آغاز واکسیناسیون معلمان شهر اصفهان از امروز/۴ هزار فرهنگی واکسینه شدند

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: فرآیند واکسیناسیون معلمان از هفته گذشته در ۱۰ شهرستان آغاز شده است و از امروز دو مرکز در شهر اصفهان برای این امر فعال می‌شود و تاکنون چهار هزار نفر از معلمان در کل استان اصفهان واکسینه شده‌اند.

آذرکیوان امیرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص روند واکسیناسیون معلمان، اظهار کرد: طی جلسات و تفاهمنامه‌هایی که وزارت بهداشت با وزارت آموزش و پرورش برای واکسیناسیون معلمان داشته است روند اجرای این برنامه از هفته گذشته آغاز شده و فرآیند واکسیناسیون معلمان در ۱۰ شهرستان اصفهان شروع شده و مابقی شهرستان‌ها هم شروع می‌کنند.

وی افزود: همه معلمان رسمی پیمانی، خرید خدمات آموزشی، قراردادی و معلمان مدارس غیردولتی مشمول طرح واکسیناسیون فرهنگیان هستند و تزریق واکسن کرونا به معلمان از هفته قبل در ۱۰ شهرستان اصفهان آغاز شده است و در حال حاضر قریب به چهار هزار نفر از معلمان در کل استان اصفهان واکسینه شده‌اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان، تصریح کرد: ۴۳ مرکز تزریق واکسن کرونا در شهرستان‌های استان و دو مرکز در شهر اصفهان از امروز برای واکسیناسیون معلمان فعال شد، در شهر اصفهان یک مرکز واکسیناسیون در کانون امام خمینی(ره) و یک مرکز در ورزشگاه چهار راه پیروزی برای فرایند واکسیناسیون معلمان فعالیت دارند.

انتخاب نوع واکسن برای معلمان اختیاری است

امیرپور، خاطرنشان کرد: واکسن سینوفارم چینی، کوو ایران برکت و واکسن‌های دیگر برای تزریق معلمان وجود دارد و این برنامه اختیاری بوده و معلمان می‌توانند هر نوعی واکسنی که تمایل دارند را برای تزریق انتخاب کنند و روند واکسیناسیون فرهنگیان وابسته به آمار آنها دارد که در هفته‌های آینده ادامه دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، تاکید کرد: در همه شهرستان‌ها یک پایگاه واکسیناسیون برای معلمان فعال است و همه آن‌ها مشمول این طرح می‌شوند، برای روند واکسیناسیون معلمان مطابق اعلام معاونت درمان دوز اول واکسن تا هفته آینده تزریق می‌شود و بعد از مدتی و تا قبل از بازگشایی مدارس دوز دوم هم تزریق خواهد شد.

کد خبر 511243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا مقدم IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    0 0
    این دانش اموزان هستن ک تو بغل هم میشینن نه معلما یعنی دانش اموز مهم نیست ☹️
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    0 0
    والا ما زدیم نظر هم نخواستن که اختیاری باشه یا نه