اکرمی: برخی افراد توقعات فراوانی از رئیسی دارند

عضو شورای مرکزی جامعه رو حانیت مبارز گفت: متأسفانه برخی افراد توقعات فراوانی از ابراهیم رئیسی برای حضور در دولت دارند. امیدوارم رئیسی با حداقل مشکلات کابینه خود را تشکیل دهد و مورد تأیید مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد.

سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اولویت‌های دولت سیزدهم اظهار کرد: در حال حاضر کشور با مشکلات متعدد گرانی، خشکسالی و کم آبی روبه‌رو است که قطعاً نقش بسزایی در رکود بخش تولید کشور دارد بنابراین لازم است ابتدا دولت سیزدهم معضلات امروز کشور را شناسایی کرده و برنامه‌ای مشخص برای حل آن‌ها تدوین کند.

وی افزود: شیوع بیماری کرونا پس از گذشت دو سال هنوز در صدر مشکلات کشور قرار دارد و چالش‌های فراوانی را برای دولت دوازدهم ایجاد کرده است و انتظار می‌رود دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای حل مسائل مربوط به آن به کار بگیرد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: متأسفانه برخی افراد توقعات فراوانی از رئیسی برای حضور در دولت دارند. امیدوارم رئیسی با حداقل مشکلات کابینه خود را تشکیل دهد و مورد تأیید مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد.

اکرمی یادآور شد: امیدوارم رئیسی به کمک دولتمردان خود و با دست پر مشکلات کشور را برطرف کند البته لازم است مردم نیز همکاری لازم را با دولت سیزدهم داشته باشند.

کد خبر 506424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.