بازار ارز دیجیتال امروز ۴ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

به نظر می‌رسد در حال تکمیل موج B اصلاحی باشد و پتانسیل دستیابی به قیمت ۴۵ هزار دلار را داشته باشد، عموماً موج B را دامی برای معامله گران می‌نامند، در این ساختار و این الگو به شدت باید محافظه کار بود و به معنای شروع یک روند جدید نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ دوشنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۳۷ هزار و ۹۳۹ دلار، رشد ۹.۰۵ درصدی
  • اتریوم دو هزار و ۳۱۷ دلار
  • بایننس کوین ۳۱۶ دلار و ۱۱ سنت
  • کاردانو یک دلار و ۳۳ سنت
  • دوج کوین ۱۹ سنت
  • ریپل ۶۴ سنت
  • پولکادات ۱۴ دلار و ۶۰ سنت
  • یونی سواپ ۱۹ دلار و ۶۰ سنت
  • بیت کوین کش ۵۰۱ دلار و ۵۴ سنت
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۴ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین

تحلیل ۳۰ تیر

بازار ارز دیجیتال امروز ۴ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

واکنش به خط حمایتی و بازگشت دلیل اصلی مثبت شدن بیت کوین در ۲۴ ساعته اخیر است.

(تحلیل‌ها نظر تحلیلگر بوده و مبنای معاملات شما نباید قرار بگیرد، سلب مسئولیت)

تحلیل ۲ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۴ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین به محدوده مقاومت خط میانی خود رسیده است، اگر بتواند از این سطح عبور کند پتانسیل رسیدن به قیمت ۳۵ هزار دلار را دارد و اگر سطح مقاومتی ایفای نقش کند احتمال اصلاح در این روند وجود دارد.

تحلیل ۳ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۴ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین توانست از مقاومت خط روند میانی خود عبور کند، مقاومت بعدی پیش روی این رمز ارز محدوده ۳۵ هزار دلار است.

بیت کوین ۴ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۴ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

به نظر می‌رسد در حال تکمیل موج b اصلاحی باشد و پتانسیل دستیابی به قیمت ۴۵ هزار دلار را داشته باشد، عموماً موج B را دامی برای معامله گران می‌نامند، در این ساختار و این الگو به شدت باید محافظه کار بود و به معنای شروع یک روند جدید نیست.

اخبار مهم

استون ریج درخواست عرضه صندوق بیت کوین خود را به SEC ارائه کرد

شرکت مدیریت دارایی استون ریج (Stone Ridge) که ۱۰ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت خود دارد، روز جمعه از استراتژی جدید سرمایه‌گذاری متمرکز بر بیت کوین خود خبر داد. استون ریج به شکل فعالانه در حال پیگیری ارائه ابزار جدید سرمایه‌گذاری بیت کوین خود است. گفتنی است که استون ریج شرکت مادر گروه سرمایه‌گذاری نیویورک دیجیتال (NYDIG) است. این کمپانی مدیریت دارایی حالا درخواستش برای عرضه صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه کرده است.

آبخازیا در حال مذاکره با روسیه برای تأمین برق ماینرها

دولت جمهوری خودمختار آبخازیا در حال حاضر مشغول مذاکره با روسیه است تا بتواند مشکلی که باعث ممنوعیت استخراج ارزهای دیجیتال شده را حل کند. دولت آبخازیا به دنبال آن است تا بتواند صنعت ماینینگ را قانونی کرده و همزمان با کمک همسایه قدرتمند شمالی خود، مشکل تأمین انرژی را برطرف کند. کریستینا اوزگان، معاون نخست وزیر و وزیر اقتصاد آبخازیا با اعلام خبر مذاکره با روس‌ها درباره تأمین برق، می‌گوید که دلیل اصلی ممنوعیت استخراج ارزهای دیجیتال و بیت کوین، مساله تأمین انرژی است. او همچنین می‌گوید پیش نویس توافقی با روس‌ها در این زمینه تکمیل شده است.

همکاری بیت‌مین با واحد استخراج ۱۸۰ مگاواتی در قزاقستان

شرکت بیت‌مین، سازنده دستگاه‌های ماینر بیت کوین، از همکاری خود با شرکت انژیکس، اپراتور یک واحد استخراج ۱۸۰ مگاواتی در قزاقستان، خبر داده است. ظرفیت این واحد استخراج بیش از ۵۰ هزار دستگاه ماینر است و به موجب این همکاری، بیت‌مین ماینرهای خود در این واحد به کار خواهد گرفت. مسئولان بیت‌مین از این همکاری ابراز خرسندی و اعلام کردند موفقیت انژیکس در سال‌های اخیر سبب جلب توجه تمامی ماینرهای بزرگ بیت کوین به این شرکت شده است. مدیرعامل انژیکس هم گفت: «از اینکه باقیمانده ظرفیت ۱۸۰ مگاواتی را در اختیار بیت‌مین قرار داده‌ایم، خوشحالیم و امیدواریم این همکاری برای هر دو طرف سودمند باشد.»

