مشخصات سامسونگ گلکسی A02s+ قیمت

قیمت گوشی موبایل یکی از مؤلفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشی Samsung Galaxy A02s می‌تواند علاقمندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گوشی موبایل Samsung Galaxy A02s "میان رده" جدید شرکت سامسونگ است که با چند ویژگی جدید روانه بازار شد. سامسونگ در اواخر سال ۲۰۲۰ از گوشی بسیار اقتصادی و کارآمد خود رونمایی کرد که A02s نام دارد. این گوشی هوشمند قیمت مناسبی دارد و کارایی و سخت افزار بسیار مناسبی را در دل خود جای داده است. سامسونگ با عرضه این سری از گوشی‌های فوق اقتصادی، توانسته رتبه اول در کسب سهمیه بازار میان رده را از آن خود کند.

مشخصات سامسونگ گلکسی A02s

صفحه نمایش و بدنه سامسونگ گلکسی A02s

سامسونگ گلکسی A02s به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از جنس IPS مجهز است. بدنه و فرم سامسونگ A02s از جنس پلاستیک است که اثر انگشت را روی خود جذب می‌کند. سامسونگ گلکسی A02s مجهز به صفحه نمایش با وضوح ۷۲۰*۱۶۰۰ پیکسل است که تراکم ۲۷۰ پیکسل در اینچ را دارد و نسبت ابعاد تصویر آن ۲۰:۹ است. روشنایی صفحه نمایش آن ۴۰۰ نیت است.

متأسفانه در طراحی سامسونگ A02s جایی برای سنسور اثر انگشت در نظر نگرفته و به منظور ایجاد امنیت بایستی از رمز عبور استفاده کنید، هرچند که ممکن است باز کردن قفل نمایشگر با تشخیص چهره و با کمک دوربین سلفی امکان‌پذیر باشد.

دوربین سامسونگ گلکسی A02s

گلکسی A02s مجهز به دوربین اصلی سه گانه است. این گوشی دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل (لنز واید، فوکوس خودکار ،f/2.2)، دو مگاپیکسل (لنز ماکرو، f/2.4)، دو مگاپیکسل (سنسور تشخیص عمق تصویر، f/2.4) و دوربین سلفی پنج مگاپیکسل (f/2.2) که تکمیل کننده عناصر لازم عکسبرداری برای کاربران این گوشی است. A02s ضبط ویدئوهای حداکثر با کیفیت ۱۰۸۰ با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

اگر می‌خواهید تصاویر پرتره ثبت کنید این گوشی بسیار مناسب است و فوکوس خودکار به شما کمک زیادی خواهد کرد. لنز ماکرو در ثبت عکس‌های بسیار نزدیک عملکرد خوبی دارد و می‌توانید از فواصل بسیار کم از سوژه عکاسی کنید. دوربین سلفی سامسونگ A02 s از یک لنز پنج مگاپیکسلی تشکیل شده که در شرایط نوری مناسب عکس‌های خوبی ثبت می‌کند.

مشخصات سامسونگ گلکسی A02s+ قیمت

سخت افزار سامسونگ گلکسی A02s

از نظر سخت افزاری این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۴۵۰ است که با معماری ۱۴ نانومتری ساخته شده است. پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ یک پردازنده هشت‌هسته‌ای است که هر هشت هسته آن Cortex-A53 هستند و حداکثر توان پردازشی آن‌ها ۱.۸ گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی این گوشی Adreno 506 است که بسیار مناسب کارهای روزانه است و با لگ و کندی مواجه نمی‌شوید، اما پیشنهاد نمی‌شود که بازی‌های گرافیکی و سنگین را روی آن اجرا کنید.

حافظه داخلی سامسونگ A02s از ۳۲/‏۶۴ گیگابایت و ۳/۴ گیگابایت رم تشکیل شده است که با پشتیبانی فوق‌العاده این محصول از کارت حافظه جانبی تا یک ترابایت این گوشی را به یک تلفن همراه ارزان و ارزنده تبدیل کرده است که تا سال‌ها می‌توانید اطلاعات خود را روی آن نگه‌داری و بازهم حافظه اضافه در اختیار داشته باشید. سامسونگ A02s از سیستم‌عامل اندروید ۱۰ استفاده می‌کند که قابلیت به‌روزرسانی را هم دارد.

