سایت همسریابی "همدم" می‌تواند آمار ازدواج را افزایش دهد؟

پلتفرم همدم، سایتی با هدف تسهیل ازدواج پایدار و آگاهانه جوانان طراحی شده و امکان جست‌وجو و انتخاب زوج را فراهم می‌کند و رونمایی از این پلتفرم با حضور قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پلتفرم همسریابی همدم موافقان و مخالفان بسیاری دارد، موافقان از تشکیل خانواده و فراهم شدن شرایط ازدواج با بهره‌گیری از این پلتفرم می‌گویند و مخالفان آن دید مثبتی به آشنایی جوانان در فضای مجازی برای شروع زندگی مشترک ندارند.

محمد باقر قالیباف با اشاره به اهمیت نهاد خانواده، تداوم خانواده را از تشکیل آن مهم‌تر دانست و با بیان اینکه خانواده کانون تبادل پایدار و بی‌دریغ محبت است، گفت: زن، ستون محبت در خانواده است و اگر خواستار تحول در جامعه هستیم و خانواده پایدار می‌خواهیم باید به زنان توجه کنیم.

وی در آئین بهره‌برداری از پلتفرم همدم که از سوی مؤسسه تبیان در راستای انتخاب آگاهانه و ازدواج پایدار برگزار شد، افزود: زمانی که مطلع شدم چنین برنامه‌ای تدبیر شده است دو نگاه شکل گرفت، یکی اینکه این برنامه در شأن حضور رئیس قوه است یا خیر، که بنده احساس کردم در کنار تمام اقداماتی که سازمان تبلیغات انجام داده است، این اقدام یک کار ماندگار بوده و برای حل یکی از مشکلات اساسی جامعه است، لذا حضور در این مراسم را وظیفه دانستم.

رئیس مجلس همچنین درباره اهمیت پلتفرم همدم، تصریح کرد: پلتفرم همدم یعنی فرزند زمانه خویش هستیم و توانسته‌ایم با کمترین هزینه، بیشترین کار را با خطایی متمایل به صفر انجام دهیم در حالی که بسیاری از اقدامات پرخرج در سازمان‌های مختلف نتوانست این کار را انجام دهد.

توجه به ۴ رویکرد مهم در پلتفرم همسریابی همدم

قالیباف در ادامه تداوم خانواده به خصوص در پنج سال نخست را نسبت به تشکیل خانواده بسیار مهم‌تر دانست و افزود: راه‌اندازی پلتفرم همدم اقدام بسیار به جایی بود که با همه مسائل ایرانی و اسلامی و سنت‌های اصیل نهاد خانواده سنخیت دارد.

وی با بیان اینکه انتخاب همسر برای جوانانی که در اوج احساسات هستند، باید همراه با عقلانیت و آگاهی باشد گفت: در این امر بسیار مهم نیازمند مشاوران مؤمنی هستیم که در این زمینه از علم روز برخوردار باشند و پلتفرم همدم تلاش کرده تا مبتنی بر سنت‌های خانواده و مبانی اسلامی، با استفاده از روش‌های نوین و علمی به جوانان برای انتخابی آگاهانه و ازدواجی پایدار تحت نظر خانواده کمک کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه پلتفرم همدم چهار رویکرد شفاف‌سازی، هوشمندسازی، مردمی‌سازی و کارآمدسازی را با هم در بر دارد، اضافه کرد: هر مجموعه‌ای که این چهار رویکرد را داشته باشد می‌تواند مجموعه موفقی باشد ضمن اینکه باید به چهار موقعیت مکانی که در زندگی انسان تأثیرگذار است، توجه کرد که این مکان‌ها شامل منزل، مسجد، مدرسه و محله است که اگر این مکان‌ها به درستی و مثل ساعت با هم کار کنند، در تمامی امور حتی امور اقتصادی می‌توانیم موفق باشیم.

تاکید همدم برای آشنایی، خانواده است

زهره حسینی، مدیر طرح همسان گزینی و مدیر محصول اپلیکیشن همدم چندی پیش در مصاحبه با دیجیاتو در مورد نحوه کار پلتفرم که با استفاده از هوش مصنوعی، زوج‌های مناسب را برای مجردها پیدا می‌کنند، افزود: شاخص‌های همسان گزینی را در نظر گرفتیم و جوانانی که در سیستم ما ثبت نام کردند، می‌توانند یا خودشان از بین کاربران شخصی را برای آشنایی انتخاب کنند و یا این موضوع را به سیستم هوش مصنوعی اپلیکیشن واگذار کند.

