ایجاد ۷۳۰۰ شغل در حوزه مشارکت‌ها

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: در چهار سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ شغل دائم در بخش فعالیت ساختمانی و مشارکتی ایجاد کردیم که موجب رونق فعالیت‌های اقتصادی در شهر شده است.

مرتضی طهرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در چهار سال گذشته بیشترین سرمایه‌گذاری در بخش ساختمان بوده به طوری که بالغ بر ۴۲۰ هزار متر مربع مشارکت انجام شده و پروژه‌ها در حال ساخت و ساز است.

وی با اشاره به اشتغال حاصل از این فعالیت‌های اقتصادی، تصریح کرد: بر اساس اطلاعات و آمار به ازای هر ۵۷ متر ساختمانی که به جریان افتد یک اشتغال ثابت ایجاد و ۲۰ شغل غیرمستقیم مرتبط با ساختمان سازی فعال خواهد شد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در چهار سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ شغل دائم در بخش فعالیت ساختمانی و مشارکتی ایجاد کردیم که موجب رونق فعالیت‌های اقتصادی در شهر شده است.

وی ادامه داد: بر اساس آمار اعلام شده از سوی استانداری، اصفهان جز شهرهایی است که میزان بیکاری در آن کاهش یافته که شاید بخشی از آن حاصل فعالیت‌های اقتصادی شهرداری باشد.

طهرانی گفت: علاوه بر مشارکت‌ها، سال گذشته بیش از پنج هزار میلیارد تومان در پروژه‌های عمرانی شهر هزینه شده و بالطبع موجب رونق اقتصادی در شهر شده است.

وی با بیان اینکه در چهار سال اخیر یک هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان پروژه مشارکتی با بخش خصوصی منعقد شده که این حرکت باید با سرعت و ظرفیت بیشتری ادامه پیدا کند، تصریح کرد: در سال جاری بیش از یک‌هزار میلیارد تومان در بودجه برای مشارکت‌ها پیش بینی کردیم که در سه ماه نخست سال به یک چهارم مشارکت‌ها دست یافته و از برنامه عقب نیفتادیم و امیدواریم در ۹ ماه دیگر سال نیز محقق شود.

کد خبر 506157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.