بازار ارز دیجیتال امروز ۳ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین توانست از مقاومت خط روند میانی خود عبور کرد، مقاومت بعدی پیش روی این رمز ارز محدوده ۳۵ هزار دلار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ یکشنبه ۳ مردادماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۳۴ هزار و ۴۳۰ دلار، رشد ۱.۶۶ درصدی
  • اتریوم ۲ هزار و ۱۶۴ دلار
  • بایننس کوین ۳۰۰ دلار و ۹۲ سنت
  • کاردانو یک دلار و ۲۳ سنت
  • دوج کوین ۱۹ سنت
  • ریپل ۶۰ سنت
  • پولکادات ۱۳ دلار و ۵۱ سنت
  • یونی سواپ ۱۸ دلار و ۱۰ سنت
  • بیت کوین کش ۴۵۲ دلار و ۷۰ سنت
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۳ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین

تحلیل ۳۰ تیر

بازار ارز دیجیتال امروز ۳ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

واکنش به خط حمایتی و بازگشت دلیل اصلی مثبت شدن بیت کوین در ۲۴ ساعته اخیر است.

(تحلیل‌ها نظر تحلیلگر می‌باشد و مبنای معاملات شما نباید قرار بگیرد، سلب مسئولیت)

تحلیل ۲ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۳ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین به محدوده مقاومت خط میانی خود رسیده است، اگر بتواند از این سطح عبور کند پتانسیل رسیدن به قیمت ۳۵ هزار دلار را دارد و اگر سطح مقاومتی ایفای نقش کند احتمال اصلاح در این روند وجود دارد.

تحلیل ۳ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۳ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین توانست از مقاومت خط روند میانی خود عبور کرد، مقاومت بعدی پیش روی این رمز ارز محدوده ۳۵ هزار دلار است.

اخبار مهم

ماینرهای چینی برای ادامه فعالیت در چین به استخراج آلت کوین‌ها روی آورده‌اند

در شرایطی که ممنوعیت استخراج بیت کوین در چین بسیاری از ماینرها را به خروج از این کشور وادار کرده است، گروه دیگری از ماینرها برای ادامه فعالیت در چین روی استخراج دیگر ارزهای دیجیتال تمرکز کرده‌اند. به گزارش بلومبرگ، موج جدید توکن‌های مبتنی بر سازوکار اثبات ظرفیت توجه این گروه را به خود جلب کرده است. برخی از ماینرها به استخراج فایل‌کوین مشغول شده‌اند. سوارم (Swarm) و چیا هم دو توکن دیگری هستند که مورد توجه این دسته از ماینرها قرار گرفته‌اند.

حمله باج افزاری به کاسیا رفع شد؛ خودداری شرکت از ارائه جزئیات

شرکت نرم افزاری کاسیا که اوایل جولای هدف حمله باج افزاری یک گروه هکری روس قرار گرفته بود، اعلام کرد یک کلید رمزگشای عمومی را به دست آورده که با استفاده از آن می‌تواند آثار این حمله را از بین ببرد. سخنگوی این شرکت بدون اینکه به جزئیات اشاره کند، گفت این کلید از طریق «یک شخص ثالث قابل‌اعتماد» در اختیار کاسیا قرار گرفته است. این احتمال وجود دارد که کاسیا برای دریافت این کلید به هکرها باج داده باشد یا اینکه فشارهای دولت آمریکا بر روسیه کارگر شده باشد. احتمال دیگر این است که مشتریان کاسیا در تأمین مبلغ باج مشارکت کرده باشند. گفتنی است هکرها برای متوقف کردن این حمله باج افزاری خواهان دریافت ۷۰ میلیون دلار بیت کوین شده بودند.

انتقاد عضو کمیسیون بورس آمریکا از رویکرد این نهاد در قبال ETF های بیت کوین

هستر پیرس، عضو کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، از رویکرد این نهاد در قبال تأیید صندوق‌های قابل معامله ارزهای دیجیتال انتقاد و نگرانی خود را از آن اعلام کرده است. او در کنفرانسی مرتبط با بیت کوین گفت بسیاری از کشورها از جمله کانادا به خرید و فروش سهام صندوق‌های قابل معامله ارزهای دیجیتال مشغول هستند ولی ایالات‌متحده همچنان درباره تأیید این صندوق‌ها مردد است. او ماه گذشته از نهادهای نظارتی خواسته بود از تعیین مقررات سخت‌گیرانه برای صنایع ارزهای دیجیتال خودداری کنند. این در حالی است که نهادهای ناظر در آمریکا تصمیم‌گیری درباره چندین صندوق قابل معامله بیت کوین را به دفعات به تعویق انداخته‌اند.

