آتش نشانان تالش به ۸۹ ماموریت اعزام شدند

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش گفت: آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات این واحد از ابتدای سال جاری تاکنون به ۸۹ مأموریت اطفای حریق، حادثه، امداد و نجات و خدمات ایمنی اعزام شدند.

محمدرضا خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آتش نشانان واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش از ابتدای سال جاری تاکنون به تعداد ۴۳ عملیات اطفای حریق اعزام شده‌اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد آتش‌سوزی ۱۳ مورد مسکونی، چهار مورد تجاری، سه مورد جنگل، ۹ مورد ضایعات و علفزار، ۹ مورد خودرو و پنج مورد سایر حریق‌ها بوده است.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش افزود: این واحد آتش نشانی در زمینه نجات افراد محبوس شده در آسانسور ۱۹ مورد، گرفتن حیوانات موذی و خطرناک ۱۴ مورد، امداد در تصادفات جاده‌ای دو مورد و سایر امدادها ۱۱ مورد به شهروندان خدمات ایمنی ارائه کرده است.

خورشیدی به شهروندان توصیه کرد: با رعایت نکات ایمنی قبل از خارج شدن از منزل مسکونی و محل کار خود از خاموش بودن لوازم گازی و برقی اطمینان حاصل کرده و در اسرع وقت نسبت به بیمه حوادث و آتش سوزی این واحدها اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش با ۲۵ نیروی انسانی و پنج خودروی اطفای حریق و یک تانکر آب‌رسان در دو ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 504177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.