وقوع قتل با یک تکه شیشه وسط خیابان

مرگ ۳ نفر در پی واژگونی، قتل با یک تکه شیشه، قتل خانوادگی، بازداشت کوچکترین سارق و به دام افتادن عامل شیطان پرستی را در بسته بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع یک واژگونی خودرو در محور کوزران شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر هم زخمی شدند.

محمد حیدری اظهار کرد: این حادثه امروز در کیلومتر چهار محور فرعی گردنه چهارزبر به کوزران رخ داد که خودرو پژو ۴۰۵ اعضای یک خانواده واژگون شد.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه راننده که مرد ۴۰ ساله‌ای بود همراه با یک زن ۲۴ ساله و یک پسر هفت ساله به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: یک زن ۲۳ و یک کودک پنج ساله هم در این سانحه ناگوار زخمی و توسط تیم‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

حیدری علت وقوع این سانحه مرگبار را تخطی راننده از سرعت مطمئنه اعلام کرد و گفت: عجله و شتاب بی مورد چنین حادثه تلخی را رقم زد.

قتل با یک تکه شیشه وسط خیابان

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: فردی که در یک درگیری خیابانی در منطقه خرمدشت به وسیله شیشه تیز یک جوان را به قتل رسانده بود، در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

علی قاسمپور اظهار کرد: مأموران کلانتری ۴۱ خرمدشت در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی متوجه شدند که یک جوان به دلیل ضربه جسمی تیز دچار جراحت شده و در کنار خیابان افتاده است.

وی با بیان اینکه با پیگیری پلیس فرد مجروح به مراکز درمانی منتقل و پس از مدتی کوتاهی فوت کرد، افزود: بلافاصله تحقیقات مأموران برای شناسایی قاتل آغاز و در همان بررسی‌های اولیه مشخص شد که مقتول در روز حادثه به دلیل نامعلومی با یکی از دوستانش درگیر شده و نامبرده به وسیله شیشه‌ای تیز ضربه‌ای از ناحیه گردن به او وارد کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: در ادامه مأموران با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه قاتل را در یکی از محله‌های اطراف خرمدشت شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه قاتل را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهم به قتل دوست خود، ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی قاتل برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

قتل پسر عمو در یک نزاع خانوادگی

قتل فامیلی در شرق تهران رخ داد و دو پسر عمو به جان هم افتادند و قتل فامیلی بخاطر اختلافات قدیمی و ناموسی رقم خورده است. در این قتل فامیلی یکی از پسر عموها که قاتل بود پا به فرار گذاشت و با ضربات چاقو به گردن و پهلو قتل فامیلی رقم خورد.

مأموران کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه در جریان درگیری خونین دو مرد در خیابان ابومسلم منطقه پیروزی قرار گرفتند و تیمی از مأموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

مأموران با حضور در صحنه جرم با جسد خونین مرد جوانی روبرو شدند و همین کافی بود تا با اعلام این خبر به بازپرس ویژه قتل تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای تجسس‌های ویژه در صحنه جرم حضور پیدا کنند.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند که دو پسر عمو که افغان هستند به خاطر اختلافات ناموسی و قدیمی با هم درگیر شدند و پسر عموی ۲۸ ساله در این درگیری با چاقو ضرباتی به گردن، پهلو زده و سوار بر موتور پا به فرار گذاشته است.

بنا بر این گزارش، جسد مرد جوان برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت خانوادگی در دستور کار مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

بازداشت کوچک‌ترین سارق توسط پلیس

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی سارقان نوجوان در محله مولوی توسط مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه خبر داد.

جلیل موقوفه‌ای اظهار کرد: در پی یک فقره سرقت گوشی موبایل از مال باخته سالخورده در یک پارک توسط چند نوجوان ۱۳ ساله موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران کلانتری ۱۴۴ قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه با اقدامات فنی و بازبینی دوربین‌های مداربسته سارق تلفن همراه مال باخته را در محله مولوی شناسایی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: مأموران کلانتری پس از اخذ مجوز قضائی، سارق نوجوان ۱۳ ساله را به کلانتری جهت تحقیقات ابتدایی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: سارق ۱۳ ساله در تحقیقات در همکاری با مأموران پلیس دو همدست خود را معرفی کرد و مأموران پلیس تلفن همراه مسروقه را به مال باخته تحویل دادند.

موقوفه‌ای خاطر نشان کرد: دستگیری همدستان متهم در دستور کار قرار دارد و پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

به دام افتادن عامل شیطان پرستی

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: فردی که اقدام به انتشار تصاویر خال‌کوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی می‌کرد توسط عوامل پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شد.

محمد معظمی گودرزی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس امنیت عمومی استان، مرد ۳۷ ساله‌ای که اقدام به انتشار تصاویر خال‌کوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی برای بانوان و آقایان می‌کرد در یکی از مناطق شهرستان کرج مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات پیچیده پلیسی و جمع‌آوری مستندات لازم محل اختفای متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و پلیس امنیت عمومی استان منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم پس از مواجهه با مستندات پلیسی، به جرم خود مبنی بر انتشار تصاویر خال‌کوبی و شیطان پرستی در فضای مجازی اعتراف کرد که در این خصوص محتوای مربوطه از صفحه این فرد حذف و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۰ نفر از افرادی که اقدام به انتشار محتوای مجرمانه در فضای مجاری می‌کنند در استان البرز دستگیر شده‌اند و صفحات این افراد حذف یا مسدود شده است، افزود: پلیس سر سوزنی با مجرمان تعارف ندارد و برابر قانون با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.

معظمی گودرزی گفت: افراد در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.‌

کد خبر 509657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.