خط اتوبوس ویژه سالمندان در لهستان

در شهر ریبنیک لهستان به منظور تسهیل رفت و آمد سالمندان به مکان‌های پرتردد خط ویژه‌ای طراحی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهر ریبنیک لهستان (Rybnik) از افتتاح یک خط حمل‌ونقل عمومی جدید، جهت رفع نیازهای سالمندان خبر داد؛ این خط ویژه طی یک دوره آزمایشی دو ماهه برقرار است و برای سالمندان جهت سفر به مکان‌های پرتردد، مسیر مناسب و راحتی را ارائه می‌دهد تا رفاه بیشتری برای آن‌ها در ماه‌های گرم تابستان تأمین شود.

راه‌اندازی این طرح خط اتوبوس آزمایشی برای سالمندان از یکم ژوئیه آغاز شده و تا ۳۱ اوت ادامه خواهد داشت و هدف آن تأمین بهتر نیازهای سالمندان طبق برنامه زمانی است (در روزهای هفته بین ۷ صبح تا ۴ بعد از ظهر، هر ساعت حرکت کند) و از مکان‌های پر بازدید سالمندان شهر عبور می‌کند.

استفانیا فوری‌تر (Stefania Forreiter)، رئیس شورای ارشد ریبنیک در این باره گفته است: "راه‌اندازی این خط خبر خوبی برای شهروندان سالخورده ریبنیک است که ارتباط بیشتری با مناطق پر رونق شهر، مراکز بهداشتی‌، مرکز تأمین اجتماعی، شهرداری و همچنین آرامستان خواهند داشت. من امیدوارم که در آینده بتوان خطوط جدیدی را برای سالمندان راه‌اندازی کرد که سایر مناطق شهر را تحت پوشش قرار می‌دهد. "

این خط توسط اداره حمل‌ونقل عمومی ریبنیک پیشنهاد شد و مقامات اطمینان دادند در صورت موفقیت‌آمیز بودن این تجربه‌، این خط به طور دائمی در برنامه حمل‌ونقل عمومی ادغام شود.

کد خبر 507262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.