سالار عقیلی به شایعه مهاجرتش پاسخ داد/ شکایت می‌کنم

سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی با انتشار ویدئویی به شایعات درباره مهاجرتش واکنش نشان داد و ضمن تکذیب آن اعلام کرد از ناشر این خبر، شکایت می کند.

به گزارش ایمنا، چند روز پیش خبری مبنی بر مهاجرت سالار عقیلی به کشور اسپانیا در فضای مجازی چرخید که واکنش این خواننده را به دنبال داشت.

عقیلی شب گذشته با انتشار ویدئویی نسبت به این شایعات واکنش نشان داد و گفت: «چند وقت پیش اخباری را مبنی بر مهاجرت من، در فضای مجازی منتشر کردند. اعلام می‌کنم که چنین موضوعی صحت ندارد. من کماکان در خدمت مردم ایران هستم. همان‌طور که قبل‌تر هم گفته‌ام، چه در کنج قفس باشم، چه در پرواز، می‌خوانم، قناری فترتم تا زنده‌ام آواز می‌خوانم، زبانم از حدیث عاشقی کی خسته می‌گردد، سرود عشق را صدبار خواندم باز می‌خوانم.»

وی افزود: «این خبر کذب است و از طریق وکلا و مراجع قضائی، پیگیر رسیدگی به این موضوع هستیم.»

این خواننده موسیقی سنتی درباره واکنش دیگر هنرمندان نسبت به این شایعه گفت: «نکته جالب این‌جاست که برخی از دوستان هنرمند هم، کاریکاتوری از من را در صفحه اینستاگرام‌شان منتشر کردند و هرچه که می‌توانستند درباره من گفتند.»

عقیلی اضافه کرد: «یکی از همین افراد، حتی یک اثر ندارد که مردم زیر لب زمزمه کنند. حداقل من افتخار این موضوع را دارم که ده آهنگ خوانده‌ام که مردم آن‌ها را زیر لب زمزمه می‌کنند. نمی‌خواهم اسم ببرم، اما در این شرایط ایشان با پست کردن کاریکاتور من، کار بسیار ناشایستی انجام داد.»

وی در پایان اظهار کرد: «در این اتفاقات و شرایط، آدم دوست و دشمن را بیشتر می‌شناسد.»

کد خبر 507440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    0 0
    نویسنده محترم کاملا صادقانه نوشتند که متاسفانه در کشور ما جای ارزش و ضد ارزش با هم عوض شده معلوم نیست چی ارزشه و چی ضد ارزش