به گفته سازندگان این پلتفرم، تأکید همدم روی خانواده‌هاست و تمام فرآیندهای آشنایی زوجین بدون اطلاع خانواده‌ها در آن پیش نمی‌رود. در حال حاضر از طریق یک وب اپلیکیشن می‌توان به همدم و قابلیت‌های آن دسترسی پیدا کرد. همچنین نسخه اندروید اپلیکیشن همدم را می‌توانید از کافه بازار دانلود کنید.

واکنش‌های کاربران فضای مجازی به سایت همسریابی همدم

پلتفرم همدم، سایتی با هدف تسهیل ازدواج پایدار و آگاهانه جوانان و امکان جست‌وجو و انتخاب زوج را فراهم می‌کند.

موافقان این پلتفرم معتقدند، پلتفرم همدم یعنی فرزند زمانه خویش هستیم و توانسته‌ایم با کمترین هزینه، بیشترین کار را با خطایی متمایل به صفر انجام دهیم در حالی که بسیاری از اقدامات پرخرج در سازمان‌های مختلف نتوانست این کار را انجام دهد.

کاربران بسیاری به این اقدام واکنش نشان دادند و بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند اگر اشتغال، رفاه، مسکن و سایر تسهیلات ازدواج برای جوانان فراهم شود جوانان خود، خیلی خوب می‌دانند برای خود همسر برگزینند و نیازی به سایت همسریابی ندارند.

برخی از کاربران معتقدند نمی‌توان اطمینان کرد و این سبک از ازدواج را موفق نمی‌دانند، اما برخی از کاربران عنوان می‌کنند چون سایت همدم یک سایت رسمی است، می‌تواند در پیدا کردن همسر با ملاک‌های موردنظر جوانان کمک بزرگی انجام دهد.

گروهی از کاربران با تمسخر این سایت عنوان می‌کنند تا زمانی که مشکلات اقتصادی در ایران وجود دارد ازدواج اینترنتی صورت نگیرد بهتر است. عده‌ای از کاربران نیز معتقد هستند، افراد برای تشکیل زندگی، در سایت همسریابی به دنبال همسر نمی‌گردند و این سایت بیشتر به ازدواج‌های موقت منجر می‌شود.

مشکلات کاربران در همدم

زمانی از رونمایی رسمی این اپلیکیشن نگذشته اما در همین مدت کوتاه نیز با مشکلات زیادی مواجه بوده است، این مشکلات در وارد شدن و استفاده از نرم‌افزار وجود دارد. افرادی که در اپلیکیشن بازار و یا مایکت این برنامه را دانلود کرده‌اند بعضاً نظرهایی را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد توانایی ورود به اپلیکیشن را ندارند.

همچنین امکان دسترسی و دانلود این برنامه تنها در فروشگاه‌های اینترنتی داخلی از جمله بازار، مایکت و یا سایت رسمی تبیان وجود دارد. اما این برنامه هنوز در گوگل پلی قرار نگرفته است.

اپلیکیشن همسریابی همدم همچنان دچار اختلالاتی شده که دسترسی به این نرم افزار را محدود کرده است، همچنین این برنامه هنوز روی گوگل پلی قرار نگرفته است.

اولین نرم‌افزار رسمی و دارای مجوز برای همسریابی

شرکت دانش بنیان تبیان این اپلیکیشن را به عنوان اولین نرم‌افزار رسمی و دارای مجوز برای همسریابی و مشاوره ازدواج در مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای تبیان معرفی کرد.

در حال حاضر همدم به عنوان اولین اپلیکیشن همسریابی در این زمینه فعالیت می‌کند، اما پیش از این صدها سایت به صورت غیرقانونی در زمینه همسریابی فعالیت داشتند، فعالیت این سایت‌ها با سواستفاده‌هایی همراه بود که به گفته مسئولان این سایت‌ها فیلتر شده‌اند.

