ممنوعیت‌های جدید تردد در محورهای شرق تهران از ۲۹ تیر

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا از ساعت ۱۲ ظهر سه شنبه ۲۹ تیرماه تا هفت صبح روز دوشنبه چهار مرداد ،محدودیت‌ها برای تردد در محورهای شرق تهران اعمال می‌شود.

به گزارش ایمنا، سردار کیومرث عزیزی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا از ساعت ۱۲ ظهر سه شنبه ۲۹ تیرماه تا ۷ صبح روز دوشنبه ۴ مرداد، محدودیت‌ها برای تردد در محورهای شرق استان تهران توسط پلیس اعمال می‌شود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: تردد خودروهای غیربومی در محورهای موصلاتی شرق استان تهران از روز سه‌شنبه ۲۹ تیر تا دوشنبه ۴ مرداد به دلیل وضعیت قرمز کرونایی ممنوع است.

عزیزی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا از ساعت ۱۲ ظهر سه شنبه ۲۹ تیرماه تا ۷ صبح روز دوشنبه ۴ مرداد، محدودیت‌ها برای تردد در محورهای شرق استان تهران توسط پلیس اعمال می‌شود.

وی گفت: در اجرای این طرح مقرر شده تا تمامی خودروهای با پلاک استان تهران که قصد خروج از استان دارند اعمال قانون شده و به نقطه مبدا عودت داده شوند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: علاوه بر این، عبور خودروهای با پلاک غیربومی نیز در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی شده و به سمت مبدا بازگردانده می‌شوند.

عزیزی افزود: پلیس شرق استان تهران در ۵ محور چرمشهر _ ورامین، گرمسار _ شریف‌آباد پاکدشت، دماوند _ فیروزکوه، فیروزکوه _ دماوند و آبعلی به سمت جاده هراز مستقر شده از ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی ممانعت به عمل می‌آورند.

وی گفت: مبلغ جریمه برای خودروهای متخلف در این طرح یک میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی با تقدیر از همکاری شهروندان در طرح‌های قبل ستاد ملی کرونا اظهار کرد: هر چند نیروی انتظامی تلاش می کند تا با تذکر و ارشاد، از ورود و خروج خوروهای غیربومی و بومی به استان تهران جلوگیری کند ولی در صورت تمکین نکردن رانندگان، با آنان برخورد قانونی کرده و آنان را به مبدا باز می‌گردانند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأکید کرد: کلیه مجوزهای تردد صادره شده دارای تاریخ، در اجرای این طرح فاقد اعتبار بوده و مقرر شده تا هیچ مجوز جدیدی برای خودروها صادر نشود.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 508173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.