تلاش کردیم شیراز را به شهری زیست‌پذیر تبدیل کنیم

رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شیراز گفت: شورای پنجم ترمز قطاری را کشید که با سرعت در حال حرکت بود و توانست ریل‌گذاری‌ها را به سمت فعالیت‌های نرم‌افزاری تغییر دهد تا آنجا که امروز می‌تواند پاسخگوی نسل‌های آینده باشد، نسلی که از ما شهری زیست‌پذیر مطالبه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم مقیمی در آئین گشایش پیاده‌راه ورزش و سلامت احمد بن موسی (ع) همه تلاش مدیران شهری را معطوف به حوزه سلامت شهروندان دانست و گفت: فارغ از حوزه فردی، بسترسازی برای ورزش، سلامت و سیاحت، شفابخشی به جان انسان‌هاست.

وی گفت: اولویت‌بخشی به انسان و زمینه‌سازی برای حضور بی‌دغدغه مردم یکی از مهم‌ترین و بهترین اقدامات در سطح شهرهاست و همکاران ما در شهرداری اثبات کردند، زمان آن رسیده که نشاط و شادابی برای شهر به ارمغان بیاید.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شیراز با اشاره به اینکه کشورهای توسعه‌یافته برای کاهش هزینه‌های درمان و پیشگیری از شیوع بیماری‌ها زیرساخت‌های سلامت‌محور ایجاد می‌کنند، اظهار کرد: متأسفانه ما بیش از هر چیز در حوزه درمان فعالیت می‌کنیم و شیوه‌های پیشگیرانه ازجمله ورزش را رها کرده‌ایم.

مقیمی با بیان این که شورای پنجم با نگاهی تیزبینانه و تشخیصی درست به مدیریت شهری ورود کرد، افزود: شورای پنجم شهر را موجود زنده‌ای دانست و اقدامات خود را بر آن بنا نهاد؛ حال آنکه در ادوار گذشته کارهای سخت‌افزاری انجام شده بود.

وی از شهردار درخواست کرد که آمار میزان افزایش این فضاها را طی چهار سال استخراج کرده و در اختیار مردم قرار دهد همچنین از منتخبان شورای ششم خواست نهضت جهادگونه سلامت‌محور را ادامه دهند و برای ایجاد نشاط در شهر کار کنند.

کد خبر 504229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.