علیرضا دهفولی، معاون نوآوری تبیان، درباره راه‌های پیشگیری از بروز سو استفاده، گفت: سو استفاده در زمینه‌های مختلفی مانند رسانه و امنیت اطلاعات رخ می‌دهد، اما در برنامه همدم تمام احراز هویت‌ها به صورت یکپارچه از سسیتم‌های سامانه ثبت استعلام گرفته می‌شود و پس احراز هویت‌ها به صورت ولید رخ می‌دهد و کسی نمی‌تواند با اکانت تقلبی وارد سامانه شود. در نتیجه هر گونه عملکردی تحت نظارت و بررسی است و اگر کاربری قصد ایجاد اختلال در سیستم را داشته باشد اکانت او بسته و نمی‌تواند وارد سامانه شود.

همچنین وی درباره استفاده از سوال‌هایی بر اساس استانداردهای جهانی، تصریح کرد: تست‌ها بر اساس استانداردهای جهانی استفاده شده است، اما بخشی از سوال‌ها متناسب با تجربه‌های مختلفی است که روانشناسان و صاحب‌نظران، در حوزه روانشناسی داشته‌اند و بر همین اساس تغییراتی در این زمینه اعمال شده است.

کد خبر 507291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 96
  • نظرات در صف انتشار: 86
  • نظرات غیرقابل انتشار: 88
  • راویه حسنزاده IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    23 23
    سامانه همدم سامانه مفیدی ست حداقل دخترها امیدوارانه به درس وکار وزندگی می پردازند از یک طرف ازدواج دانشجویی نهاد رهبری از طرف دیگر سامانه همسریابی همدم باعث میشه دختر ها با فکر جمه به زندگی ادامه دهند عفت شان له نشود وحیات شان تباه نگردد آقای قالیباف متشکریم
    • ولید IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      14 22
      عالی
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    38 5
    مشکل اصلی جوانان کشور برای ازدواج نکردن وضعیت بد اقتصادیست که خود مسولان مملکت عامل اون هستند . وجود این سامانه ها لازم ، اما بهتر بود ابتدا به پیش نیازهای اساسی یعنی که کار و اشتغال و مسکن و... که برای تشکیل خانواده لازم و ضروری هستند اولویت داده میشد مشکل میلیون ها مجرد خود به خودی کاهش می یافت و بعد این سامانه می تونست مشکل بقیه مجردها رو در همسریابی حل کنه ، اما چه اهدافی پشت این سامانه ها دنبال میشود خدا می داند . به مسولان هیچ جناحی ذره ای اعتماد نیست
    • مهدی IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      10 9
      بنظرمن یکی ازویجگهای زندگی اول دوستداشتنی باشد دوم نبایدمردیازن به هم بدگمان باشندسوم اینکه باتمام خوشی ناخوشی درکنارهم باشندمن نتوانستم زندگی خوبی داشته باشم
  • RU ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    18 3
    فقط به درد تولید کننده برنامه می خوره ، چون برای جست و جوی ساده هم ازت پول می گیره
    • سام IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      8 5
      بنظرم سایت خوبیه اما چرا با وجود اینکه تمام مشخصات رو میدیم باید مدارکمون رو هم بارگزاری کنیم؟
    • ناهید IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      17 2
      میشه منم اسم نویسی کنی من بلد نیستم
  • سپیده IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    32 14
    من دنبال همدم سی وپنج شغلش خوب بیمه باشه پول پیش شرایت عقدخصوصی برم سرزندگی
    • پارسا IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      9 3
      عالی
    • حسین IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      12 11
      منم ۳۷ ساله هستم شغل ازاد دارم
    • GB ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      3 3
      سخاوت
    • میثم جعفری IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
      2 3
      سلام
    • وحید IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      18 7
      سلام من هم دنبال همدم واقعی هستم
  • سپیده 35مجردقصدم ازدواج کسی هست بگه واتساب پیام IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    41 23
    مثبت کاش همه ازدواج مجردی نباش کارباش حوق زیادهمه برن سرزندگی
    • مجتبی IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      12 3
      لطفا شماره بزارید
    • امیر IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      6 4
      اهل کجایین
    • علی IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      1 3
      خوب
  • مریم IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    51 20
    ایا واقعاادم درست. پیدامیشه. اینجا واسه زندگی
    • بهزاد IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      16 7
      بله
    • چطوری ثبت نامش من از خراسان شمالی مجردم IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      12 8
      ثبت نامش چطوریس
    • علی IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      8 4
