اصلاحات دفترچه و تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری

سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمدید مهلت ثبت نام و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال ۱۴۰۰ اطلاعیه منتشر کرد.

به گزارش ایمنا در اطلاعیه امروز شنبه سازمان سنجش آمده است: پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ سوم مرداد ماه جاری، با توجه به اعلام مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه مبنی بر اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز ۹ مرداد برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا روز چهارشنبه ۱۳ مرداد ماه جاری نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده - تا چهارشنبه ۱۳ مرداد و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

ضمناً با توجه به اصلاحات اعلام شده مقرر گردید امکان ویرایش اطلاعات ایجاد گردد. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

دریافت فایل کامل اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش در دسترس است.

کد خبر 511149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.