بازار ارز دیجیتال امروز ۱۳ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

به نظر می‌رسد مدتی بیت کوین بین محدوده ۳۰ تا ۴۰ هزار واحد نوسان کند اما کف سازی خوبی که در محدوده ۳۰ هزار واحد انجام داد بسیاری از پیش بینی ها را به این سمت می‌برد که به پایان روند اصلاحی نزدیک شده است.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ یکشنبه ۱۳ تیرماه_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

بیت کوین

۳۴ هزار و ۷۲۵ دلار

اتریوم

دو هزار و ۲۲۲ دلار

بایننس کوین

۲۹۸ دلار

کاردانو

یک دلار و ۴۲ سنت

دوج کوین

۲۴ سنت

ریپل

۶۷ سنت

پولکادات

۱۵ دلار و ۴۳ سنت

یونی سواپ

۱۹ دلار ۳۵ سنت

بیت کوین کش

۵۰۳ دلار

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده ۱ دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۳ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

همانطور که در روزهای گذشته پیش بینی شده بود به نظر می‌رسد مدتی بیت کوین بین محدوده ۳۰ تا ۴۰ هزار واحد نوسان کند اما کف سازی خوبی که در محدوده ۳۰ هزار واحد انجام داد بسیاری از پیش بینی‌ها را به این سمت می‌برد که به پایان روند اصلاحی نزدیک شده است،

پیش‌بینی جی‌پی مورگان درباره زمان پایان یافتن روند نزولی بیت کوین

بانک جی‌پی مورگان اعلام کرد روند نزولی قیمت بیت کوین احتمالاً هنگامی پایان می‌یابد که سلطه این ارز دیجیتال بر بازار از مرز ۵۰ درصد عبور کند. بهای بیت کوین در حال حاضر در ناحیه ۳۴ هزار و ۷۲۵ دلاری قرار دارد و سلطه آن بر بازار ۴۶ درصد است. تحلیلگران این بانک همچنین اعلام کردند سرمایه ورودی به صندوق‌های بیت کوین طی هفته‌های اخیر بیشتر شده است.

به زودی یافتن بلوک‌های بیت کوین ۲۷ درصد آسان‌تر خواهد بود - ماینرها برای بزرگترین افت در طول عمر BTC آماده هستند.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۳ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین، دارایی رمزنگاری پیشرو از نظر سرمایه بازار، شاهد افت هش ریت شبکه ارز رمزنگاری شده طی دو هفته گذشته است. روز شنبه، سوم ژوئیه، مشکل استخراج شبکه بیشترین افت تاریخ را تجربه خواهد کرد، زیرا این مشکل بیش از ۲۷ درصد کاهش می‌یابد.

رضایت ماینرهای غیرچینی از اصلاح ۲۸ درصدی نرخ سختی استخراج بیت کوین

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۳ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

پس از آن که سختی استخراج در شبکه بیت کوین با اصلاحی ۲۸ درصدی بزرگترین کاهش خود را تجربه کرد، به نظر می‌رسد ماینرهای غیر چینی از این امر تا حدی راضی هستند. بن گاگن، مدیر بخش استخراج شرکت بیت فارمز در تورنتو و پیتر وال، مدیرعامل آرگو ماینینگ در لندن طی گفت‌وگو با دیکریپت Decrypt عنوان کرده‌اند که این امر می‌تواند خبر خوبی برای استخراج کنندگان بیت کوین در خارج از چین باشد و بعید است این نرخ به زودی بهبود قابل توجهی پیدا کند. البته آن‌ها می‌گویند از سوی دیگر نیز بعید است که نرخ سختی استخراج بیت کوین فعلاً کاهش بیشتر و چشمگیری را هم تجربه کند.

پیروی بایننس از FATF پیاده سازی سیستم traveler برای جلوگیری از پول‌شویی

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۳ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

دیروز Binance اعلام کرد که سیستم Ciphertrace’s Traveler را به عنوان بخشی از تلاش‌های انطباق خود مستقر کرده است. Traveler اولین سیستمی است که برای مبادلات طراحی شده و مطابق با قانون سفر پیشنهاد شده توسط گروه ویژه اقدام مالی است. این مبادله در اولین موج مبادلات پیاده سازی کننده این سیستم خودکار انطباق با قانون سفر است.

آزادسازی یک میلیارد توکن XRP از حساب امانی، علی‌رغم ادامه پرونده SEC

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۳ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

علی‌رغم ادامه پرونده SEC و شرکت ریپل، یک میلیارد توکن XRP از حساب امانی escrow آزاد شد. آزادسازی این مقادیر بزرگ XRP، به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که برای چند سال متوالی، در روز اول هر ماه انجام می‌شود. علی‌رغم ادامه پرونده حقوقی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، شرکت ریپل همچنان به برنامه آزادسازی توکن‌های XRP ادامه می‌دهد. ارز دیجیتال XRP هنوز نتوانسته است به قیمت بالای ۱ دلار برگردد و هم‌اکنون در محدوده قیمتی ۰.۶۵ دلار معامله می‌شود.

نووگراتز: خروج ماینرها از چین برای ارزهای دیجیتال نکته‌ای مثبت محسوب می‌شود

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۳ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

با ادامه خروج ماینرها از چین در پی سخت‌گیری دولت این کشور بر ارزهای دیجیتال، مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال، مهاجرت ماینرها از چین را نکته‌ای مثبت برای توسعه ارزهای دیجیتال در نظر گرفته است. وی در مصاحبه با بلومبرگ عنوان کرد کرد که باوجود سخت‌گیری دولت چین بر بیت کوین، این ارز دیجیتال هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهد. نووگراتز همچنین از ریزش قیمتی اخیر بیت کوین به عنوان یک آزمایش موفقیت‌آمیز برای ارزهای دیجیتال یاد کرد.

پلتفرم توکن‌های غیرمثلی با مشارکت ریپل ۱۳ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرد

پلتفرم Mintable که برای خلق و معامله توکن‌های غیر مثلی NFT طراحی شده، در دور نخست تأمین سرمایه خود توانست ۱۳ میلیون دلار جمع آوری کند. این پلتفرم که از سال ۲۰۱۸ ایجاد شده، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران خطرپذیر را به خود جلب کرده است. شرکت ریپل یکی از مهم‌ترین تأمین کنندگان سرمایه Mintable در این دور بود. بنیان‌گذار شاتراستاک Shutterstock و همچنین مشاور سابق بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق آمریکا از دیگر سرمایه‌گذاران خطرپذیر حاضر در تأمین سرمایه این پلتفرم بودند.

مقام وزارت امور خارجه ایالات متحده می‌خواهد السالوادور اطمینان حاصل کند که بیت کوین به خوبی تنظیم شده است

ویکتوریا نولاند، معاون امور خارجه وزارت امور خارجه ایالات متحده، در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی توضیح داد که ایالات متحده از السالوادور خواسته است تا در مورد قانون جدید بیت کوین این کشور مسئول باشد. نولاند به مطبوعات گفت که ایالات متحده "نگاه سختی به بیت کوین" می‌کند و نایب بوکله رئیس جمهور سالوادور باید "اطمینان یابد که به خوبی تنظیم شده است."

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۳ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 504880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.