دمبله با بارسا تمدید خواهد کرد

وینگر فرانسوی احتمالاً پس از حصول توافقات اولیه با بارسلونا تمدید خواهد کرد و حداقل برای چند فصل دیگر در این تیم می‌ماند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، علی رغم مشکلات عثمان دمبله وینگر تیم بارسلونا که مدت‌ها درگیر مصدومیت بود، احتمالاً قرارداد این بازیکن تمدید شود. آینده دمبله پس از مصدومیتش در مرحله نهایی دیدارهای گروهی در یورو ۲۰۲۰، در بلاتکلیفی قرار گرفت.

دمبله که روز دوشنبه در فنلاند تحت عمل جراحی قرار گرفت احتمالاً تا چهار ماه از دنیای فوتبال دور خواهد بود تا شاید بتواند شرایط خود را هرچه زودتر بهبود ببخشد. این مصدومیت البته هزینه زیادی را نیز روی دست بارسلونایی‌ها خواهد گذاشت.

این بازیکن فرانسوی تنها یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و با توجه به وضعیت مالی ضعیف آن‌ها، دور از انتظار نیست که این بازیکن به فروش برسد. البته شاید بارسایی ها تلاش کنند تا با این بازیکن تمدید کنند و در سال‌های آینده او را به فروش برسانند. از سوی دیگر، مصدومیت دمبله و قرارگیری او در دوران ریکاوری یکی از دلایلی است که می‌تواند مانعی برای تمایل هر تیمی برای خرید او شود.

به هر ترتیب آبی و اناری‌ها کار سختی برای تعیین آینده بازیکن فرانسوی خود خواهند داشت. دمبله در سال ۲۰۱۷ با رقم عجیب ۱۳۷ میلیون یورو به بارسلونا پیوست و حالا در صورت اتمام قراردادش، این بازیکن به صورت رایگان از کاتالان‌ها جدا خواهد شد.

بارسلونا که به دنبال جلوگیری از این اتفاق است بر اساس ادعای رادیو کاتالونیا، اولین پیشنهاد قرارداد خود را به نمایندگان دمبله داده که این پیشنهاد شامل کاهش حقوق وی نیز می‌شود. باید دید آیا دمبله کاهش دستمزد را قبول می‌کند یا خیر، با این حال گزارش شده که تا این لحظه مذاکرات میان طرفین به خوبی پیش رفته است.

کد خبر 503985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.