پروژه تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس مشهد در آستانه بهره برداری است

شهردار مشهد گفت: احداث تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس در تکمیل حلقه‌های ارتباطی و مفصل تقاطع چهار سطحی آزادگان و البته کمک به توسعه زیرساخت‌های شمال‌غرب و غرب مشهد، با توجه به سرعت پیشرفت اسکان شهروندان در این منطقه یک امر ضروری بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد رضا کلائی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"همشهریان خوبم، سلام

احداث تقاطع غیر همسطح خلیج فارس در تکمیل حلقه‌های ارتباطی و مفصل تقاطع چهار سطحی آزادگان و البته کمک به توسعه زیرساخت‌های شمال‌غرب و غرب مشهد، با توجه به سرعت پیشرفت اسکان شهروندان در این منطقه، یک امر ضروری بود.

در طول ۸ ماه گذشته تلاش شد تا این پروژه با سرعت حداکثری اجرا بشه و بتونیم هم از بار ترافیک بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کم کنیم و هم برای ساکنین مناطق الهیه و مجیدیه، یک راه دسترسی جدید و روان ایجاد بشه.

بعضی از همشهریان عزیز در کامنت ها پی‌گیر زمان بهره برداری بودند که احتمالاً دلیل اصلیش ترافیک ایجاد شده در مسیر تقاطع چهار سطحی آزادگان تا تقاطع خلیج فارس هست، چون خودم هم چندین بار در ترافیک این مسیر به ویژه در تایم شب، گیر کردم و بابت این گرفتاری از اهالی منطقه و همشهریان عزیز عذرخواهی می‌کنم.

این پروژه رو در سه فاز تفکیک کردیم؛ فاز اول (زیرگذر)، فاز دوم (سطح صفر و میدان) و فاز سوم (روگذر و سطح مثبت یک) و برای رهایی از ترافیک فعلی انشاالله تا نیمه مرداد ماه زیرگذر در اختیار شما همشهریان عزیز قرار می‌گیره و تا مهرماه فاز دوم که میدان هست به بهره برداری می‌رسه.

در برنامه‌ریزی های انجام شده فاز سوم در کوتاه‌مدت پیش‌بینی نشده ولی زیرساخت و پایه‌های اون احداث میشه و پل رو گذر در آینده و بر اساس نیازهای ترافیکی آتی احداث خواهد شد.

تقاطع غیر همسطح خلیج فارس از اون دسته پروژه‌هایی هست که توسط همکارانم در معاونت اقتصادی شهرداری مشهد با مدل تأمین مالی نقد و غیر نقد انجام شده و به مهندس حاتمی و همکاران‌شون از این بابت خدا قوت میگم. از مهندس کاظمی و همکاران‌شون در معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک بابت زحمات‌شون در اجرای پروژه هم تشکر می‌کنم. "

پروژه تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس مشهد در آستانه بهره برداری است

پروژه تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس مشهد در آستانه بهره برداری است

کد خبر 509166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    0 0
    مهر هم تمام شد خبری از زیر گذر نشد
  • سعید ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    0 0
    فعلا که آبان شد هنوز از زیر گذر خبری نیست همه جا هم به هم ریخته