مشخصات سامسونگ گلکسی A32+ قیمت

قیمت گوشی موبایل یکی از مؤلفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشی Samsung Galaxy A32 می‌تواند علاقمندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت سامسونگ توانسته با تولید سری A بازار گوشی‌موبایل را تکانی شدید بدهد و فروش خود را دوچندان کند و پایه‌های برندهای شیائومی، هوآوی و آنر و حتی برخی از تولیدات اپل را بلرزاند. سامسونگ با تولید سری گوشی‌های A توانسته رتبه اول را در بین گوشی‌های "میان‌رده" و "میان‌رده رو به بالا" و حتی برخی از بالارده‌ها را تصاحب کند.

سامسونگ با این تولیدات، تولید کنندگان چینی مانند هوآوی و شیائومی و حتی جهانی اپل را در زمینه گوشی‌های میان‌رده به مبارزه طلبیده است. این پیکار پر شور با تولید گوشی‌هایی که دارای نمایشگرهای سوپر آمولد است، رنگ و بوی تازه‌ای گرفته تا کاربران هم با صرف هزینه‌ای که برای یک گوشی میان‌رده پرداخت می‌کنند صاحب گوشی با نمایشگر بسیار فوق‌العاده با تصاویر بسیار زنده و پر جزئیات شوند، البته همچنان ویژگی‌هایی مانند داشتن بدنه پلاستیکی باعث می‌شود که این سری از محصولات قیمت تمام‌ شده کمتری داشته باشند تا همچنان به عنوان محصولاتی پرفروش و کاربردی گستره وسیعی از طرفداران گوشی‌های همراه را در بر گیرد.

گوشی موبایل Samsung Galaxy A32 "میان رده" جدید شرکت سامسونگ است که با چند ویژگی جدید روانه بازار شد. به نظر می‌رسد که سامسونگ گلکسی A32 همه کم‌ و کاستی‌های نسل خود را رفع کرده است.

مشخصات سامسونگ گلکسی A32

صفحه نمایش و بدنه سامسونگ گلکسی A32

سامسونگ گلکسی A32 به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED مجهز است. نمایشگر A32 مجهز به محافظ گوریلا گلس ۵ است، این محافظ از صفحه گوشی در برابر ضربات نیمه سنگین و افتادن از ارتفاع حدود یک متری محافظت می‌کند. بدنه و فرم سامسونگ A32 از جنس پلاستیک باکیفیت و براق است که اثر انگشت را روی خود جذب می‌کند.

سامسونگ گلکسی A32 مجهز به صفحه نمایش ۶.۴ اینچ و وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که تراکم پیکسلی ۴۱۱ پیکسل در اینچ را دارد و روشنایی صفحه نمایش آن ۸۱۴ نیت است و پوشش کامل فضای رنگی گسترده DCI P3 را دارد. همچنین این صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

دوربین سامسونگ گلکسی A32

گلکسی A32 مجهز به دوربین اصلی چهارگانه است. این گوشی دارای ۶۴ مگاپیکسل (لنز واید ۲۶ میلی‌متری، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، f/1.8) هشت مگاپیکسل (لنز اولتراواید با پوشش ۱۲۳ درجه، ۱.۴ اینچ سایز سنسور، ۱.۱۲ میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2) پنج مگاپیکسل (لنز ماکرو، f/2.4) پنج مگاپیکسل (دوربین سنجش عمق، f/2.4) همچنین دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل (لنز واید، f/2.2) تکمیل کننده عناصر لازم عکسبرداری برای کاربران این گوشی است. A32 ضبط ویدئوهای حداکثر با کیفیت ۱۰۸۰ با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد همچنین از EIS پشتیبانی می‌کند.

سخت افزار سامسونگ گلکسی A32

از نظر سخت افزاری این گوشی تراشه Mediatek Helio G80 است. تراشه Mediatek Helio G80 از چهار هسته دو گیگاهرتزی Cortex-A75 و چهار هسته ۱٫۸ گیگاهرتزی Cortex-A55 تشکیل شده است که با واحد گرافیکی Mali-G52 برای پردازش‌های گرافیکی همراه است. G80 از حداکثر هشت گیگابایت رم LPDDR4x با فرکانس هزار و ۸۰۰ مگاهرتز پشتیبانی می‌کند همچنین از اتصال LTE Cat.7/13 با سرعت دانلود و آپلود بیشینه ۳۰۰ و ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه نیز پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ گلکسی A32 در چهار نسخه ۶۴ گیگابایت با چهار گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با چهار گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با شش گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با هشت گیگابایت رم به بازار عرضه شده است.

