ هزار دلار است.

بیت کوین ۴ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

به نظر می‌رسد در حال تکمیل موج b اصلاحی باشد و پتانسیل دستیابی به قیمت ۴۵ هزار دلار را داشته باشد، عموماً موج B را دامی برای معامله گران می‌نامند، در این ساختار و این الگو به شدت باید محافظه کار بود و به معنای شروع یک روند جدید نیست.

بیت کوین ۵ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین در سطح ۳۷ هزار دلار متوقف شد و یکی از دلایل این توقف مقاومت کانال نزولی خود می‌باشد که احتمال ریزش را افزایش می‌دهد، در صورت تأیید شدن این مقاومت داینامیک احتمال ریزش مجدد تا سطح ۲۷ هزار دلار وجود دارد اما اگر بخواهد موج B خود را تکمیل کند باید تا محدوده ۴۷ هزار دلار رشد کند، به هر حال در این بازه قیمتی نقطه ورود امنی وجود ندارد.

بیت کوین ۶ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

پس از شکست کانال خود بیت کوین مجدد روند صعودی را آغاز کرده است، در این حالت تارگت قیمتی ۴۷ هزار دلار را مانند گذشته متصوریم.

همچنان تاکید می‌شود که به نظر این موج صعودی موج b باشد لذا باید در ورود به معامله به شدن محتاط بود.

بیت کوین ۹ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین در سطح ۴۱ هزار واحد توانسته از مقاومت خود عبور کند و احتمال یک الی دو روز منفی شدن است که اگر بتواند بالای این سطح دوام بیاورد می‌تواند تا ۴۸ هزار دلار حرکت کند.

بیت کوین ۱۰ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل همچنان پا برجاست و بیت کوین پتانسیل دستیابی به سطح ۴۸ هزار دلار را خواهد داشت اما باید توجه کرد که این موج می‌تواند موج اصلاحی باشد و اکنون درگیر سطح فیبوی بازگشتی ۵۰ درصد شده است.

اخبار مهم

سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیون دلاری آرک اینوست در رابین‌هود

شرکت سرمایه‌گذاری آرک اینوست حدود ۱.۳ میلیون واحد از سهام پلتفرم معاملاتی رابین‌هود را خریداری کرده است. رابین‌هود روز پنج‌شنبه سهام خود را عرضه عمومی کرد و قیمت هر سهم آن در روز نخست خرید و فروش ۳۴.۸۲ دلار بسته شد؛ با احتساب این قیمت ارزش سرمایه‌گذاری آرک اینوست بیش از ۴۵.۱ میلیون دلار می‌شود.

پیتر برنت: احتمال ریزش ۶۰ تا ۹۰ درصدی کاردانو وجود دارد

پیتر برنت، تحلیل‌گر مطرح بازارهای مالی، در توییت اخیر خود یک روند نزولی را برای کاردانو پیش‌بینی کرده است. وی در این توییت به الگوی سر و شانه در نمودار کاردانو اشاره کرد که می‌تواند قیمت این توکن را به ۱۲ سنت برساند؛ این یعنی ۹۰ درصد کمتر از قیمت فعلی آن. وی همچنین به سرمایه‌گذاران پیشنهاد کرد تا در قیمت ۳۵ سنت (۶۰ درصد پایین‌تر از خط گردن) سود خود را برداشت کنند.

یک نفر در اداره پلیس لهستان با برق رایگان ارز دیجیتال استخراج می‌کرد!

براساس گزارش روزنامه گازتا ویبورچا، پلیس لهستان اخیراً یک عملیات پنهانی استخراج ارزهای دیجیتال را در مقر خود در ورشو کشف کرده است. ماریوز سیارکا، سخنگوی پلیس لهستان در مصاحبه با شبکه تلوزیونی TVN24 اظهار کرد که یک متخصص فناوری اطلاعات در اداره پلیس لهستان برای استخراج ارزهای دیجیتال به طور پنهانی برق سرقت کرده است. این کارمند اداره پلیس اکنون اخراج شده است.

