بازار ارز دیجیتال امروز ۲۶ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کویندر روند نزولی قرار گرفته و در این روند کوتاه مدت می‌تواند موج‌های صعودی را از خود نشان دهد، با تثبیت در محدوده ۳۱ هزار دلار احتمال یک موج صعودی کوتاه تا ۳۲ الی ۳۳ هزار دلار وجود دارد.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ شنبه ۲۶ تیرماه_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۳۱ هزار و ۴۴۶ دلار، کاهش ۱.۱۵%
  • اتریوم یک هزار و ۸۸۳ دلار
  • بایننس کوین ۳۰۱ دلار و ۱۴ سنت
  • کاردانو یک دلار و ۱۷ سنت
  • دوج کوین ۱۷ سنت
  • ریپل ۵۸ سنت
  • پولکادات ۱۲ دلار و هشت سنت
  • یونی سواپ ۱۶ دلار و ۵۲ سنت
  • بیت کوین کش ۴۳۷ دلار و ۷۳ سنت
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۶ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین

تحلیل ۲۳ تیر ماه

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۶ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین مطابق با تحلیل افت قیمتی خود را تجربه کرد و از ۳۴ هزار دلار به ۳۱ هزار دلار کاهش یافت اگر بتواند خود را در این سطوح تثبیت کند می‌تواند مجدد تا ۳۴ بازگردد اما اگر نتواند تثبیت کند تا سطح ۲۸ هزار دلار ریزش خواهد داشت.

(تحلیل‌ها نظر تحلیلگر بوده و مبنای معاملات شما نباید قرار بگیرد، سلب مسئولیت)

تحلیل ۲۶ تیر ماه

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۶ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین در تایم فریم یک ساعته در یک کانال نزولی قرار دارد و این کانال تا زمانی که از سقف شکسته نشود احتمال شکل‌گیری روند صعودی در آن وجود ندارد البته در این روند کوتاه مدت می‌تواند موج‌های صعودی را از خود نشان دهد، با تثبیت در محدوده ۳۱ هزار دلار احتمال یک موج صعودی کوتاه تا ۳۲ الی ۳۳ هزار دلار وجود دارد.

بانک هندی ICICI به کاربران خود در مورد ارزهای دیجیتال هشدار داد

یکی از بزرگ‌ترین نهادهای مالی هند که ICICI Bank نام دارد، به کاربران خود هشدار داده است که از سرویس پرداخت و حواله این بانک برای فعالیت‌های مرتبط با ارز دیجیتال استفاده نکنند. این بانک اعلام کرده که قصد دارد کاربران را از استفاده از خدمات خود برای انتقال ارزهای دیجیتال منع کند. ICICI Bank همچنین به مشتریانش هشدار داده است که از سرویس حواله این بانک برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های مرتبط با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال استفاده نکنند.

افزایش حجم معاملات همتا به همتای بیت کوین و اتریوم در نیجریه

در شرایطی که بانک مرکزی نیجریه محدودیت‌هایی را بر حوزه ارزهای دیجیتال اعمال کرده، حجم مبادلات همتا به همتای بیت کوین و اتریوم در این کشور آفریقایی با رشد چشمگیری مواجه شده است. داده‌های موجود نشان می‌دهد نیجریه‌ای‌ها در ماه ژوئن حدود ۳۸ میلیون دلار دارایی دیجیتال را مبادله کرده‌اند. این در حالی است که حجم مبادلات در ماه‌های آوریل و مه به ترتیب ۳۵.۲ میلیون و ۳۴.۹ میلیون دلار بوده است. این رویه بیانگر آن است که به‌رغم وجود ممنوعیت‌های اعمال‌شده، علاقه مردم نسبت به ارزهای دیجیتال در این کشور آفریقایی افزایش یافته است.

نهاد نظارت بر تبلیغات بریتانیا: تبلیغات گمراه‌کننده ارزهای دیجیتال را سرکوب می‌کنیم

اداره استاندارد تبلیغات ASA که نهاد نظارتی بریتانیا در حوزه بازاریابی و تبلیغات است، اعلام کرده که هرگونه تبلیغات گمراه کننده در زمینه سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را سرکوب خواهد کرد. این نهاد می‌گوید قصد دارد استانداردهای خود را در این حوزه سخت‌تر خواهد کرد و با هر تبلیغی که مطابق با این استانداردها نباشد، برخورد خواهد کرد. اداره استاندارد تبلیغات از این پس فعالیت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال را تحت عنوان یک اولویت «هشدار قرمز» در بخش بازاریابی مالی زیر نظر خواهد داشت.

مایلز لاک‌وود، مدیر بخش شکایات و تحقیقات این نهاد نیز گفته است که تبلیغات مرتبط با ارز دیجیتال، یکی از اولویت‌های اصلی اداره استاندارد تبلیغات بریتانیا است. او می‌گوید نهاد ASA در صورت یافتن هرگونه مشکلی در این حوزه، با قدرت و سرعت با آن برخورد خواهد کرد.