دومین حمله هکری به ثورچین در هفته اخیر؛ ۸ میلیون دلار به سرقت رفت

پروتکل بلاک چینی ثورچین در بیانیه‌ای اعلام کرد هدف یک «حمله هکری پیشرفته» قرار گرفته و حدود ۸ میلیون دلار آن به سرقت رفته است. این پروتکل با اشاره به اینکه هکرها عمداً شدت حمله را کم کرده‌اند، احتمال داد این اقدام را یک هکر کلاه‌سفید انجام داده باشد. گفتنی است هکرها در پیامی اعلام کردند هدفشان از این حمله این بوده که درس‌هایی را به ثورچین بیاموزند. آنها مدعی شدند یک پاداش ۱۰ درصدی برای جلوگیری از این حمله کافی بود. ثورچین خاطر نشان کرد پیشنهاد چنین پاداشی را به مدت سه ماه متوالی مطرح کرده است. این پروژه همچنین افزود برای جبران خسارت کاربرانش بودجه لازم را در اختیار دارد.

آمازون در پی استخدام مدیر برای دپارتمان بلاک چین و ارز دیجیتال است

آمازون می‌خواهد فردی متخصص را برای مدیریت دپارتمان بلاک چین و ارزهای دیجیتال خود استخدام کند. بر طبق متن آگهی استخدام، این فرد باید دارای تجربه و تخصص در زمینه بلاک چین‌های بانکی و ارزهای دیجیتال باشد. به نظر می‌رسد هدف آمازون از تشکیل این دپارتمان، طراحی یک نقشه راه برای راه‌اندازی یک ارز دیجیتال باشد. با وجود این، آمازون در رابطه با هدف خود اظهارنظر نکرده است. گفتنی است در فهرست موقعیت‌های شغلی باز آمازون دست کم ۷۰ فرصت مرتبط با حوزه بلاک چین وجود دارد.

درآمد عجیب نوجوان ۱۲ ساله از فروش «نهنگ‌های عجیب»

یک نوجوان ۱۲ ساله ساکن انگلیس به نام بنیامین احمد با فروش مجموعه توکن‌های غیر مثلی «نهنگ‌های عجیب» ۱۶۰ هزار دلار درآمد کسب کرده است.

وی هفته گذشته این مجموعه را که متشکل از سه هزار و ۳۵۰ توکن غیر مثلی است به فروش رساند و طی حدود ۹ ساعت ۸۰ واحد اتریوم بدست آورد. بنیامین اعلام کرد تمایل ندارد به این زودی‌ها این پول را خرج کند.

شهر ماسنا در کانادا می‌خواهد پروژه‌های جدید استخراج را به مدت ۹۰ روز ممنوع کند

شهر ماسنا در ایالت نیویورک که در نزدیکی مرز کانادا قرار دارد، پروژه‌های جدید استخراج بیت کوین را در این منطقه ممنوع اعلام کرده است. مسئولان ماسنا می‌گویند حضور ماینرها در این شهر آثار منفی برای زیبایی این منطقه به همراه داشته است. استیو اوشاگنسی، سرپرست ماسنا، خاطر نشان کرد تریلرهای مملو از رایانه‌ها و دیگر تجهیزات استخراج بیت کوین چهره شهر را زشت کرده‌اند. مسئولان می‌خواهند طی این فرصت ۹۰ روزه تریلرها و کانتینرهای مملو از دستگاه‌های استخراج از حاشیه خیابان‌ها جمع‌آوری شوند. گفتنی است این شهر مرزی کوچک به دلیل ارزانی برق یکی از قطب‌های استخراج ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود.

کریپتو کوآنت: بیت کوین همچنان در مسیر صعود قرار دارد

به گزارش کریپتو کوآنت، بیت کوین علی‌رغم افت ۵۰ درصدی نسبت به نقطه اوج تاریخی خود همچنان در مسیر صعود قرار دارد. در گزارش این وب‌سایت تحلیلی آمده است بررسی چرخه «نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق‌یافته» بیت کوین از سال ۲۰۱۳ نشان می‌دهد دورانی که این ارز دیجیتال افت‌های سنگین را تجربه کرده است، بهترین زمان برای خرید پیش از یک صعود مجدد محسوب می‌شود. تحلیلگران کریپتو کوآنت با استناد به همین مسئله روند حرکتی بیت کوین را صعودی می‌دانند. کریپتو کوآنت چندی پیش با ارائه داده‌های مربوط به همین چرخه اعلام کرده بود روند نزولی بیت کوین هنوز آغاز نشده است.

۶۶ درصد از آدرس‌هایی که اخیراً بیت کوین خریداری کرده‌اند در ضرر هستند

بر اساس دادهای درون‌شبکه‌ای ارائه‌شده توسط سایت IntoTheBlock، حدود ۶۶ درصد از آدرس‌هایی که در نوسانات اخیر بازار، بیت کوین خریداری کرده‌اند در ضرر هستند. معامله‌گران و سرمایه‌گذاران، بیش از ۵۰۰ هزار بیت کوین در محدوده قیمتی ۳۳ هزار دلار خریداری کرده‌اند. علاوه بر وضعیت فعلی بازار، شاخص‌ها نشان می‌دهند که در حال حاضر بیش از ۳.۵ میلیون آدرس بیت کوین از سود برخوردار نیستند.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۳ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 509559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.