قاتل خشمگین همسرش را به ضرب گلوله کشت

حکم اعدام در انتظار قاتل فراری، همسرکشی فجیع، ۱۶مصدوم در واژگونی مینی بوس، نجات کودک سه ساله از چنگال آدم‌ربایان و دستگیری سارقان بانک در کمتر از ۴۸ ساعت را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مأموران خیلی زود در تحقیقات میدانی پی بردند که پسر جوان عامل جنایتی خونین شده است و تیم پلیس آگاهی تهران با اقدامات فنی و اطلاعاتی خیلی زود موفق به دستگیری متهم شدند.

مهدی در اعترافاتش ادعا کرد علی به یک دختر علاقه داشت که من نیز به او علاقه داشتم به همین خاطر به سراغ علی رفتم و از او خواستم که دیگر کاری به دختر جوان نداشته باشد که بر سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و من در یک لحظه او را هدف ضربات چاقو قرار دادم.

مهدی پس از اعتراف به قتل رقیب عشقی‌اش برای صدور حکم نهایی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری تهران منتقل شد و در جلسه رسیدگی به این پرونده، ابتدا خانواده قربانی این جنایت از قضات برای مهدی درخواست قصاص کردند و در ادامه مهدی در خصوص صحنه درگیری و انگیزه‌اش در قتل صحبت کرد و در پایان قضات حکم اعدام را برای مهدی صادر کردند.

حکم اعدام برای مهدی در دیوان عالی کشور مورد تأیید قرار گرفت و به این ترتیب مهدی در زندان رجایی شهر در انتظار چوبه دار قرار گرفت.

بنابراین با گذشت پنج سال از این جنایت در تیرماه امسال حکم قصاص نفس در زندان رجایی شهر به اجرا درآمد و مهدی در زندان رجایی شهر اعدام شد.

قاتل خشمگین همسرش را به ضرب گلوله کشت

با اقدامات انجام شده توسط پلیس آگاهی میناب و همکاری و هدایت کارآگاهان پلیس آگاهی استان و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و تلاش شبانه‌روزی محل اختفای قاتل متواری در یکی از محلات بندرعباس شناسایی شد.

مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با هماهنگی و اخذ نیابت قضائی با تشکیل اکیپی به شهرستان بندر عباس عزیمت و با همکاری مشترک پلیس آگاهی استان در یک عملیات ضربتی قاتل فراری را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

متهم دستگیرشده در بازجویی‌های فنی انجام شده لب به اعتراف گشوده و به قتل همسر خود با اسلحه شکاری به انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کرد.

«غلامرضا جعفری» فرمانده انتظامی استان هرمزگان در این خصوص گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح شکاری به همراه ۴۴ عدد فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.

متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

۱۶ مصدوم در واژگونی مینی بوس

«مرادعلی تاتار» فرماندار قصرشیرین اظهار کرد: یک دستگاه مینی‌بوس حامل کارگران شرکتی وابسته به بنیاد مستضعفان در حدفاصل جاده خسروی و قصرشیرین دچار حادثه شد.

وی با بیان اینکه این تصادف فوتی نداشت تصریح کرد: به محض اطلاع نیروهای امدادی به محل اعزام و تمام ۱۶ نفر به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) منتقل شدند.

تاتار گفت: ۱۴ نفر از مصدومان در بیمارستان مداوا شدند، اما دو نفر دچار شکستگی دست و پا شده بودند که برای ادامه درمان به کرمانشاه منتقل شدند.

وی افزود: با پیگیری از طریق پلیس راه متوجه شدیم که هیچ گونه مانع یا خودرویی در حادثه دخیل نبوده و سهل‌انگاری راننده سبب وقوع تصادف شده است.

نجات کودک ۳ ساله از چنگال آدم‌ربایان

«حسین عبدی» فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه از لحظه دریافت خبر آدم‌ربایی پلیس وارد عمل شد، اظهار کرد: با ورود پلیس، عرصه بر آدم ربایان تنگ شد و نهایتاً امروز با هماهنگی قضائی و انتظامی با استان اردبیل، در کمتر از ۳۰ ساعت کودک ربوده شده صحیح و سالم آزاد شد.

وی افزود: متهم اصلی این آدم ربایی دستگیر و بقیه افراد مرتبط و همدستان وی هم تحت تعقیب هستند و به زودی همه دستگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی، با تشریح انگیزه‌های اولیه آدم ربایی، گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از این است که انگیزه این آدم ربایی مسائل مالی است، طراح و برنامه ریز این آدم ربایی، باجناقِ پدرِ این طفل است که فکرش را هم نمی‌کرد به این سرعت شناسایی و دستگیر شود و می‌گوید اگر این فکر را می‌کردم، هرگز دست به این کار نمی‌زدم.

دستگیری سارقان بانک در کمتر از ۴۸ ساعت

«علی قیصری» رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: سارقان بانکی که هفته جاری در قائم‌شهر مورد دستبرد قرار گرفته بود در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: یکی از شعب بانکی در شهرستان قائم‌شهر ساعت حوالی هفت صبح روز شنبه هفته جاری ۱۹ تیر ماه مورد دستبرد سارقان قرار گرفت، در پی وقوع سرقت از بانکی در قائم‌شهر، تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی و امنیت عمومی استان و شهرستان تشکیل و اقدامات پلیس را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به اینکه سارقان با تخریب دیوار بانک اقدام به سرقت از آن کرده بودند، افزود: مأموران پس از بررسی‌های همه جانبه یکی از سارقان را شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در مواجهه با ادله‌های پلیسی و بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت از بانک با همدستی چهار نفر دیگر از دوستان خود اعتراف کرد.‌

کد خبر 507063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.