      چرا ک ن
    • زهرا IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      59 23
      من بدنبال یه اقا باصداقت باشه همسرش فوت کرده باشه ۵۸ سال داشته باشه خونه وحقوق داشته هستم خودم ۵۵سال دارم کارمند هستم
    • بی کلام IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      7 1
      آره عزیزم پیدا میشه
    • رضا IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      5 3
      اره واقعا هست
    • رامین IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      8 7
      سلام اره چراپیدانمیشه،من دوستدارم بایه دخترخوب ازدواج کنم
    • علی اره پیدا میشه IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      2 1
      آدم خوب همه جا هست
    • وحید IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      19 3
      سلام آره من هم دنبال همدم راستگوهستم۳۵سالمه ازلحاظمالی تامینم
    • م یم IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      3 2
      خوبن بعضاشون بستگیب ذات خودت داره
  • دیده IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    8 2
    به نظرم فکر خیلی خوبی،اما باید افراد. مجرد سن بالا رو در الویت قرار دهید
    • مسعود IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      32 18
      قصد ازدواج دارید من هستم
    • فاطمه IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      57 16
      منم دنبال همدم برا اذواج تورو خدا همدم واقعی اس بده
  • Baran IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    4 4
    برنامه خوبیه
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      12 9
      ثبت نام همدم چجوریه
    • رویا IN ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
      12 5
      چند سال دارید
  • پوریا IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    8 2
    سلام اگر مسئولین لطف بفرمایند قیمت صیغه رو پایین بیارن همه بتونن استفاده کنن با تشکر
  • مهدی IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    7 2
    چطور ثبت نام میشه کرد
  • مهدی JP ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    4 2
    فکر کنم آگه بهم سخت نگیریم همه چی درست باشه من دوست دارم اول هم دل باشیم بعد همسر یا صیغه با واقعیت این کشور بریم جلو نه رویا الان کی وجودش داره بگه کار، خانه ماشین زن یا دختر یا پسر بریم سر زندگی نقاب نزنینین
  • الهام IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    9 5
    امیدوارم ک خوب باشه سایت.اگ اوکی باشه ایده خوبیه
  • maryam IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    11 0
    دنبال کیسه مناسب
    • محمد IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
      0 0
      موافقم باهات
  • محمد IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    12 0
    سلام. آقای قالیباف شما چرخ اقتصاد مملکت رو درست کن من صاحب شغل ودرآمدبشم خودم بلدم از شهروخیابون و همسایه های خودمون همسر پیدا کنم. بنده سه سال هست با مدرک فوق لیسانس بیکارم حالا به فرض که از سایت قشنگتون همسر پیداکردم کجا ببرمش چطور خاکشو بدم کار رو از ریشه درست کن اگر واقعا هدفت کمک به جوانان معصوم ایرانی هست اگرهم هدفت گرفتن پورسانت از جوانان بی حیله وساده هست که هیچی.
    • سام IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      10 1
      سلام درست میفرمائید هر روز خودمون رو با درس خوندن و مدرک گرفتن گول زدیم وآخرشم بیکار و الاف... درظاهر جوان هستیم اما دل ۶۰ساله ها از ما شادتره ....احساس میکنم یه مرده متحرکم ....این سایتشونم فقط پول جمع کردنه بدرد خودشون میخوره ن منو و امثال من....
    • لیلی IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      5 1
      واقعا همینطوره که میگید .‌با فوق لیسانس هنوز علافیم
  • بی کلام IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    3 3
    عالیه ولی چرا سایت همدم پول میگیره
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      0 0
      سلام اصلا اینطور نبست مادیت حل شدنی است الحمدالله الن خانواده ه ها اینقدر اگاه شدن که مملکت در بحران مالی واقتصادی بسر میبره پس باید خانوادها حمایت کنن بشرط انکه صداقت واعتماد پایه واستس کار باشه با اروزی خوشبختی برای جوانان سرزمینم
  • IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    2 2
    همسریابی اینترنتی فقط باید برای افراد مجرد بالای ۳۰ سال یا افراد متاهل همسرازدست داده زیر ۳۰ یابالای ۳۰ سال باشد و همسریابی درتمام شرایط سنی کار منطقی وعقل پسندنیست
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 4
