راز جنازه سوخته یک زن در قیامدشت چه بود؟

رئیس حوزه قضائی بخش خاوران از کشف جنازه سوخته یک زن در کوه‌های چهل‌قز بخش خاوران خبر داد.

به گزارش ایمنا، میثم یاری با اشاره به کشف یک جنازه در بخش خاوران اظهار کرد: یک هفته پیش، جسد یک زن توسط نیروهای بسیجی شهر قیامدشت کشف و با حضور عوامل انتظامی کلانتری ۱۷۴ قیامدشت برای شناسایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی با بیان اینکه جسد مربوط به زنی جوان بود، گفت: این زن در محل دیگری به قتل رسیده و در مسیر جاده خاکی کوه‌های چهل‌قز سوزانده و رها شده بود، که بیشتر قسمت‌های بدن در اثر سوختگی از بین رفته است.

رئیس حوزه قضائی بخش خاوران با اشاره به دستورات قضائی برای تشخیص هویت جنازه و شناسایی قاتل، تصریح کرد: پس از تحقیقات کامل مشخص شد قاتل، مقتوله را که زن وی بوده و ساکن تهران بودند، پس از اختلافات فراوان و به قتل رساندن در منزل‌شان با تهیه بنزین، جسد را به کوه‌های چهل‌قز منتقل کرده و آتش زده است.

یاری افزود: بیش از یک ماه پیش قتل اتفاق افتاده و در پایگاه دهم دادسرای جنایی تهران پرونده تشکیل شده بود که یک هفته پیش جسد در حوزه قضائی خاوران کشف و پرونده آن تشکیل شد.

وی گفت: با حضور تیم تشخیص هویت و انجام اقدامات قضائی و پلیسی، با همکاری پلیس پایگاه دهم جنایی، شوهر مقتوله به عنوان مظنون اصلی بازداشت و پس از اعتراف به قتل، با قرار قانونی روانه زندان شد.

رئیس حوزه قضائی بخش خاوران در پایان خاطرنشان کرد: پرونده به لحاظ وقوع جنایت در تهران، برای ادامه رسیدگی به دادسرای جنایی ناحیه ۲۷ تهران در منطقه سه راه آذری منتقل شد.

منبع: رکنا

کد خبر 504518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.