خانواده ترامپ تصویر همسر بایدن روی جلد مجله "ووگ" را مسخره کردند

اعضای خانواده دونالد ترامپ خشم و نارضایتی خود را از انتشار تصویر جیل بایدن همسر رئیس‌جمهوری آمریکا روی جلد مجله معروف "ووگ" ابراز داشتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبرگزاری اسپوتنیک، عکس جیل بایدن قرار است روی جلد مجله شماره ماه اوت آتی قرار بگیرد که توسط عکاس معروف "آنی لیبوویتز" گرفته شده است.

علت خشم خانواده دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به این بازمی‌گردد که مجله ووگ در طول دوره چهار ساله ریاست‌جمهوری ترامپ به قرار دادن تصویر ملانیا ترامپ روی جلد مجله به رغم شیک پوشی و نماد مد و زیبایی ملانیا، فکر هم نکرد.

ترامپ جونیور پسر ارشد ترامپ تمسخر و عصبانیت خود را از تصویر روی جلد مجله در حساب اینستاگرام خود نشان داد اما چهره جیل را با چهره خوانده آلیس کوپر در اشاره به شباهت‌های جیل به او عوض کرد.

خانواده ترامپ تصویر همسر بایدن روی جلد مجله "ووگ" را مسخره کردند

همین‌طور لارا ترامپ همسر اریک ترامپ پسر کوچک‌تر ترامپ مجله ووگ محکوم کرد که چرا ملانیا را به رغم اینکه زیباترین بانوی اول بوده نادیده گرفته است.

ترامپ به شبکه فاکس بیزنس گفت: بسیار بد است در زمانی که دونالد ترامپ در رأس قدرت بود، عکس بانوی اولی که مدلینگ و به شکل باورنکردنی زیبا بوده یعنی ملانیا ترامپ روی جلد مجله ووگ منتشر نشد. او این بی‌توجهی مجله را به وجود افرادی منزجر از ترامپ نسبت داد که با این کار ملانیا را تحقیر کردند.

معمولاً مجله ووگ تصویر تمام بانوان اول آمریکا به استثنای ملانیا ترامپ را روی جلد مجله منتشر کرده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 504796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.