مشکل ارتفاع پل شهید همدانی حل می‌شود

شهردار همدان گفت: با توجه به مشکل ارتفاع پل شهید همدانی، رفع مشکل این پروژه به مشاور ابلاغ شد و در حال حاضر طرح جدیدی تهیه شده است.

به گزارش ایمنا، عباس صوفی با بیان اینکه طبق طرح جدید، خودروها از یک دهانه دیگر پُل عبور می‌کنند و مشکل ارتفاع حل می‌شود، اظهار کرد: اگرچه طراحی این پل در دوره مدیریت شهری قبل اتفاق افتاده است، اما مدیریت فعلی باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه طراحی پل شهید همدانی مربوط به سال ۹۴ و دوره مدیریت شهری قبل است، خاطرنشان کرد: مدیریت فعلی از دی‌ماه سال ۹۶ کار خود را آغاز کرد و این پل باید مردادماه سال ۹۷ تکمیل می‌شد، اما در آن زمان تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

شهردار همدان با تأکید بر اینکه در هر صورت مدیریت فعلی باید درباره این پل پاسخگو باشد، تصریح کرد: پل بر اساس نظر مشاور طراحی شده و به دلیل وجود دو منطقه نظامی در آن منطقه ارتفاع نخورده است در واقع حداقل ارتفاع برای این پل در نظر گرفته شده بود، همچنین طبق گفته مشاور از روز اول طراحی برای خودروهای سواری و ایستگاه تاکسی انجام شده و برای دور برگردان ماشین‌های سنگین برنامه‌ریزی نشده بود.

صوفی با بیان اینکه همه جا پل‌ها ضوابط ارتفاعی دارند و این پل نیز استثنا نیست، اضافه کرد: کلیات پل شهید همدانی مشکل ندارد و پس از بازنگری و ارائه طرح جدید توسط مشاور مشکل ارتفاع حل می‌شود اما با همه این توصیفات پل از روز اول بر اساس نظر مشاور ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت فعلی تنها این پل را تکمیل کرده است، افزود: تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در این منطقه نصب شده تا عرض و ارتفاع مشخص شود، علاوه بر این شاید مدیریت قبل و معاونت فنی باید به مواردی که در حال حاضر پیش آمده اشکال می‌گرفتند، اما این اتفاق نیفتاده است و با سپاه و نیرو انتظامی نیز توافق کرده‌اند.

منبع: ایسنا

کد خبر 509769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.