    افرادزیادی هم هستندکه شاغلندومجردنداینگونه سایت هابه ازدواج خیلی کمک می کند. موضوع مهمی که به ازدواج کمک می کندامنیت روانی جامعه است که باروشهای جبری جواب نمی دهد.
  • مهدی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    10 2
    مشکل جوانان سایت همسریابی نیست، مشکل امنیته که جوانان ندارن؛ امنست شغلی، امنیت مالی، امنیت روانی،این مسائل رو پیگیری کنید و صورت مسأله رو پاک نکنید. راحت‌‌ترین و بی‌مصرف‌ترین کار همین راه‌اندازی سایت همسریابی بود که شما انجام دادید ولی مسائل اصلی که دغدغه واقعی مردم هستند رو نمی‌بینید. با سایت و این حرفا مردم نمی‌تونن زندگی کنن. خجالت بکشید و صورت مسأله رو پاک نکنید، خوب می‌دونید که تو مملکت چه خبره، خوب می‌دونید که دلال و پفیوز جماعت چطور خون مردم رو تو شیشه کردم. عوض این مزخرفات با رنگ و لعاب، بیاید یه کار درست انجام بدید
    • لر بودن حس خوبی داره IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      3 0
      زن باید تفنگ چین بو مثل بی مریم
    • FATEMEH IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      1 0
      آره واقعاا ...
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    1 4
    سلام من۳۱ ساله هستم شغل ازاد
    • عشقی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      9 3
      منم ملیسا هستم ۲۰ سال
  • آرام IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 2
    34 سالمه ازدواج نکردم چون که پسر مورد علاقه ام نیست چرا که مشکلات زیاد شما بگید چگونه میشه مشکلات حل کرد برای ازدواج یک دختر
  • همایون IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    2 0
    همسر خوب
  • نفیسه پروین IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    7 2
    میشه آدرس سایتو بفرستید
  • حسین IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    0 4
    سلام من متاهل هستم میتونم ثبت نام بکنم
  • زهرا IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    13 2
    قصد ازدواج دارم 29سالمه اخلاق مهمه پولم حد اینکع زندگی بچرخه بقیه ش خدا کمک میکنه
    • حسین IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      4 2
      درود بر شما امیدورارم یه همسر خوب نصیبتون بشه
    • صادق IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      1 0
      چطوری درتماس باشیم
  • فاطیما IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    2 3
    ایرانی ها در دنیای واقعی این همه به هم دروغ میگن چه برسه به فضای مجازی بنظرم بیاین سایت به سایت صیغه ای تبدیل خواهد شد تا ازدواج دائم
    • شادی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      7 3
      اگه قرار باشه نسبت به هم بدبین باشیم اصلا نباید فکر ازدواج باشیم بایس یه پیله دور خودمون بپیچیم و در انتظار مرگ بمونیم...اکثرا جوانیم و با آرزوهای قشنگ...خواهشا دل های صاف و قشنگمون رو بل بدگمانی سیاه نکنیم..آرزومند آرزوهای قشنگتون...
    • Maryam76 IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      1 0
      موافقم،الان ب هيشكي نميشه اعتماد كرد
  • علی یاری IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 2
    خیلی عالیه
  • زینب فریدونی IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    9 4
    خانه دار هستم دارای دو فرزند متالقه
  • سوین IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    3 1
    منم قصد ازدواج دارمد
  • شیرین IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    5 1
    بنظرم اگر بصورت کاملا سالم و منطقی باشه خیلی خوبه
  • زینب IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    3 1
    چگونه میتوان به عضویت این سایت دراومد؟
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 2
    سلام
  • زهرا IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    0 2
    چطوری میتونم واردسایت بشم
  • علی خدابنده لو IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    3 3
    من دنبال همسری هستم که واقعا بدرد زندگی بخوره برای زندگی کردن بیاد ۳۰سالمه اهل کرج شاغل
  • وحید IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 3
    خوب
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    0 1
    چطور با فرد مورد نظرم تماس بگیرم
  • رضا IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    1 2
    به نظر من مهمترین دلیل که چند میلیون جوان مجردند و نمیتونن ازدواج کنن اینه که سطح توقع دخترا خیلی بالاست میخان یه شبه صاحب همه چی بشن یه نگاهی به وضعیت اقتصادی جامعه بندازین اگه یه کم سطح توقعات پایین بیاد همه ازدواج می کنن
