خودکشی همزمان دختر ۵ ساله و پدرش با متادون

مرگ قاتل در راه بازداشتگاه، قمه کشی دختر جوان برای راننده تاکسی، خودکشی همزمان دختر پنج ساله و پدرش، حمله گاندوها به مرد جوان، تصادف مرگبار تریلی و پژو و مصدوم شدن پسر جوان بر اثر صاعقه را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسیدگی به پرونده قتل عام در شهرک اوج کرج در خرداد ماه امسال در دستور کار پلیس قرار گرفت.

در این پرونده بعد از کشف جسد مرد جوان در خانه‌اش واقع در شهرک اوج کرج که به ضرب گلوله از پا در آمده بود، تلاش برای یافتن ردی از همسر و فرزندش که مفقود شده بودند آغاز شد. سرانجام اجساد بی جان همسر و فرزند مرد جوان هم در کمد دیواری خانه شأن کشف شد.

در حالی که تلاش مأموران برای پیدا کردن ردی از عامل جنایت ادامه داشت، یک زوج جوان که روز حادثه مهمان خانه مقتولین بودند و ارتباط دوستی خانوادگی با مقتول داشتند؛ به عنوان مظنونین اصلی پرونده بازداشت شدند و زن جوان پس از دستگیری لب به اعتراف گشود و به همدستی در قتل عام اعتراف کرد.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که چند روز قبل از حادثه مقتول یک خودرو پژو ۲۰۶ به قاتل فروخته بود که احتمال می‌رفت همین باعث بروز اختلاف مالی شده و انگیزه‌ای برای قتل شده باشد.

اما متهم بازداشت شده هنوز جزئیات جنایت را فاش نکرده بود که در اداره آگاهی جان خود را از دست داد.

قمه کشی دختر جوان برای راننده تاکسی

محمد مهدی‌خانی، فرمانده انتظامی شهرستان ابهر اظهار کرد: اختلاف خانوادگی علت وارد کردن خسارت به یک دستگاه خودروی سواری تاکسی در ابهر بود.

وی افزود: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی از خانمی که با قمه اقدام به وارد کردن خسارت به یک دستگاه خودروی سواری تاکسی در شهرستان ابهر کرده بود موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر ادامه داد: با هماهنگی قضائی عامل این اقدام شناسایی، احضار و در بررسی‌های اولیه صورت گرفته مشخص شد که موضوع اختلاف خانوادگی بوده است.

مهدی‌خوانی با اعلام اینکه اقدامات قانونی در این خصوص در حال انجام است خاطرنشان: هرگونه رفتار هنجار شکنانه که منجر به کاهش احساس امنیت در جامعه شود، توسط پلیس رصد و با عوامل مربوطه برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

خودکشی همزمان دختر پنج ساله و پدرش با متادون

حسن زرقانی، قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از قتل دختربچه پنج ساله خبر داد و اظهار کرد: نیمه شب گذشته جسد بی جان دختری پنج ساله به نام فرانک در کنار جسم نیمه جان پدرش در کشف رود کشف شد.

وی افزود: در کنار جسد نیمه جان پدر دست نوشته‌ای از پدر به جا مانده که در آن نوشته این پایان زندگی است.

قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ادامه داد: پدر ۳۵ ساله فرانک در اقدامی جنون‌آمیز مقادیر زیادی متادون به کودک خورانده و خود نیز خورده است تا به زندگی خود و دخترش پایان بدهد.

زرقانی با بیان اینکه در حال حاضر جسد فرانک برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی اعزام شده و پدر در بخش مسمومیت بیمارستان تحت درمان است، از تحقیقات بیشتر در مورد این جنایت خبر داد.

حمله گاندوها به مرد جوان

وحید پورمردان، مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در نتیجه سیلاب سیستان و بلوچستان که موجب جابه‌جایی گاندوها میان آبگیرها و در نتیجه نزدیک شدن به سکونتگاه‌های انسانی می‌شود، متأسفانه با حمله یک تمساح به جوان دشتیاری، وی از ناحیه دست دچار جراحت شد.

وی افزود: گاندو بر اثر جاری شدن سیلاب در جنوب استان با جریان آب بین هوتک‌ها (گویش محلی آبگیر و برکه) جابه‌جا می‌شوند و این موضوع موجب رفتارهای تهاجمی آنها می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ادامه داد: حفظ قلمرو زیستی و نزدیک شدن به زیستگاه‌های انسانی موجب بروز حادثه در اثر سیلاب می‌شود که متأسفانه این بار باعث حمله یک سر تمساح به یکی از اهالی و جراحت در ناحیه دست شد.

پورمردان تصریح کرد: با تلاش محیط‌بانان و همکاران محیط زیست جنوب استان فرد مصدوم، بلافاصله به بیمارستان امام علی (ع) چابهار منتقل و تحت مراقبت و عمل جراحی قرار گرفت و عمل ترمیم دست نیز با تلاش و کمک تیم پزشکی با موفقیت انجام شده است.

وی افزود: فراموش کردن هشدارها و عدم احتیاط اهالی در چنین مواقعی موجب بروز حادثه می‌شود، با این وجود اعلام هشدارها و آموزش‌های لازم از طریق محیط زیست در دست اجرا بوده و تمام تدابیر لازم در این خصوص در حال پیگیری است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: هشدارهای لازم قبل و همزمان با جاری شدن سیلاب از طریق رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی این اداره کل اعلام شده تا هم استانی‌ها از نزدیک شدن به برکه‌ها و هوتک‌های زیستگاه گاندو خودداری کنند.

تصادف مرگبار پژو و تریلی

رضا کریمی نژاد، رئیس پلیس راه استان تبریز از کشته شدن چهار نفر در اثر برخورد خودروی پژو ۲۰۶ با تریلی کشنده در اتوبان شهید کسایی تبریز خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف خودروی پژو ۲۰۶ با کشنده تریلی در اتوبان شهید کسایی گشت پلیس راه و گروه‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان تبریز افزود: با حضور مأموران پلیس راه مشخص شد که خودروی ۲۰۶ با تریلی برخورد کرده که متأسفانه در این حادثه راننده و سه سرنشین دیگر به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده‌اند.

کریمی نژاد تصریح کرد: علت تامه تصادف برابر نظر کارشناسان پلیس راه تخطی از سرعت مجاز و عدم توانایی راننده خودروی ۲۰۶ در کنترل خودرو اعلام شده است.

مصدوم شدن پسر جوان در اثر صاعقه

طی تماس تلفنی مرکز EOC استان مازندران به پایگاه امداد و نجات کیاسر جوانی در منطقه اروست بین مرز سمنان و مازندران دچار صاعقه شد.

پس از هماهنگی یک تیم سه‌نفره با یک دستگاه آمبولانس سریعاً به محل حادثه اعزام شدند و پس سه ساعت پیمایش و بارندگی شدید، صعب‌العبور بودن منطقه به مصدوم دسترسی پیدا کردند.

پس از ارزیابی و اقدامات تیم نجات، توسط بومی‌های منطقه مصدوم را به منطقه امن انتقال دادند و دلیل نزدیک بودن به منطقه سمنان مصدوم را تحویل اورژانس دامغان دادند.

کد خبر 507874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.