هوشمندسازی ناوگان آبیاری فضای سبز یزد

معاون خدمات شهری شهرداری یزد نوشت: در نشست هیئت مدیریت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری از مدیران سازمان خواستم تمام تلاش خود را برای پیاده سازی روش‌های نوین آبیاری به کار گیرند و در شرایط موجود و به لحاظ حفظ کیفیت فضای سبز تلاش خود را برای کاهش دوره آبیاری به کار ببندند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر امین مقدم در اینستاگرام خود نوشت:

"در نشست هیئت مدیریت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری ضمن تشکر از تلاش سازمان در توسعه شبکه آبیاری مدرن و فنی از مدیران سازمان خواستم تمام تلاش خود را برای پیاده سازی روش‌های نوین آبیاری به کار گیرند و در شرایط موجود و به لحاظ حفظ کیفیت فضای سبز تلاش خود را برای کاهش دوره آبیاری به کار ببندند و بخصوص واکاوی‌ها، تلاش سازمان مضاعف باشد تا هزینه‌های انجام شده به سرانجام برسد.
برای فراهم نمودن دیتای مناسب ،سازمان می‌بایست تمام ماشین آلات مرتبط با آبیاری را به سیستم GPS و حسگر سطح سنج تجهیز نموده تا کیفیت و کمیت آبیاری فضای سبز را به صورت علمی رصد و تصمیم سازی نحوه مدیریت این بخش را تسهیل نماید.
طراحی نرم افزار بررسی میزان آب برداشت شده از چاه‌ها نیز باید در دستور کار قرار گیرد.
در ادامه این نشست و در راستای اجرای پروژه مناسب سازی سیما و منظر ورودی‌های شهر یزد، طی یک جلسه ویدئو کنفرانسی با پژوهشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز نسبت به ارائه گزارش خود از برداشت‌های ورودی سمت تهران اقدام و مقرر شد پژوهشکده مذکور جلسه آینده هیأت مدیره نسبت به ارائه پیشنهادهای علمی و اجرایی خود اقدام لازم مبذول دارد.
شایان ذکر است به لحاظ اهمیت ساماندهی ورودی‌های شهر در بودجه مصوب سال جاری اعتبار مناسب برای این منظور پیش بینی شده است. "

هوشمندسازی ناوگان آبیاری،سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهریزد

کد خبر 504009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.