چرا میثم شکری ساز کتاب و کتابخوانی را توصیه می‌کند؟

انسان کنونی بیش از چندین دهه قبل به دنبال کسب موفقیت است. انسان دوست ندارد که شکست بخورد و همواره تمایل دارد در عرصه‌های مختلف زندگی به ویژه کاری و شغلی به پیروزی‌ها و دستاوردهای چشمگیری دست یابد.

رشد برق آسای کسب و کارهای مطرح دنیا و موفقیت صاحبان بیزنس این عطش سیری ناپذیر و انگیزه را در افراد ایجاد کرده که موفقیت هم مانند سایر امور دیگر آنچنان دشوار نیست. از این رو، اخیراً کتب زیادی در حوزه‌های موفقیت و بازاریابی و نیز مدیریت به مقدار قابل توجهی به چاپ و انتشار رسیده است.

کافی است به قفسه‌های کتابفروشی مختلف سری بزنید تا در باره این موارد کتاب‌های زیادی را مشاهده کنید. اما آیا می‌دانید مطالعه چنین کتاب‌هایی چه دستاورد و شواهدی برای شما به همراه دارد؟ آیا می‌دانید خواندن این کتاب‌ها چه جرقه‌ها و انگیزه‌های کوچکی را در شما ایجاد می‌کند؟ آیا صرفاً مطالعه چنین کتاب‌هایی می‌تواند موجب موفقیت و کامیابی شما در کسب و کار شود؟

علی رغم اینکه که به دنبال چه موفقیت‌هایی هستید لازم است مسیرهای مختلف و گاهاً دشواری را طی کنید.

طی سال‌های گذشته در زمینه‌های بازاریابی، موفقیت و مدیریت کتب مطرح زیادی در سطوح بین‌المللی به انتشار رسیده است که معمولاً به دلیل عدم تسلط برخی از مترجمان به این مفاهیم نتوانسته‌اند پیام و فحوای کلیدی را به خوبی به خواننده منتقل کنند. اما در ادامه این مطلب قرار است یکی از مترجمان برتر کتب بازاریابی، موفقیت و مدیریت که خود تسلط بی نظیری در حوزه بازاریابی و فروش، مدیریت، موفقیت و فنون مذاکره دارد را به شما ما معرفی می‌کنیم. این فرد کسی نیست جز دکتر میثم شکری ساز.

کتاب‌ها و سوابق میثم شکری ساز

دکتر میثم شکری ساز جوانی فعال و با استعداد در زمینه‌های مختلفی همچون بازاریابی، مدیریت و کارآفرینی متولد ۱۳۶۵ دارنده مدرک کارشناسی رشته مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی، کارشناسی ارشد رشته مدیریت MBA از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه Steinbeis Berlin آلمان به عنوان کارآفرین نمونه و برتر کشوری و نیز مدیر شایسته فناوری اطلاعات شناخته شده است. میثم شکری ساز که مدیرعامل توانمند و خلاق هلدینگ پارس پندار نهاد و مؤسسه آموزش مجازی پارس و چندین مجموعه خلاق دیگر است و در زمینه‌ها و دوره‌های مختلفی نیز مدرسی بی نظیر و متخصص می‌باشد کتاب‌های گوناگونی را در حوزه‌های مختلفی مثل بازاریابی، فروش، موفقیت، مدیریت، فنون مذاکره و.. ترجمه و منتشر کرده است.

حال با توجه به میزان تسلط میثم شکری ساز کارآفرینی که نمی‌توان توانمندی وی در انتشار کتاب‌های مرتبط با این حوزه را کتمان کرد. این فرد موفق طی چند سال اخیر به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است و در کشور به عنوان یکی از کارآفرینان مطرح شناخته می‌شود. وی از برجسته‌ترین مشاوران کشور در حوزه‌ی مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و منابع انسانی است. مرکز توسعه مجازی پارس www.elp.ir یکی از مجموعه‌های تحت مدیریت وی می‌باشد و تا کنون ده‌ها کتاب در زمینه‌های متنوع ترجمه و به جامعه علمی کشور ارائه کرده است.

او دارای لوح سپاس از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و اتحادیه‌های مختلف می‌باشد. وی مجری طرح آموزش ده هزار دفتر ICT روستایی با همکاری معاونت محترم رئیس جمهور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شرکت ملی پست می‌باشد. میثم شکری ساز یک سخنران انگیزشی، نویسنده آثار ادبی و قهرمان بازی شطرنج بوده است.

چرا میثم شکری ساز کتاب و کتابخوانی را توصیه می‌کند؟

در ادامه کتاب‌های دکتر میثم شکری ساز را به شما معرفی می‌کنیم:

  • فراتر از استراتژی
  • تویی که ذهن برنده ای
  • رازهای بازاریابی قدرتمند
  • آسایش در آرامش
  • بازاریابی گوریلی
  • استوار
  • بازاریابی نوگرا
  • ناگفته‌های تاریخ تفکرات مدیریت
  • مذاکره با دستان خالی
  • بازاریابی و کسب و کار اسلامی
  • روابط فرد و سازمان

اهمیت خواندن کتاب‌های بازاریابی و موفقیت

به نظر شما چرا مطالعه کتاب‌های بازاریابی از اهمیت زیادی برخوردار است؟ بازاریابی دقیقاً مانند نقشه گنج است که می‌تواند مسیر موفقیت را به شما نشان دهد تا در این راه رقیب را شناسایی و کنار بزنید و از این طریق به گنج موفقیت و ثروت برسید. در عصر کنونی در حوزه بازاریابی و مذاکره فردی موفق است که دارای علم و آگاهی بیشتری باشد.

به عنوان مثال میثم شکری ساز کتاب بازاریابی گوریلی را براساس داستان یک شرکت هواپیمایی پیشرو و نارنجی رنگ نوشته است که توسط مالکش استلیو هاجی اینائو در میان شرکت‌های غول هواپیمایی اروپا سر بر آورد و درنبردی فرسایشی بر سر بازار و بازاریابی پیروزی‌های بی نظیری به دست آورد به طوری که پس از چند سال خودش تبدیل به یکی از غول‌های صنعت هوانوردی شد. این کتاب به قلم تونی اندرسون، سومین کارمند ایزی جت و اولین مدیر بازاریابی شرکت نوشته شده است و دکتر میثم شکری ساز همراه با دکتر بهرامی با قلم شیوا و رسایی آن را به فارسی برگردانده‌اند.

کد خبر 506954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.