شرکت سرمایه‌گذاری گلدن‌تری در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده است

براساس گزارش خبرگزاری استریت و به نقل از منابع ناشناس، شرکت سرمایه‌گذاری گلدن‌تری است منجمنت (GoldenTree Asset Management) که در سال ۲۰۰۰ توسط استیو تننبام تأسیس شد، از سال‌ها پیش در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است. این شرکت سرمایه‌گذاری که ۴۵ میلیارد دلار دارایی را مدیریت می‌کند، برای ایجاد تنوع در سبد دارایی خود در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده است.

بانک مرکزی اوکراین رسماً اجازه صدور ارز دیجیتال را دریافت کرد

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، قانونی را امضا کرده است که رسماً به بانک مرکزی این کشور اجازه صدور ارز دیجیتال خود (گریونای دیجیتال) را می‌دهد. این قانون جدید، به بانک مرکزی اوکراین اجازه می‌دهد تا سرویس‌های پرداخت و ابزارهای مبتنی‌بر فناوری بلاک چین را آزمایش کند و همچنین این بانک را به همکاری با استارتاپ‌های حوزه پرداخت این کشور ملزم می‌کند.

گزارش: تعداد تراکنش‌های بزرگ بیت کوین افزایش یافته است

داده‌های مربوط به جابجایی‌های بیت کوین نشان می‌دهد تعداد نقل و انتقال‌های بزرگ این ارز دیجیتال افزایش یافته است و نهنگ‌ها در کف قیمتی مشغول خرید هستند. بنا بر گزارش‌ها، طی این هفته تعداد بیت کوین‌های منتقل‌شده در روز برای نخستین بار از ۱۹ مه (۲۹ اردیبهشت) از مرز ۲۶۰ هزار واحد عبور کرده است. ارزش این تعداد بیت کوین بیش از ۱۰ میلیارد دلار است. در همین حال، وب‌سایت گلسنود هم اعلام کرد این جابجایی‌ها احتمالاً مربوط به نهنگ‌هایی باشد که در حال خرید بیت کوین در قیمت‌های پایین و انتقال آن به کیف پول‌های سرد هستند.

یک شرکت مدیریت دارایی آمریکایی مقداری بیت کوین خریده است

گزارش‌های تازه نشان می‌دهد که شرکت مدیریت دارایی نیویورکی «گلدن تری» که سرمایه‌ای با ارزش ۴۵ میلیارد دلار را مدیریت می‌کند، بیت کوین را به ترازنامه خود اضافه کرده است. مقدار دقیق بیت کوین خریداری شده توسط این شرکت مدیریت سرمایه هنوز مشخص نشده است. بنیان‌گذار و مدیران این شرکت پیش از این هم در پروژه‌هایی مربوط به الگوراند و صرافی کوین بیس سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

افزایش کلاهبرداری‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال در روسیه

بانک مرکزی روسیه اعلام کرد ۱۴۶ طرح کلاهبرداری هرمی مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال یا عملیات استخراج آنها را شناسایی کرده است. این بانک افزود تعداد این طرح‌های کلاهبردارانه در شش ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته میلادی ۱.۵ برابر شده است. بانک مرکزی روسیه در ادامه عنوان کرد که متخلفان با سوءاستفاده از کم‌سوادی افراد در حوزه‌های مالی و دیجیتال، آنها را به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تقلبی ترغیب می‌کنند. این بانک خاطر نشان کرد تعداد تشکیلاتی که دارای ویژگی‌های هرمی بوده یا مظنون به ارتکاب فعالیت‌های غیرقانونی هستند به ۷۲۹ عدد در سال جاری رسیده است؛ این رقم نشان از افزایش ۱۶.۶ درصدی تخلفات نسبت به نیمه نخست سال گذشته دارد.

مدیرعامل بانک وانتوبل: مشتریان ما به ارزهای دیجیتال علاقه دارند

زینو اشتاوب، مدیرعامل بانک وانتوبل (Vontobel) در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ، عنوان کرد که مشتریان این بانک به ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین بسیار علاقه‌مند هستند. وی همچنین به بینندگان گفت که مشتریان علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال کاربرد فناوری بلاک چین را برای دارایی‌های دیجیتال از سایر کاربردهای آن مهم‌تر می‌دانند. اشتاوب در ادامه اظهار داشت که بلاک چین تنها فناوری است که بدون وجود واسطه مرکزی، باعث ایجاد اعتماد می‌شود.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 511356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.