اصفهان قطب سینمای ایران می شود

دبیر دومین و سومین دوره فیلم کوتاه اصفهان گفت: در سال‌های اخیر فرزندان اصفهان قله‌های فیلم کوتاه و مستند ایران را یکی پس از دیگری فتح کرده و افتخار می‌آفرینند. حالا دیگر نوبت سینما است، این یک شعار نیست بلکه واقعیت است، به یاری خدا و همت جوانان، اصفهان به زودی پس از تهران قطب سینمای ایران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد طباطبایی، امشب _پنجشنبه دهم تیرماه_ در آئین اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه اصفهان که با حمایت شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکرم که فیلم کوتاه اصفهان آنقدر بزرگ شده که با افتخار می‌توان اعلام کرد بزرگترین پاتوق فیلم کوتاه ایران را با حدود ۷ هزار مخاطب علاقمند داریم. اگر کرونا نبود سالن‌های سینما را مملو از جمعیت علاقمند به فیلم کوتاه می‌دیدیم.

وی افزود: در سال‌های اخیر فرزندان اصفهان قله‌های فیلم کوتاه و مستند ایران را یکی پس از دیگری فتح کرده و افتخار می‌آفرینند. حالا دیگر نوبت سینما است، این یک شعار نیست بلکه واقعیت است، به یاری خدا و همت جوانان، اصفهان به زودی پس از تهران قطب سینمای ایران خواهد شد. عاشقان و علاقمندان به پرده‌های نقره‌ای، با فیلم‌هایی که در اصفهان و توسط فیلمسازان موج نوی سینمای اصفهان ساخته می‌شود سیراب خواهند شد. این امر محقق نمی‌شود مگر با حمایت مدیران و همت عوامل خوب سینمای اصفهان.

دبیر دومین و سومین دوره فیلم کوتاه اصفهان ادامه داد: جشن فیلم کوتاه اصفهان از دوره آینده به یک جشن باشکوه ملی و بعد هم بین المللی تبدیل خواهد شد و هدف گذاری اصلی این جشن حمایت و استعدادیابی جوانان جویای نام خواهد بود. به همین دلیل در جشن امشب جوایز بخش مسابقه نگاه نو نیز به جشن اضافه شد. جایزه ویژه بخش شهید آوینی نیز با حمایت مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از این به بعد هر سال اهدا خواهد شد.

کد خبر 504382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.