آغاز مهلت مجدد ثبت نام دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی

امکان مجدد برای ثبت‌نام در دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی از امروز ۲۶ تیر از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، آزمون کتبی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی صبح روز پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و داوطلبانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام نکرده اند می‌توانند از امروز شنبه ۲۶ تا فردا یکشنبه ۲۷ تیرماه نسبت به ثبت نام جدید و یا ویرایش اطلاعات خود از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.

افراد دارای دکتری تخصصی Ph.D یا تخصص در یکی از رشته‌های علوم آزمایشگاهی پزشکی (ایمنی شناسی پزشکی، انگل شناسی پزشکی، باکتری شناسی (میکروب شناسی) پزشکی، بیوشیمی بالینی، ژنتیک پزشکی، قارچ شناسی پزشکی، ویروس شناسی پزشکی و هماتولوژی آزمایشگاهی و بانک خون) مجاز به ثبت نام در این فراخوان هستند.

تعداد سوالات آزمون کتبی ۱۵۰ سوال است و آزمون کتبی صبح روز پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. بر اساس شرایط، آزمون کتبی ممکن است به صورت الکترونیک و یا کاغذی باشد. آزمون مصاحبه مبتنی بر سوابق حرفه‌ای و علمی داوطلبان انجام خواهد شد. جزئیات مربوط به سوابق مورد بررسی در آزمون مصاحبه از طریق اطلاعیه‌های بعدی اعلام می‌شود.

دانش آموختگان خارج از کشور در صورتی که عنوان مدرک ارزشیابی شده آنها مطابق موارد اعلامی باشد و یا دارای کارت و شماره نظام پزشکی از سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی باشند، مجاز به ثبت نام در این فراخوان هستند. پذیرش در دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی از طریق آزمون کتبی با سهم ۶۷ درصد و مصاحبه با سهم ۳۳ درصد انجام خواهد شد.

دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی با توجه به اصلاحیه آئین نامه نحوه اجرای تبصره ۲ ماده ۴ قانون اصلاح برخی از مواد قانون مربوط به مقررات دوره پزشکی، دارویی و مواد خوراکی مصوب سال ۱۳۶۷ مجلس شورای اسلامی و ابلاغی معاون آموزشی وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

کد خبر 507912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.