پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "تعطیلی تمامی مراکز گردشگری شهرداری اصفهان از فردا"، "بهره برداری از اتاق مانیتورینگ میدان مرکزی میوه و تره بار شهر اصفهان"، "سرمایه گذاری حدود ٢ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در شهر / کنترل و کاهش تراکم فروشی در اصفهان"، "متروی قم آذر ماه امسال آماده مسافرگیری است"، "از افتتاح مرکز همایش‌های بین المللی تا بخشی از رینگ چهارم ترافیکی"، "اجرای محدودیت‌های کرونایی در اصفهان "، "پیشرفت ٨٠ درصدی پیاده راه میثم شیراز"، "راهکارهای مبارزه با گرمای شهرها "، "ساعت جدید فعالیت کارکنان شهرداری اصفهان اعلام شد"، "پیاده روسازی مسیر میدان قدس تا میدان خواجو" ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهر ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

تعطیلی تمامی مراکز گردشگری شهرداری اصفهان از فردا

تعطیلی تمامی مراکز گردشگری شهرداری اصفهان از فردا در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا طی هفته گذشته قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از اوج‌گیری ویروس کرونا و به دستور ستاد مربوطه، مجموعه شهر رویاها و تمام بخش‌های تفریحی و گردشگری واقع در کوه صفه مانند رستوران و تله کابین از فردا _پنجشنبه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۰_ تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

بهره‌برداری از اتاق مانیتورینگ میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهر اصفهان

بهره برداری از اتاق مانیتورینگ میدان مرکزی میوه و تره بار شهر اصفهان نیز توجه مخاطبان کلانشهرهای ایمنا را به خود جلب کرد.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از بهره‌برداری اتاق مانیتورینگ سازمان میادین در میدان مرکزی میوه و تره‌بار خبر داد و گفت: این پروژه در مدت زمان کمتر از شش ماه بااعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال احداث شده است.

سرمایه‌گذاری حدود ۲ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در شهر / کنترل و مهار تراکم فروشی در اصفهان

خبر سرمایه گذاری حدود ٢ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در شهر نیز از جمله اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا بود.

شهردار اصفهان گفت: در این دوره مدیریت شهری ۷۷ قرارداد به میزان یک هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان با بخش خصوصی منعقد شد که این حرکت باید با سرعت و ظرفیت بیشتری ادامه پیدا کند.

متروی قم آذر ماه امسال آماده مسافرگیری است

متروی قم آذر ماه امسال آماده مسافرگیری است هم توجه مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم از پایان ریل‌گذاری تونل مترو تا دو هفته آینده و همچنین آغاز تست گرم در پایان مردادماه سال جاری خبر داد و گفت: حدود سه ماه پس از انجام تست گرم، یعنی آذرماه سال جاری فاز نخست خط یک مترو قم آماده مسافرگیری خواهد بود.

از افتتاح مرکز همایش‌های بین‌المللی تا بخشی از رینگ چهارم ترافیکی

خبر از افتتاح مرکز همایش‌های بین المللی تا بخشی از رینگ چهارم ترافیکی نیز از اخبار پربازدید کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

شهردار اصفهان با اشاره به افتتاح پروژه‌های متعدد ظرف چند روز آینده، گفت: شهروندان در ایام دهه امامت و ولایت همزمان از عید سعید قربان (۳۰ تیرماه) تا عید سعید غدیر (هفتم مردادماه) هر روز شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهر خواهند بود.

اجرای محدودیت‌های کرونایی در اصفهان

اجرای محدودیت‌های کرونایی در اصفهان نیز از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وارد شدن به پیک پنجم و وضعیت قرمز کرونا در شهر اصفهان محدودیت‌های جدیدی در شهرداری اصفهان اجرایی می‌شود.

پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌راه میثم شیراز

پیشرفت ٨٠ درصدی پیاده راه میثم شیراز هم مورد استقبال مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

شهردار شیراز گفت: فاز یک پیاده‌راه میثم به مساحت ۷۵۰۰ مترمربع تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

راهکارهای مبارزه با گرمای شهرها

گزارش راهکارهای مبارزه با گرمای شهرها نیز از جمله گزارش‌هایی بود که توجه بازدیدکنندگان ایمنا را به خود جلب کرد.

تابستان امسال شهرهای غربی آمریکا و کانادا در افزایش دما رکورد زنی کرده به طوری که دمای هوا در آن‌ها، به حدود ۱۵ درجه سانتیگراد بالاتر از حد نرمال این فصل رسیده است. شهرهای خنک‌تر جهان نیز از اثرات جزایر گرمایی در امان نمانده و وضعیتی نابسامان را تجربه کرده‌اند.

ساعت جدید فعالیت کارکنان شهرداری اصفهان اعلام شد

اعلام ساعت جدید فعالیت کارکنان شهرداری اصفهان هم از اخبار پر مخاطب کلانشهرهای ایمنا بود.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: پیرو ابلاغ بخشنامه معاون توسعه منابع وزارت کشور مبنی بر ساعات کار اداری تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۰، ساعت فعالیت اداری در طول هفته هفت صبح آغاز و پایان آن ۱۳ تعیین شده و پنج شنبه‌ها تعطیل خواهد بود.

پیاده‌روسازی مسیر میدان قدس تا میدان خواجو

پیاده روسازی مسیر میدان قدس تا میدان خواجو هم از جمله اخباری بود که توجه بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب کرد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: در سال‌های اخیر به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان در معابر منطقه سه، پیاده‌راه سازی، پیاده‌روسازی و مناسب سازی عبور معلولان رونق گرفته به طوری که مساحت پیاده‌روسازی طی دو سال گذشته بیش از ۲۰ هزار مترمربع بوده است.

کد خبر 505965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.