بهترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۱ + تاریخ اکران، خلاصه داستان و بازیگران

فیلم های آشوب مدام، رتبه رئیس، گودزیلا درمقابل کونگ، خشم مردانه از جمله بهترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۱ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سال ۲۰۲۰ نه تنها برای ژانر اکشن، بلکه برای صنعت سینما سال خوبی نبود اما سال ۲۰۲۱ با اکران بهترین فیلم‌های اکشن، کمبودهای سینمایی سال گذشته را تا حدی جبران کرده است. در ادامه شما را با بهترین فیلم‌های اکشن سال ۲۰۲۱ آشنا می‌کنیم:

مرد آزاد

این فیلم به کارگردانی شاون لوی، نویسندگی مت لیبرمن، زک پن در ۲۱ مه ۲۰۲۱ اکران شد و بازیگرانی همچون رایان رینولدز، جودی کومر، تایکا وایتیتی، لیل رل هاوری در آن حضور دارند.

مرد آزاد می‌تواند برای افرادی که به بازی‌های ویدئویی و فیلم‌های اکشن علاقه دارند بسیار جالب باشد. با توجه به تریلرها و تصاویری که تا امروز از این فیلم منتشر شده است می‌توان حدس زد که با یک فیلم جذاب و بسیار سرگرم‌ کننده رو به رو هستیم.

مرد آزاد در کنار به‌ تصویر کشیدن المان‌های فیلم‌های اکشن، بینندگان را همراه خود به درون یک بازی ویدئویی در سبک بازی‌های جهان باز می‌برد و شخصیت اصلی فیلم را در مقابل اتفاقات این بازی قرار می‌دهد.

داستان فیلم درباره شخصیتی به‌ نام گای است. او یک کارمند بانک است که زندگی عادی خود را می‌گذراند و اطلاع ندارد که یکی از شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC) در یک بازی ویدئویی محسوب می‌شود. زمانی‌که او از این موضوع اطلاع پیدا می‌کند، تصمیم می‌گیرد کنترل زندگی خود را به‌دست بگیرد و به قهرمان داستان بازی تبدیل شود.

تاریخ انتشار این فیلم به دلیل شیوع ویروس کرونا از ۱۱ دسامبر به تاریخ ۲۱ مه ۲۰۲۱ موکول شد.

بهترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۱ + تاریخ اکران، خلاصه داستان و بازیگران

آشوب مدام

این فیلم در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ اکران شد و بازیگرانی چون دیزی ریدلی، تام هالند، مدس میکلسن، دمیان بیچیر و نیک جوناس در آن ایفای نقش کرده اند. کارگردانی "آشوب مدام" را داگ لیمان و نویسندگی آن را چارلی کافمن، جیمی لیندن، پاتریک نس بر عهده داشته اند.

فیلم آشوب مدام (Chaos Walking)، یک فیلم اکشن و علمی تخیلی محسوب می‌شود که از روی رمان پرفروش چاقوی ایستادگی، اولین کتاب سه‌گانه Chaos Walking اقتباس شده است. نوشتن فیلمنامه آشوب مدام در سال ۲۰۱۱ آغاز شد و در سال ،۲۰۱۶ داگ لیمان به‌عنوان کارگردان آن معرفی شد.

داستان این فیلم در آینده و در دنیایی تخیلی شکل می‌گیرد که در آن تمام زنان و دختران ناپدید شده‌اند و موجودات زنده می‌توانند از طریق صداها و تصاویری وارد ذهن یکدیگر شده و افکار دیگران را بخوانند.

در واقع تاد هیوت، شخصیت اصلی داستان متوجه می‌شود که یک ویروس مرموز باعث کشته شدن تمام زنان و پخش شدن این صداهای ناخوشایند در جهان شده است. در ادامه فیلم برای لحظه‌ای این صداها قطع می‌شوند و تاد مسئول قطع شدن صدا را پیدا می‌کند تا با کمک او بتواند این مشکل جهانی را حل کند.

بهترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۱ + تاریخ اکران، خلاصه داستان و بازیگران

رتبه رئیس

این فیلم به کارگردانی جو کارنهان و نویسندگی کریس بوری، ادی بوری، جو کارنهان در ۵ مارس ۲۰۲۱ اکران شد و بازیگرانی همچون مل گیبسون، فرانک گریلو، آن ابل والیس، ویل ساسو، نائومی واتس در آن ایفای نقش کرده‌اند.

جو کارنهان در سال ۲۰۱۲ اعلام کرد که در حال کار روی یک پروژه جدید برای شرکت فاکس است پروژه‌ای با نام Continue که بعدها نام آن بهBoss Level تغییر یافت. در سال ۲۰۱۷ مشخص شد که مل گیبسون و فرانک گریلو در فیلمی به کارگردانی کارنهان بازی می‌کنند.

داستان این فیلم درباره شخصیتی به نام روی، با بازی فرانگ گریلو است. روی یکی از مأموران بازنشسته نیروهای ویژه بوده که در روز مرگ خود دچار یک حلقه زمانی یا لوپ زمانی می‌شود. او در این حلقه نسخه دیگری از خود را می‌بیند و تلاش می‌کند که از این لوپ خلاص شود.

رتبه رئیس، یک فیلم اکشن در ژانر علمی تخیلی است که توانسته لقب یکی از بهترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۱ را به خود اختصاص دهد. این فیلم که با بودجه‌ای حدود ۴۵ میلیون دلار تولید شد قرار بود در سال ۲۰۱۹ پخش شود اما به دلایلی پخش آن به تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ موکول شد.

بهترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۱ + تاریخ اکران، خلاصه داستان و بازیگران

گودزیلا در مقابل کونگ

این فیلم به کارگردانی آدام وینگارد و نویسندگی اریک پیرسن، تی اس. نولین، مایکل استرکزینسکی، پاتریک مک‌کی در ۲۶ مارس ۲۰۲۱ اکران شد و بازیگرانی همچون الکساندر اسکارشگرد، میلی بابی براون، ایزا گونزالس، ربکا هال در آن به ایفای نقش پرداختند.

گودزیلا و کونگ، دو شخصیتی که حضور هرکدام آنها در فیلم می‌تواند آن اثر را به یک فیلم قوی و پول‌ساز تبدیل کند قرار است نبردهایی بزرگ با یکدیگر داشته باشند.

داستان فیلم بر اساس اطلاعات منتشر شده با درگیری این دو هیولا شروع شد. پس از آن گودزیلا متوجه می‌شود که دشمنان اصلی او فیلم‌سازان آمریکایی هستند. گودزیلا در مقابل کونگ قرار بود در نوامبر ۲۰۲۰ اکران شود که به‌خاطر همه‌گیری ویروس کرونا تاریخ اکران آن به ۲۶ مارس ۲۰۲۱ موکول شد.

این فیلم به تهیه‌کنندگی ماری پارنت و اریک مکلود توسط استودیو لجندری پیکچرز با بودجه‌ای حدود ۱۸۰ میلیون دلار تولید شد. گودزیلا در برابر کونگ، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۱ محسوب می‌شود.

بهترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۱ + تاریخ اکران، خلاصه داستان و بازیگران

خشم مردانه

این فیلم به کارگردانی گای ریچی، نویسندگی گای ریجی در ۷ مه ۲۰۲۱ اکران شد و بازیگرانی چون جیسون استاتهام، هولت مک‌کالانی، اسکات ایستوود در آن به ایفای نقش پرداختند.

فیلم Wrath of Man به کارگردانی گای ریچی از روی یک فیلم اکشن فرانسوی با همین نام و محصول سال ۲۰۰۴ ساخته شده که درواقع نسخه بازسازی شده آن فیلم محسوب می‌شود.

تاریخ اکران این فیلم ابتدا برای تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شد که به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در آن تاریخ اکران نشد.

کد خبر 505551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.