«محمدرضا علیزاده» مدیر اجرایی «جشنواره موسیقی نواحی» شد

مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی، مدیر اجرایی چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران را منصوب کرد.

به گزارش ایمنا، با حکمی از سوی محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد، محمدرضا علیزاده به عنوان مدیر اجرایی چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی منصوب شد.

رئیس چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی در حکم محمدرضا علیزاده آورده است: «نظر به شایستگی و سوابق مفید جناب عالی، و با توجه به میزبانی استان کرمان، به موجب این حکم به عنوان مدیر اجرایی چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی منصوب می‌شوید. امید است با هماهنگی دبیر محترم و ستاد برگزاری جشنواره و تمرکز بر اهداف فرهنگی هنری این رویداد ملی، جشنواره‌ای منظم و برخوردار از شاخص‌های حرفه‌ای برگزار شود. توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی به دبیری محمد علی مرآتی و مشارکت گسترده جمع کثیری از استادان موسیقی ایران توسط انجمن موسیقی ایران و با حمایت دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، اواخر مهرماه سال جاری در کرمان برگزار خواهد شد.

کد خبر 503997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.