آمار کرونا چهارمحال و بختیاری ۲۴ تیر؛ ۱ فوتی و ۲۲۹ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.

مجید شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آمار ابتلای کرونا در استان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز پنجشنبه ۲۴ تیرماه، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶٩١ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشتند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ١٢٣ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شدند، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۲۲۹ نفر مثبت قطعی شد که ٢٠٨ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ٢١ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید _۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، بودند.

شیرانی تاکید کرد: اکنون ٢٣٢ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ١۶١ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری خود هستند.

وی ادامه داد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری کووید _۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ١١٧٠ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: اکنون ٢٨ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

کد خبر 507489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.