رویکرد مشارکت‌جویی مدیریت شهری اصفهان در آینده ادامه یابد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری به تنهایی نمی‌تواند همه اتفاقات و مشکلات شهر را رصد کند و نیازمند مشارکت شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی، امروز (شنبه) در آئین رونمایی از اپلیکیشن جهان نما و تجلیل از شهروندان مشارکت جو، اظهار کرد: دو میلیون شهروند در اصفهان زندگی می‌کنند که برخی از آن‌ها نسبت به شهر و مسائل آن کاملاً بی توجه هستند، برخی برای مشکلات ابراز تأسف می‌کنند و افرادی نیز وجود دارند که مشکلات شهر را از روی دلسوزی گفته و نسبت به سرنوشت شهر حساس هستند.

وی افزود: این افراد شهر را خانه خود می‌دانند لذا باید برای آن‌ها انگیزه ایجاد شود تا این کار را ادامه دهند و مدیران شهری باید پذیرای انتقادات آن‌ها باشند تا مشارکت شهروندان افزایش یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیران جدید شهری باید این کار که اکنون شروع شده را استمرار بخشیده و تلاش کنند همه شهروندان نسبت به شهر حساس شوند.

نصراصفهانی اضافه کرد: مدیریت شهری به تنهایی نمی‌تواند همه اتفاقات و مشکلات شهر را رصد کند و نیازمند مشارکت شهروندان است بنابراین مدیریت شهری باید با شهروندان تعامل بیشتری داشته و آموزش شهروندی و دردمندی نسبت به شهر داشته باشد تا حس تعلق نسبت به شهر تقویت شود.

کد خبر 509309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.