ترکیه مقررات سخت‌گیرانه خود در قبال ارزهای دیجیتال را اجرایی می‌کند

به گزارش بخش ترکی سی‌ان‌ان، طبق ابلاغیه‌ای که امروز منتشر شده، وزارت خزانه‌داری و دارایی ترکیه از این پس مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال را اعمال می‌کنند. این برنامه نظارتی بخشی از تلاش ترکیه برای مبارزه با پول‌شویی و فرار مالیاتی توصیف شده است. ابلاغیه جدیدی که از سوی دولت منتشر شده، نشان می‌دهد که افراد حقیقی و شرکت‌هایی که درگیر فعالیت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال هستند، باید تمامی اطلاعات لازم برای مبارزه با پول‌شویی و فرار مالیاتی را به طور کامل در اختیار دولت قرار دهند.

اس اند پی داوجونز از راه‌اندازی پنج شاخص جدید بازار ارزهای دیجیتال خبر داد

اس اند پی داوجونز S&P Dow Jones Indices به عنوان پیشروترین ارائه دهنده برخی از شاخص‌های بزرگ بازار سهام جهان، از راه‌اندازی شاخص جدید ارز دیجیتال خود خبر داد. به گزارش یاهو، این شاخص جدید که S&P Cryptocurrency Broad Digital Market Index نام دارد و تحت عنوان مخفف BDM مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این شاخص قرار است از هنگام آغاز به کار، بیش از ۲۴۰ دارایی دیجیتال را از نظر ارزش بازار پیگیری کند. این نهاد همچنین روز سه شنبه از راه‌اندازی چهار شاخص دیگر برای ارزهای دیجیتال خبر داد که هر کدام مؤلفه‌های مختلفی را زیر نظر دارند.

بانک مرکزی انگلیس: حضور سرمایه‌گذاران نهادی در بازار ارز دیجیتال کماکان محدود است

بانک مرکزی انگلیس BoE در گزارش جدید ثبات مالی خود، با حساسیت به نوسانات بازار ارز دیجیتال و ریسک‌های آن برای ثبات مالی پرداخته است. این نهاد سیاست‌گذار پولی در گزارش خود می‌گوید: «اطلاعات بازار نشان می‌دهد که دارایی‌های دیجیتال تا حد زیادی توسط سرمایه‌گذاران خرد نگهداری می‌شوند و حضور مؤسسات و نهادها در این فضا کماکان محدود است. با این حال نشانه‌هایی از علاقه روزافزون به ارزهای دیجیتال در میان سرمایه‌گذاران نهادی، بانک‌ها و اپراتورهای سیستم‌های پرداخت دیده می‌شود که می‌تواند ارتباط متقابل بازار ارزهای دیجیتال با بازارهای مالی و نهادها را افزایش دهد.»

معاون بانک مرکزی انگلیس می‌گوید تا زمانی که سرمایه‌گذاران نهادی به صورت عمده وارد بازار نشوند، این بانک خطر جدی از سوی آن احساس نمی‌کند و فعلاً نیازی به مداخله فعالانه در آن ندارد.

جیهان وو: سرکوب نظارتی برای ارزهای دیجیتال مفید است

جیهان وو، میلیاردر ارز دیجیتال و مدیرعامل سابق بیت مین Bitmain اعتقاد دارد که مداخلات کنونی از سوی نهادهای نظارتی، در بلند مدت می‌تواند برای ارزهای دیجیتال خوب باشد.

آقای وو در جریان کنفرانس آسیا تک سنگاپور به سی‌ان‌بی‌سی گفته است: «فکر می‌کنم فشارهای نظارتی در حال حاضر بیش‌تر از هر زمان دیگری وجود دارد و این مسئله باعث می‌شود تا بازیگران بد از بازار خارج شوند. این امر به خوش‌نامی صنعت ارز دیجیتال کمک می‌کند. از این رو معتقدم که اقدامات سخت‌گیرانه‌ای از این دست، در دراز مدت به سود بازار ارزهای دیجیتال است.»

مدیرعامل ویلشر فونیکس: احتمالاً هیچ ETF بیت کوینی در ۲۰۲۲ هم در آمریکا تأیید نشود

ویلیام کای، مدیرعامل شرکت خدمات مالی ویلشر فونیکس Wilshire Phoenix اخیراً پیش‌بینی کرده است که احتمالاً ETF های بیت کوین حتی در سال ۲۰۲۲ هم در آمریکا راه‌اندازی نشوند. با این حال وی عقیده دارد که ETF بیت کوین سرانجام چراغ سبز خود را از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا دریافت خواهد کرد. گفتنی است که درخواست ETF بیت کوین ویلشر فونیکس در فوریه ۲۰۲۰ به دلیل نگرانی از دستکاری بازار، توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا رد شد.

نظرسنجی: ۳۵ درصد استرالیایی‌ها به افزایش کارایی بیت کوین باور دارند

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد ۳۵ درصد از مردم استرالیا بر این باورند که استفاده از بیت کوین برای انجام تراکنش‌ها در آینده بیشتر خواهد شد و از پول‌های فیات پیشی خواهد گرفت. شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی همچنین معتقدند بیت کوین «نقش مهمی در آینده پول» ایفا خواهد کرد. در عین حال، ۵۲ درصد از مردم استرالیا اعتقاد دارند محبوبیت بیت کوین بیشتر از پول‌های متمرکز خواهد شد. گفتنی است ۱۷ درصد مردم این کشور در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۶ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 507767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.