آتش‌نشانان صومعه سرا به ۱۱۵ عملیات اعزام شدند

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه سرا گفت: آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات این واحد در سه ماهه نخست سال جاری، به ۱۱۵ عملیات اطفای حریق، حادثه، امداد و نجات و خدمات ایمنی اعزام شدند.

رسول اندرز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آتش نشانان صومعه سرا در سه ماه نخست سال جاری به ۸۱ مورد عملیات اطفای حریق اعزام شده‌اند که از این تعداد آتش سوزی، پنج مورد مسکونی، تجاری یک مورد، انباری، تلنبار، کندوج و گلخانه دو مورد، نانوایی یک مورد، حریق خودرو در تصادفات جاده‌ای ۱۱ مورد، باغ، علفزار و بیشه ۴۳ مورد و ضایعات ۱۸ مورد بوده است.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه سرا افزود: این واحد در زمینه نجات افراد محبوس در آسانسور ۹ مورد، باز کردن در منازل، مغازه و اماکن دولتی و نجات افراد محبوس هشت مورد، رهاسازی انگشتر دو مورد، صید حیوانات موزی ۱۵ مورد به شهروندان خدمات ایمنی ارائه کرده است.

اندرز یادآور شد: آتش نشانان واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه سرا علاوه بر انجام عملیات‌های مذکور در این شهر، برای پشتیبانی از آتش نشانان شهرهای همجوار تولمات، گوراب زرمیخ، طاهر گوراب، ضیابر و فومن اعزام شده اند.

به گزارش ایمنا، شهرستان صومعه‌سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه سرا با ۳۱ آتش‌نشان و پنج خودروی اطفای حریق در یک ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 506226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.