احداث رینگ کامل دوچرخه‌سواری در دهدشت

شهردار دهدشت با اشاره به پروژه احداث پیست دوچرخه سواری گفت: این مسیر می‌تواند یک رینگ کامل دوچرخه سواری باشد که فاز اول آن امروز آغاز شده است طول کامل این مسیر حدود دو کیلومتر است که در فازهای بعدی تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان تابش نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«در حاشیه احداث پروژه پیست دوچرخه سواری که با حضور اعضای شورای پنجم، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و رئیس هیئت دوچرخه سواری برگزار شد، شهردار دهدشت گفت:

این مسیر می‌تواند یک رینگ کامل دوچرخه سواری باشد که فاز اول آن امروز آغاز به احداث شد. طول کامل این مسیر حدود دو کیلومتر است که در فازهای بعدی تکمیل خواهد شد.

اعتبار اجرای فاز اول این پروژه از محل اعتبارات ملی پارک بلادشاپور و تپه نور الشهدا و از طرح‌های پیشنهادی به مشاور است. هدف از اجرای این پروژه ترویج فرهنگ ورزش همگانی است، وجود چنین بسترهایی موجب می‌شود افراد رغبت بیشتری به انجام ورزش پیدا کنند.

متأسفانه در محیط شهری محیط مناسبی برای دوچرخه سواری وجود نداشت و همین امر موجب شده بود دوچرخه سواران در خیابان‌ها تردد کنند که با خطرات بسیاری برای آنها همراه بود.

در همین راستا این مسیر دوچرخه سواری افتتاح شد تا دوچرخه سواران در محیطی امن و ایمن به انجام ورزش دوچرخه سواری بپردازند. ضمن تقدیر از دغدغه مندی شورای شهر دهدشت و سایر پرسنل فعال در شهرداری دهدشت بر جدیت در احداث و همکاری با اداره ورزش و جوانان برای راه اندازی این پیست تاکید داریم.»

احداث رینگ کامل دوچرخه سواری در دهدشت

کد خبر 507794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.