حضور وزیر کشور در کمیسیون امور داخلی مجلس

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از تشکیل کمیسیونی مشترک بین این کمیسیون و وزارت کشور برای بررسی انتخابات شوراها خبر داد.

روح اله نجابت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نشست امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهار کرد: دستورکار امروز کمیسیون حسب جمع بندی که در مجلس شده بود، فرآیند و روال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و برخی مطالب و مباحثی که این انتخابات را دچار خدشه و ابهام می‌کرد، بررسی شد.

وی افزود: این نشست با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و معاونین وزیر برگزار شد، وزیر به برخی نکات و ابهامات پاسخ داد اما ابهامات برخی مباحث به قوت خود باقی ماند که نیاز به بررسی بیشتر از سوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و امور داخلی کشور تاکید کرد: مقرر شد کمیسیون بررسی خود را در زمینه انتخابات تکمیل و گزارشی برای ارائه به مجلس تهیه کند، در این بین نیز کمیته‌ای مشترک بین کمیسیون امور داخلی کشور و وزارت کشور تشکیل می‌شود تا در برخی مسائل بررسی دقیق‌تری صورت گیرد تا امکان اظهارنظر صحیح فراهم شود.

نجابت تصریح کرد: این نکته به ذهن می‌رسد شاید نیاز به اصلاح قانون انتخابات شوراها باشد اما نمی‌شود از برخی کاستی‌ها و برخی کمبودها از جانب عوامل اجرایی در انتخابات شوراهای چشم پوشی کرد، کمیسیون با جمع بندی اطلاعات و بررسی‌های کافی، نظر نهایی خود را اعلام می‌کند.

کد خبر 504007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.