  • فاطمه IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    5 2
    سلام. قطعا خوبه خصوصا برای دخترایب که سن بالایی دارن و نتونستن ازدواج کنن. در صورتی که درست کار کنه
  • گیسو IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    2 1
    داشتن همسر وداشتن زوج
  • amir IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    0 2
    چگونه در سایت همدم ثبت نام کنیم
  • زهرا IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    2 2
    خیلی خوبه
  • علی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    4 0
    اینا همه چرته سایت ازدواج اونای که سایت ازدواج را میندازن فقط به فکر جیب خودشونن من چند سال تجربه این سایتها را دارم اعضا یا اطلاعات دروغ میدن یا دنبال هوس بازی هستن یا خیلی پرتوقع هستن خلاصه کسی نتیجه مثبت نمیگیره من همه چی دارم مسکن خودرو ودرآمد کافی کو یه خانم محترم
    • زهرا IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      1 1
      اره
    • دریا IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      5 2
      از کجا معلوم خودت دنبال هوس نبودید
  • فاطمه IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 1
    خیلی خوبه .برااشنایی
    • فاطمه IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      4 1
      سلام میشه راهنمایی کنیدکه چجوری تواین سایت همدم ثبت نام کنم؟
  • عباس IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    من که تا حالا هیچی ندیدم
  • ناشناس تبریزی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    4 2
    سلام باخداباشین پادشاهی کنین بی خداهرچع خواهین کنین رمزموفقیت فقط جلب رضایت خداست
  • سلام این ساین به نظرم سایته خوبیه IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    0 0
    اسمم مهیا قصد ازدواج داعم دارم 29سالمه قیافه طرف مقابلم برام مهمه چون خودمم خوش قیافم دلیل ازدواج نکردنمم سخت پسندی بوده
  • راضیه IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    1 2
    سلام واقعا کسی پیدا میشه دنبال زندگی و ارامش باشه
  • فاطمه IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    7 0
    من دختری هستم چهل سال قصد ازدواج دارم موقعیت من یک چشمم نابیناست آدمی در شرایط خودم می خوام از نظر مالی خوبم
  • امید US ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    3 0
    مگه جوانا خودشون دختر سراغ ندارن یا بلد نیست بیان توی سایت جستجو کنن این سایت هدفش بیشتر کسب درامده اگه مسوولین به فکر جوانابودن وضعیت اشتغال واقتصاد رو حل میکردن
  • مهدیه IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    3 2
    سلام ای کاش این سایت ها به صورت موسسه ازدواج بصورت حضوری باشه و مدارک هم ضمیمه پرونده تا خونواده ها بیشتر وسط باشن و هدفمند تر مطمئن تر باشه . مشکلات اقتصادی و درگیری های خونواده ها و حتی کرونا باعث شده ازدواج و معرف ازدواج کم تر باشه،
  • مهتاب IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    0 0
    سامانه همدم مفیده ولی تا به حال بشکل جدی فعالیت خودش و شروع نکرده من دختر خاله خوبی دارم ولی متاسفانه بخاطر نابینایی موقعیت ازدواج مناسب نداره یا اونهایی که بچه های بهزیستی و بی سرپرست هستن و همه ...حداقل شاید این سایت بتونه برای همه سنین و اونهایی که مشکلاتی دارند و قصد جدی برای ازدواج مناسب باشه،
  • ساناز FR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    4 1
    نظرخاصی ندارم
  • محسن IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 3
    چطورثبتنامکنم
  • نفس IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    7 4
    سلام من ۴۲سالمه و فوق لیسانس و دبیرم هنوز یه نفر که واقعا هدفش زندگی باشه ازم خواستگاری نکرده اکثرا یا کار ندارن یا با کارکردنم مخالفن...همش بخودم میگم وقتی میبینم طرف از همون اول اخلاق و روحیاتش بمن نمیخوره چرا باید هم خودمو هم اونو دچار دردسر کنم ترجیح میدم تنها زندگی کنم اما اعصابم راحت باشه وخدا رو شکر میکنم زندگی آرامی دارم...تو این سایتم ثبت نام نکردم
    • زهرا IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      9 6
      44سالمه طلاق گرفتم 9ساله جداشدم.بچه ندارم وهنوز کسی که واقعاً هدفش زندگی باشه راپیدا نکردم. افراد زیادی به خواستگاریم آمدند راستش اعتمادبرای شروع زندگی دوباره راندارم. چه بایدکرد بااین جامعه.
  • سردار حاجی عبدالهی IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    3 0
    کار خدا پسندی است
  • مریم رحمتی فرد IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    4 0
    خوب