شبکه‌های ارتباطی سامسونگ گلکسی A32

قابلیت اتصال به شبکه‌هایGSM / HSPA / LTE و بلوتوث نسخه 5.0، A2DP، LE از دیگر ویژگی‌های شبکه‌های ارتباطی سامسونگ گلکسی A32 است.

باتری سامسونگ گلکسی A32

سامسونگ گلکسی A32 دارای باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت پنج هزار میلی آمپری است که به راحتی می‌تواند نیاز کاربران را در طول روز برطرف کند و ویژگی مهم آن شارژر سریع ۱۵ واتی است که باعث می‌شود مدت زمان شارژ شدن تا حد چشمگیری کاهش یابد و در مدت ۲ ساعت و ۱۹ دقیقه شارژ آن کامل می‌شود. A32 برای کاربران ۱۶ ساعت وبگردی با WiFi،۱۸ ساعت پخش مدام ویدئو، ۳۳ ساعت مکالمه و ۱۱۹ ساعت استقامت برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

سیستم عامل سامسونگ گلکسی A32

سامسونگ گلکسی A32 به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۱ با رابط کاربری انحصاری سامسونگ یعنیOne UI 3.0 استفاده می‌کند.

مشخصات سامسونگ گلکسی A32+ قیمت

مزایای سامسونگ گلکسی A32

  • نمایشگر ۹۰ هرتز OLED با روشنایی عالی
  • عملکرد خوب دوربین در روز
  • شارژدهی بسیار خوب
  • عرضه با اندروید ۱۱ و وعده سه سال پشتیبانی نرم‌افزاری
  • پشتیبانی از اتصال به شبکه 5G (مدل 5G)
  • بازدهی عملکرد نزدیک به رقبا (مدل 5G)

معایب سامسونگ گلکسی A32

  • تراشه ضعیف‌تر از رقبا
  • عکاسی نه‌چندان خوب در تاریکی
  • فقدان فیلمبرداری 4K
  • بدنه مستعد جذب لکه
  • عملکرد ناامیدکننده نمایشگر در مقایسه با رقبا (مدل 5G)
  • وزن و ضخامت زیاد دستگاه (مدل 5G)
  • فقدان درگاه مجزای کارت حافظه (مدل 5G)

قیمت سامسونگ گلکسی Galaxy A32

  • با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب قیمت سامسونگ گلکسی Galaxy A32 با حافظه ۱۲۸ گیگابایت با رم شش و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ تفاوت در حدود پنج میلیون و ۶۵۰ هزار تومان تا پنج میلیون و ۹۵۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.
  • با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب قیمت سامسونگ گلکسی Galaxy A32 با حافظه ۱۲۸ گیگابایت با رم هشت و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ در حدود شش میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تا شش میلیون و ۷۵۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.

آیا سامسونگ گلکسی Galaxy A32 بخریم؟

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 5G SM-A326B/DS دو سیم‌کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم شش گیگابایت یکی از خوب‌های گوشی‌های سری A سامسونگ است. بسیاری از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را محصولات مشابه دیگر هم دارند، اما برنده این مدل که در ارزش خرید آن تأثیر زیادی دارد پشتیبانی از شبکه 5G است. البته هنوز هم کیفیت ساخت و بدنه گوشی همان پلاستیک نسبتاً باکیفیت سری A است. از سوی دیگر در گستره قیمتی این گوشی موبایل رقبای بسیار قدرتمندی وجود دارند اما اگر همچنان دوربین و باتری مجموعه مشخصات موردنظرتان هستند، حتماً به A32 به عنوان یکی از انتخاب‌هایتان ایده‌آل فکر کنید.

سامسونگ گلکسی A32 در اکثر زمینه‌ها عملکرد بسیار خوبی دارد، اما موارد زیادی را باید پیش از اقدام به خرید این محصول در نظر گرفت. با قیمت شروع کنید سپس بررسی کنید آیا اندازه صفحه نمایش و قدرت باتری آنچه می‌خواهید هست یا خیر؟

سامسونگ گلکسی A32 با استقامت عالی باتری، نمایشگر بسیار جذاب Super AMOLED با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، عملکرد رضایت‌بخش دوربین اصلی، عملکرد سخت‌افزاری پذیرفتنی و شارژ دهی مناسب ازجمله ویژگی‌های گلکسی A32 است که همراه با قیمت مناسب آن را به محصولی ارزشمند برای خرید تبدیل می‌کنند.

کد خبر 503816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.