برای اصفهان جانم را می دهم/ تیم خوب و با انگیزه ای داریم

دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از کمیته داوران خواهش می‌کنم در چهار هفته باقی مانده داورانی را بگذارند که ثابت شده و اسم دار هستند تا بتوانیم به آنها اعتماد کنیم زیرا همه داورانی که برای ما گذاشتند یا دو بار قضاوت کردند یا کلاً سوت نزدند که خوب نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی امینی بعد از تساوی ذوب آهن مقابل سایپا اظهار کرد: بازی حساسی داشتیم و همه بازیکنان یک دل شده بودیم که حداقل امتیاز یعنی تساوی را بگیریم. با توجه به اتفاقاتی که رخ داد، ۱۰ نفره هشتاد دقیقه بازی کردن سخت است، اما توانستیم حداقل امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم به داوری اعتراض کنم زیرا او هم اشتباه می‌کند ولی این حجم از اشتباه در این چند هفته اذیت کننده است، از کمیته داوران خواهش می‌کنم در چهار هفته باقی مانده داورانی را بگذارند که ثابت شده و اسم دار هستند تا بتوانیم به آنها اعتماد کنیم زیرا همه داورانی که برای ما گذاشتند یا دو بار قضاوت کردند یا کلاً سوت نزدند که خوب نیست.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه موفقیت ذوب آهن و اصفهان مهم است، تصریح کرد: اولین بازی بود که برای ذوب آهن به میدان رفتم و موفقیت این تیم و اصفهان برای من مهم است، همیشه گفتم یک اصفهانی با غیرت هستم و برای آن جانم را می‌دهم.

امینی اضافه کرد: بازی بعدی با نفت مسجد سلیمان در آن هوای گرم سخت است ولی تیم خوب و با انگیزه داریم که برای برد به میدان می‌رویم و به دنبال ماندن در جدول نیستیم بلکه می‌خواهیم تک رقمی شویم.

کد خبر 505344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.