آیفون ۱۳ از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های سری آیفون ۱۳ از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، همانطور که مشخص است آیفون ۱۲ جدید در زمان شارژ شدن تنها از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند، به طوری که حتی اگر کاربران در زمان شارژ کردن یک آیفون ۱۲ از شارژری با توان بیشتر از ۲۰ وات استفاده کنند خود محصول تنها از ۲۰ وات پشتیبانی می‌کند.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد آیفون ۱۳ که احتمالاً پاییز امسال وارد بازار خواهد شد از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند در نتیجه انتظار می‌رود که شرکت اپل در کنار این آیفون از یک آداپتور شارژر ۲۵ واتی نیز رونمایی کند. هم اکنون شارژر ۲۰ واتی با قیمت ۱۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

هم اکنون بسیاری از پرچم‌داران گوشی‌های اندروید مانند گوشی سامسونگ گلکسی S21 از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند، اما سرعت شارژ شدن با استفاده از شارژر ۲۵ واتی تفاوت قابل ملاحظه‌ای با شارژر ۲۰ واتی نخواهد داشت علاوه بر این مطالب ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت اپل قصد دارد در گوشی‌های سری آیفون ۱۳ از باتری با ظرفیت بیشتری استفاده کند.

از آنجایی که آیفون ۱۳ دارای نمایشگر پیشرفته‌تری خواهد بود، استفاده از باتری با ظرفیت بالاتر به نفع کاربران است. انتظار می‌رود که آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس به صفحه نمایش LTPO مجهز شود که علاوه بر افزایش کیفیت با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارای نمایشگر همیشه روشن است.

کد خبر 509781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.