بررسی طرح ساماندهی پیام‌ رسان‌های ‌اجتماعی در دستور کار مجلس

بررسی درخواست عده ای از نمایندگان به منظور رسیدگی به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای ‌مجازی و ساماندهی پیام‌ رسان‌های ‌اجتماعی بر اساس اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی در دستور کار جلسه علنی فردای مجلس قرار دارد.

به گزارش ایمنا، جلسات علنی این هفته مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود و بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان در مورد رسیدگی به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای‌مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی طبق اصل (۸۵) قانون اساسی در دستور کار این هفته نمایندگان مجلس قرار دارد.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس در مورد طرح دو فوریتی الزام دستگاه‌های اجرایی برای پاسخگویی به تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز در دستور کار نمایندگان مردم در مجلس است.

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی، لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل، گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با جرایم سازمان‌یافته در دریای خزر الحاقی به موافقتنامه همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر و گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشین‌آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب هم برای دستور جلسات این هفته پیش بینی شده است.

ادامه رسیدگی به طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی، تقاضای تحقیق و تفحص از پرداخت حقوق‌های نامتعارف در دستگاه‌های اجرایی و بررسی مغایرت‌های قانونی در نحوه انتخاب و انتصاب رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی مجلس قرار دارد.

کد خبر 509549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.