شرکت بیت ماینینگ با تعطیل کردن لاتاری خود می‌خواهد بر استخراج بیت کوین متمرکز شود

شرکت بیت ماینینگ (BIT Mining ) که سهام آن در بازار سهام و اوراق بهادار نیویورک عرضه شده، اعلام کرده که به دنبال خروج از کسب‌وکار لاتاری خود در چین است. این شرکت که در گذشته تحت نام لاتاری ۵۰۰ شناخته می‌شد، با تعطیلی کسب‌وکار بخت آزمایی خود به دنبال کسب سود از حوزه ارزهای دیجیتال و پس از سرکوب نظارتی که در چین رخ داده حالا می‌خواهد بر روی استخراج بیت کوین در خارج از مرزهای چین متمرکز و بر بازار استخراج جهانی مسلط شود.

رشد دو رقمی بیت کوین و اتریوم بعد از سقوط اخیر

به گزارش کوین‌گکو، بهای بیت کوین و اتریوم روز سه‌شنبه روندی نزولی را طی کرد و قیمت دو ارز دیجیتال نخست بازار در روز بعد به پایین‌ترین حد خود در چند ماه اخیر رسید. بیت کوین در روز چهارشنبه وارد ناحیه ۲۹ هزار و ۶۰۰ دلار شده و بهای اتریوم هم به هزار و ۷۳۴ دلار رسیده بود. علی‌رغم این وضعیت، این دو ارز دیجیتال در روزهای گذشته روند رو به رشدی را طی کردند؛ به گونه‌ای که بیت کوین با ۱۵ درصد افزایش قیمت به ۳۳ هزار و ۹۷۰ دلار رسید و بهای اتریوم نیز با افزایشی ۲۵ درصدی از دو هزار و ۱۷۰ دلار عبور کرد.

نظرسنجی گالوپ: ۶ درصد از سرمایه‌گذاران آمریکایی بیت کوین دارند

جدیدترین نظرسنجی گالوپ از هزار و ۳۷ سرمایه‌گذار آمریکایی با حداقل ۱۰ هزار دلار سرمایه، نشان می‌دهد که شش درصد آن‌ها در پرتفوی خود بیت کوین دارند که نشانگر رشد چهار درصدی تعداد آنان نسبت به سال ۲۰۱۸ میلادی است. این در حالی است که در میان سرمایه‌گذاران زیر ۵۰ سال ۱۳ درصد گفته‌اند که بیت کوین دارند و این میزان برای افراد بالای ۵۰ سال تنها درصد درصد بوده است. درباره تفاوت جنسیتی هم شرایط تقریباً به همین شکل است و ۱۱ درصد از مردان حاضر در نظرسنجی گفته‌اند بیت کوین دارند و سه درصد از زنان شرکت کننده ارز دیجیتال برتر بازار را در پرتفوی خود دارند.

حدود ۶۴ درصد مردم مایل به استفاده از ارز دیجیتال بانک مرکزی هستند

یک نظرسنجی صورت گرفته از سوی شرکت بلاک‌چین گارد تایم (Guardtime) نشان می‌دهد که بیش از ۶۳ درصد افراد بالغی که از ۱۰ کشور مختلف در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، می‌گویند که احتمالاً از ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) استفاده خواهند کرد. یعنی تقریباً از هر سه شرکت کننده، دو نفر از آن‌ها می‌گویند احتمالاً در آینده مشتری CBDC ها خواهند بود. ۳۳ درصد شرکت کنندگان نیز گفته‌اند که استفاده از ارز دیجیتال بانک مرکزی برای آنان در آینده گزینه‌ای «بسیار محتمل» است. در سوی مقابل اما تنها ۱۰ درصد شرکت کنندگان گفته‌اند هرگز از ارز دیجیتال بانک مرکزی استفاده نخواهند کرد. گفتنی است که اکثریت قاطع شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقدند تا سه سال آینده دست‌کم یک ارز دیجیتال بانک مرکزی مهم در جهان راه‌اندازی می‌شود.

پیش بینی مایک نووگراتز از آینده درخشان توکن‌های غیر مثلی

مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال معتقد است که توکن‌های غیر مثلی (NFT) آینده بسیار درخشانی دارند و انتظار آن را دارد که به زودی به تمام صنایع نفوذ کنند. او معتقد است که صنایع و بخش‌های مختلف اقتصاد از توکن‌های غیر مثلی برای کسب سود استفاده خواهند کرد و این امر به رونق بازار آن‌ها منجر می‌شود. او برای مثال هم می‌گوید از بخش سوابق درمانی شما گرفته تا صنعت موسیقی و صنعت مد و فشن همگی از توکن‌های غیر مثلی برای حصول سود استفاده خواهند کرد. مدیرعامل گلکسی دیجیتال در پایان نیز عنوان کرد که NFTها هنوز در ابتدای راه و در آستانه طلوع عصری جدید و خارق‌العاده هستند.

موجودی بیت کوین صرافی‌ها به پایین‌ترین سطح خود در ۱۸ ماه اخیر رسید

داده‌های وب‌سایت تحلیلی سنتیمنت نشان می‌دهد که موجودی بیت کوین صرافی‌های ارز دیجیتال در حال کم شدن است و به پایین‌ترین سطح خود در ۱۸ ماه گذشته رسیده است. تیم تحلیلی سنتیمن معتقد است که کاهش موجودی بیت کوین صرافی‌ها احتمال شکل‌گیری یک فروش گسترده در بازار را کاهش داده و از طرفی دیگر احتمال بازگشت قیمت را افزایش می‌دهد.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۴ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 509851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.