شبکه‌های ارتباطی سامسونگ گلکسی A02s

قابلیت اتصال به شبکه‌هایGSM / HSPA / LTE و بلوتوث نسخه ۴.۲, A2DP از دیگر ویژگی‌های شبکه‌های ارتباطی سامسونگ گلکسی A02s است.

باتری سامسونگ گلکسی A02s

سامسونگ گلکسی A02s دارای باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت پنج هزار میلی آمپری است که به راحتی می‌تواند نیاز کاربران را در طول روز برطرف سازد و ویژگی مهم آن شارژر سریع ۱۵ واتی است که باعث می‌شود مدت زمان شارژ شدن تا حد چشمگیری کاهش یابد. گوشی 31 A02s ساعت مکالمه بی وقفه، ۱۶ ساعت گردش در مرورگر، ۱۵ ساعت پخش مداوم ویدئو و ۱۲۳ ساعت استقامت در حالت آماده باش را برای کاربران ارمغان می‌آورد.

سیستم عامل سامسونگ گلکسی A02s

سامسونگ گلکسی A02s به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۰ با رابط کاربری انحصاری سامسونگ یعنی One UI 2.5 استفاده می‌کند. متأسفانه این گوشی فاقد حسگر اثر انگشت است و برای قفل گوشی باید از پین، رمز عبور و تشخیص چهره با دوربین جلو کاربران استفاده کنند

مزایای سامسونگ گلکسی A02s

  • نسبت بسیار خوب کنتراست به علت رنگ‌های مشکی عمیق
  • کیفیت ساخت خوب و ظاهر جذاب
  • عمر باتری عالی

معایب سامسونگ گلکسی A02s

  • نداشتن حسگر اثر انگشت
  • چیپست ضعیف
  • نداشتن حالت نایت مد و سیستم لرزش گیر ویدئو
  • سرعت شارژ پایین

قیمت سامسونگ گلکسی Galaxy A02s

  • با توجه به نتایج بررسی‌ها، در زمان انتشار این مطلب قیمت سامسونگ گلکسی Galaxy A02s با حافظه ۶۴ گیگابایت با رم چهار و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ تفاوت در حدود سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تا سه میلیون و ۳۸۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.
  • با توجه به نتایج بررسی‌ها، در زمان انتشار این مطلب قیمت سامسونگ گلکسی Galaxy A02s با حافظه ۳۲ گیگابایت با رم سه و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ در حدود دو میلیون و ۷۴۰ هزار تومان تا سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.

آیا سامسونگ گلکسی Galaxy A02s بخریم؟

سامسونگ گلکسی A02s در اکثر زمینه‌ها عملکرد بسیار خوبی دارد، اما موارد زیادی را باید پیش از اقدام به خرید این محصول در نظر گرفت. با قیمت شروع کنید، سپس بررسی کنید آیا اندازه صفحه نمایش و قدرت باتری آنچه می‌خواهید هست یا خیر؟

اگر دوربین برای شما مهم بوده و قصد خرید A02s دارید بهتر است بدانید این گوشی گرچه عملکرد رضایت بخشی از نظر عملکرد دوربین دارد؛ اما در کل دوربین محور نیست، اما در مقابل با خرید گوشی سامسونگ a02s یک باتری قدرتمندی را در این کلاس دریافت خواهید کرد. همچنین با خرید سامسونگ A02s شما در کلاس میان‌رده‌ها می‌توانید صاحب یک گوشی با طراحی مدرن و همچنین شوید.

سامسونگ گلکسی A02s با استقامت عالی باتری، نمایشگر نسبتاً خوب، عملکرد رضایت‌بخش دوربین اصلی، عملکرد سخت‌افزاری پذیرفتنی و باتری نسبتاً قوی همراه با شارژ دهی مناسب ازجمله ویژگی‌های گلکسی A02s است که همراه با قیمت مناسب، آن را به محصولی ارزشمند برای خرید تبدیل می‌کنند.

کد خبر 504093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 15
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    16 4
    من دو دلم نمیدونم a11بگیرم یا a02s
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      19 5
      خخخخخخخخخ
    • صدرا IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      20 5
      دو تاشه بگیر
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    13 3
    A02 32 دوربین شان خیلی ضعیف هست