بازار ارز دیجیتال امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

پیش بینی می‌شود بیت کوین مجدد تا سطح ۳۰ هزار دلار افت قیمت داشته باشد و برای مدتی در این کانال خنثی نوسان کند.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ یکشنبه ۲۰ تیرماه_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

بیت کوین

۳۳ هزار و ۵۸۵ دلار

اتریوم

دو هزار و ۹۹ دلار

بایننس کوین

۳۱۴ دلار و ۹۶ سنت

کاردانو

یک دلار و ۳۴ سنت

دوج کوین

۲۳ سنت

ریپل

۶۲ سنت

پولکادات

۱۵ دلار و ۳۴ سنت

یونی سواپ

۲۰ دلار و ۲۳ سنت

بیت کوین کش

۴۹۳ دلار و سه سنت

  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده ۱ دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

عکس بالا تایم فریم چهار ساعت بیت کوین است، شما می‌توانید مشاهده کنید که در این تایم فریم این رمز ارز کاملاً در یک روند خنثی حرکت می‌کند و حتی در اندیکاتور مکدی نیز می‌تواند مشاهده کرد تغییرات زیادی رخ نداده است، پیش بینی می‌شود بیت کوین مجدد تا سطح ۳۰ هزار دلار افت قیمت داشته باشد و برای مدتی در این کانال خنثی نوسان کند.

سناتور وارن از SEC می‌خواهد تا تاریخ ۲۸ ژوئیه به مقررات مربوط به ارزهای رمزنگاری شده پاسخ دهد

سناتور آمریکایی الیزابت وارن، رئیس کمیته فرعی سیاست اقتصادی کمیته بانکی سنا، ۲۸ جولای را آخرین مهلت پاسخگویی کمیسیون امنیت اقتصادی ایالات متحده در زمینه تنظیم مقررات رمزنگاری تعیین کرد. وارن در بیانیه خود گفت که تقاضا برای ارزهای رمز پایه و استفاده از صرافی‌ها بسیار بالا رفته است ، اما "فقدان مقررات باعث شده است که سرمایه گذاران عادی بازیچه کلاهبرداران شوند." رئیس SEC اظهار داشت که در این مورد به دنبال راهنمایی از خزانه داری ایالات متحده است.

بیش از ۱۴ درصد بیت کوین جهان در اختیار ۸۴ نهنگ است

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

داده‌های آماری تازه‌ای که از سوی سنتیمنت Santiment منتشر شده نشان می‌دهد که ۳.۶۴ درصد از کل عرضه بیت کوین در کیف پول‌های نهنگ‌هایی نگهداری می‌شود که بین ۱۰۰ هزار تا یک میلیون بیت کوین دارند. از سوی دیگر نیز وب سایت بیت‌اینفو چارتز Bitinfocharts می‌گوید تنها ۴ آدرس با چنین مشخصاتی وجود دارد که بزرگترین کیف پول‌ها در کل اکوسیستم هستند. در داده‌های سنتیمنت آمده است که نهنگ‌های با دارایی ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار بیت کوین نیز در حال حاضر ۱۰.۹۱ درصد از کل بیت کوین جهان را در کیف پول‌های خود نگهداری می‌کنند. داده‌های بیت‌اینفو چارتز هم نشان می‌دهد که ۸۰ آدرس با این میزان دارایی وجود دارد. طبق این داده‌ها هم اکنون ۱۴.۵۵ درصد از کل جریان عرضه بیت کوین جهان در اختیار ۸۴ نهنگ است.

بلاک‌چین لاین برای عرضه CDBC ها به کمک بانک‌های مرکزی آسیایی می‌آید

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

شرکت نرم افزاری لاین پلاس LINE PLUS که تحت مالکیت شرکت خوشه‌ای سافت بنک SoftBank ژاپن قرار دارد، یک پلتفرم بلاک‌چینی برای عرضه ارزهای دیجیتال بانک مرکزی کشورهای مختلف طراحی کرده است. این پلتفرم منبع باز Open-Source که لاین بلاک‌چین فایننس نام دارد، مدعی شده که ارزهای دیجیتال بانک مرکزی در آسیا بسیار موفق خواهند بود و در حال مذاکره با بانک‌های مرکزی آسیایی برای عرضه CBDC آن‌ها در بلاک‌چین خود است. بلاک‌چین لاین به صورتی طراحی شده که بتواند پاسخگوی نیازهای مختلف و متفاوت بانک‌های مرکزی باشد و هر توسعه دهنده می‌تواند در صورت لزوم قابلیت‌های تازه‌ای به آن بیافزاید. این پلتفرم همچنین از قوانین مرتبط با احراز هویت مشتریان و قوانین ضد پول‌شویی تبعیت می‌کند. گفتنی است که لاین بر روی شبکه Cosmos SDK ساخته شده که چارچوبی برای ساخت بلاک‌چین‌های اثبات سهام است.

دوج کوینر معروف: دوج کوین به خاطر سوپرمن بهترین ارز دیجیتال دنیاست

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

گلاوبر کونتسوتو، دوج کوینر میلیونری که در یوتیوب معروف است، این بار در توئیتر ادعای خنده‌داری درباره دوج مطرح کرده است. او دلیل محبوبیت فزاینده دوج را داستان سوپرمن در کمیک بوک‌های دی‌سی می‌داند. کونتسوتو در توییتش نوشته که پس از تلاش‌ها و تحقیقات فراوان، بالاخره دلیل اینکه چرا دوج کوین بهترین ارز دیجیتال جهان است را توانسته کشف کند. او با اشاره به کارتون تلویزیونی و کمیک بوک سوپرمن، نام سگ او و میم کوین محبوب را به هم ربط داده است. نام سگ سوپرمن در داستان و کارتون کریپتو Krypto است و کونتسوتو می‌گوید با توجه به اینکه سگ سوپرمن بهترین دوست او بود، دوج کوین هم بهترین ارز دیجیتال دنیا است.

