اجرای محدودیت‌های کرونایی در اصفهان

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وارد شدن به پیک پنجم و وضعیت قرمز کرونا در شهر اصفهان محدودیت‌های جدیدی در شهرداری اصفهان اجرایی می‌شود.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیرو دستورالعمل ستاد مدیریت کرونا استان اصفهان مواردی به تصویب رسیده است که به مدت حداقل دو هفته لازم الاجرا بوده و از شهروندان انتظار می‌رود با رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل‌ها در جهت کاهش شیوع و نابودی این ویروس همراهی کنند.

وی با اشاره به محدودیت‌های اعلام شده از طرف ستاد کرونا استان اصفهان، اظهار امیدواری کرد که با همکاری مسئولان، شهروندان و واحدهای صنفی وضعیت استان اصفهان در زمینه کنترل شیوع این بیماری بهبود یابد و وضعیت شهر اصفهان به شرایط قبل بازگردد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: رعایت سقف حداکثری تعداد نفرات مجاز جهت حضور در جلسات همراه با رعایت دقیق مسائل بهداشتی در نظر گرفته شده، همچنین فعالیت بخش حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها و مترو با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت ویژه انجام خواهد پذیرفت.

وی تاکید کرد: تجمع در پارک‌ها و بوستان‌های شهر به ویژه حاشیه زاینده‌رود و ناژوان ممنوع است و در این راستا گشت‌های ویژه رفع تخلفات شهری شهرداری فعال شده و تذکرات لازم را ارائه خواهند داد.

امیری به تعطیلی سینماها و موزه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت تمامی استخرهای سرپوشیده و سالن‌های ورزشی و باشگاه‌ها ممنوع بوده و همه مراکز گردشگری، تفریحی و مجموعه‌های گردشگری بخصوص در ناژوان و صفه از جمله تله سیژ و تله کابین شهر رویاها تعطیل بوده و پذیرای مراجعین نمی‌باشند.

وی با بیان این که گشت‌های ویژه رفع تخلفات شهری شهرداری باید در حاشیه رودخانه زاینده رود مستقر شده و تذکرات لازم را به شهروندان مبنی بر نداشتن تجمع در این مکان‌ها ارائه دهند، تصریح کرد: نوارهای زرد رنگ هشدار در پیرامون سایت‌های بازی و ورزشی کشیده شده و اجازه تجمع به افراد داده نخواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: روشنایی پارک‌ها به میزان ۳۰ درصد کاهش پیدا می‌کند، همچنین دکه‌های پارک‌ها و بوستان‌های شهر از فروش هرگونه اغذیه باز باید خودداری کنند.

کد خبر 505717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.