نکوداشت یکصد و دهمین سال تأسیس شهرداری بوشهر

عضو شورای شهر بوشهر از برگزاری مراسم نکوداشت یکصد و دهمین سال تأسیس شهرداری بندر بوشهر با هدف ایجاد بانک اطلاعاتی از تحقیقات و پژوهش‌ها، توسعه گفتمان علمی و فرهنگی و تبادل اندیشه‌ها، فراهم سازی بستری برای تولید طرح و ایده و مرور فرهنگ و هنر بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رباب عبیدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"تا آخرین ثانیه مسئولیتم در شورا از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهم کرد و پس از اتمام مسئولیت نیز همانند قبل یک شهروند فعال و دلسوز بوشهری خواهم ماند.

به مناسبت یکصد و دهمین سال تأسیس (بلدیه) شهرداری بندر بوشهر توسط سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی مراسم نکوداشتی با اهداف ایجاد بانک اطلاعاتی از تحقیقات و پژوهش‌ها، توسعه گفتمان علمی و فرهنگی و تبادل اندیشه‌ها، فراهم سازی بستری برای تولید طرح و ایده و مرور فرهنگ و هنر بوشهر برگزار شد که در بخش‌های علمی، فرهنگ و هنر و با زیرشاخه‌های متعدد بود و از مقالات برتر تقدیر شد، همچنین در راستای مسئولیت کمیسیون فرهنگی، اجتماعی حضور در دفتر انجمن موسیقی و تقدیر از زحمات ریاست انجمن، تقدیر از زحمات ریاست رسانه هشتگ تی وی، حضور در دفتر اصحاب رسانه و تقدیر از تلاش‌های آن‌ها و حضور در مساجد و محلات به منظور تبادل نظر در راستای رفع مشکلات مربوطه نیز انجام شد. "

کد خبر 506195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.