گفتنی است که این چهره جنجالی در زمان اوج قیمت این ارز دیجیتال با فروش بخشی از دوج کوین‌هایش میلیونر شد و پس از آن شغل خود را رها کرد و به صورت تمام وقت مشغول ساخت ویدئو درباره این میم کوین است.

عملکرد خیره‌کننده توکن بازی‌های بلاک‌چینی در روزهای اخیر

روزهای گذشته برای دارندگان توکن‌های بازی‌های بلاک‌چینی از جمله اکسی اینفینیتی، سندباکس و دسنترالند بسیار خوش‌آیند بوده است، به طوری که توکن بازی اکسی اینفینیتی AXS طی شبانه‌روز اخیر با ۴۵ درصد رشد به اوج تاریخی ۱۸.۳۴ دلار رسید. توکن مربوط به بازی سندباکس SAND نیز در شبانه‌روز گذشته با ۳۳.۲۴ درصد رشد، به ۰.۵۲ دلار رسید و توکن دسنترالند MANA نیز با ۱۸ درصد رشد به ۰.۷۵ دلار دست یافت.

لایحه بیت کوین روز چهارشنبه به کنگره پاراگوئه ارائه می‌شود

کارلیتوس رخالا، نماینده کنگره پاراگوئه در کنار سناتور فرناندو سیلوا فاکتی روز چهارشنبه هفته جاری لایحه بیت کوین خود را به کنگره این کشور ارائه می‌کنند. نمایندگان مجلس این کشور پس از پذیرش بیت کوین در السالوادور به سرعت عزم خود را جزم کرده‌اند تا استراتژی منسجمی برای حوزه دارایی‌های دیجیتال در کشورشان تدوین کنند. آقای رخالا روز جمعه در توییتی نوشت که آمده است تا پاراگوئه را متحد کند و به همراه فرناندو سیلوا در حال طرح ریزی یک سورپرایز بزرگ پاراگوئه و تمام جهان است

آقای رخالا هنوز درباره جزئیات این لایحه هیچ توضیح و اطلاعات دقیقی منتشر نکرده؛ هر چند آن گونه که در گزارش‌ها آمده، برخی از قانون‌گذاران پاراگوئه‌ای می‌خواهند که بیت کوین در کشورشان مانند السالوادور تحت عنوان پول قانونی به رسمیت شناخته شود. البته رخالا در روز ۲۸ ژوئن طی گفتگو با خبرگزاری رویترز، پذیرش بیت کوین به عنوان پول قانونی در پاراگوئه را غیرممکن دانست

تلاش مرد بریتانیایی برای بازیابی ۷ هزار و ۵۰۰ بیت کوین خود در میان زباله‌ها

جیمز هاولز، مهندس آی‌تی بریتانیایی که به طور تصادفی هارد درایو یک رایانه قدیمی حاوی ۷۵۰۰ بیت کوین را در سال ۲۰۱۳ دور انداخته بود، مجدداً در تلاش است تا آن را پیدا کند. وی در مصاحبه با خبرگزاری سان، از برنامه ۱۲ ماهه خود برای جستجوی محل دفن زباله شهر نیوپورت با استفاده از دستگاه‌های اسکن ایکس‌ری و هوش مصنوعی خبر داده است تا بیت کوین‌های خود را دوباره به دست بیاورد. او تخمین می‌زند بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تن زباله باید به دنبال هارد درایو خود بگردد.

کارمزد تراکنش بیت کوین به زیر ۴ دلار رسیده است

میانگین هزینه تراکنش در شبکه بیت کوین اکنون به ۳.۹۲ دلار رسیده است که از کاهش شدید نسبت به اوج ۶۲.۷۸ دلاری در ۲۱ آوریل حکایت دارد. آخرین بار در ۲۳ دسامبر سال میلادی پیش بود که میانگین کارمزد تراکنش بیت کوین تا حد امروزی پایین آمد و به ۳.۶۱ دلار رسید. گفتنی است که کاهش هزینه تراکنش بیت کوین از کاهش فعالیت در شبکه بیت کوین ناشی می‌شود.

در حالی که بازار برای راه اندازی هاردفروک لندن آماده می‌شود، سقوط اخیر در بازار باعث کاهش قیمت اتریوم شد

این فورک قرار است از چهارم آگوست سال جاری به طور مستقیم آغاز شود و تاکنون، به نظر می‌رسد سرمایه گذاران علاقه زیادی به این اقدام دارند. در هفته‌های گذشته تقاضا برای اتریوم افزایش یافته است، اما به نظر می‌رسد حتی این تقاضا نیز نتواند قیمت آلت کوین را حفظ کند. پیش از این نیز اتریوم از دامنه معاملات دو هزار دلار در محدوده دو هزار و ۳۰۰ دلار با افزایش ناچیزی روبرو شده بود. در یک برهه حتی به بالای دو هزار و ۴۰۰ دلار هم رسید. اما این فقط برای مدت کوتاهی بود که متعاقباً سقوط کرد و به دو هزار و ۳۰۰ دلار رسید.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 506441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.